بازار فروش بنه تازه
اشتراک گذاری این مقاله در:
بنهپسته وحشی

بازار فروش بنه تازه

بنه تازه به دلیل خواص فوق العاده ای که دارد، بسیار مورد توجه عام و خاص قرار گرفته است و خریداران زیادی خواهان خرید ان هستند‌. از این رو فروش بنه تازه در بازار بسیار رونق گرفته و به اصطلاح بازار داغی دارد. تولید کنندگان و عرضه کنندگان بنه تازه در تلاش هستند تا بهترین و مرغوب ترین بنه تازه را با مناسب ترین و نازل ترین قیمت در اختیار فروشنده قرار دهند و سلب جلب رضایت مشتریان و خریداران خود شوند.

جالب است بدانید در بازار فروش بنه تازه علاوه بر خریداران داخلی، شاهد حضور بسیاری از تاجرانی هستیم که بنه را به قصد صادرات خرید می کنند . ان ها می کوشند بهترین ها را خریداری نمایند چون اگر سطح کیفی محصول بالا و ممتاز نباشد، قدرت رقابت در بازار بین المللی نخواهد داشت و این یک زیان برای تاجر قلمداد می شود.

توجه به نوع بسته بندی، برندهای عرضه کننده، قیمت مناسب، در کنار کیفیت بنه تازه، از عواملی هستند که هر خریدار داخلی و خارجی ان را مورد توجه قرار می دهد. حسابگری و توجه به فاکتورهای تعیین کننده مرغوبیت و ارزشمندی کالا برای تجارت، سبب موفقیت همیشگی خریداران خواهد بود.

بازار فروش بنه تازه

موارد مصرف بنه تازه

موارد مصرف بنه تازه

شور بنه، ترشی بنه، قاتق بنه، ماست بنه، اشکنه بنه، مغز بنه خام، مغز بنه بو داده و طعم دار و… نمونه ای اندک از موارد مصرف بنه تازه می باشد. البته ابعاد مصرف بنه تازه متعدد می باشد و این موارد فقط متعلق به بخش خوراکی بنه است . حتی بخش خوراکی بنه را در دو بخش می توان تقسیم کرد. بخشی برای مصارف بنه کال و بخشی برای مصرف بنه رسیده.

معمولا غذاهای محلی با بنه کال و نارس تهیه می شود و تعداد ان ها را می توان‌ به اندازه تعداد محل های رویش این گونه جنگلی مرتبط دانست. تنوع خطه های رویش گیاه حتی سبب تعدد نام های این دانه سبز مروارید گون گشته و ارزش ان را نمایان می سازد. بنه رسیده هم پس از مغز شدن می تواند به صورت مغز و آجیل مصرف شود و با اینکه با فراوری ان به شکل پودر پسته، خرده پسته و یا لپه و خلال، ان‌ را مستقیما به فروش رساند و در تهیه بستنی ها،  دسر ها، معجون های خوشمزه، شکلات ها، تزیین کیک‌های تولد و.. بکار برد.

ابعاد دیگری که در مصرف بنه مورد توجه است بعد درمانی بنه تازه است. اگر کسی حتی حداقل اطلاعاتی از علم پزشکی یا دارو سازی داشته باشد حتما می دانند که مغز  بنه تازه تا چه حد معروف و شناخته شده است. بنه تازه  از قدیم الایام در ساخت دارو ها بکار می رفته و در موارد بسیاری به عنوان داروی اصلی استفاده می شده است. اکنون نیز با پیشرفت علم و اکتشافات جدید، خواص درمانی بنه تازه مورد تایید قرار گرفته و به صورت تخصصی تر از ان در ترکیب و ساخت دارو ها استفاده می شود.

روغن بنه تازه که از خاص ترین فراورده های این محصول است هم به صورت مستقیم در طبخ غذاهای محلی بکار می رود و هم‌ به عنوان داروی سنتی برای درمان ناراحتی های پوستی استفاده می شود. و دیگر اینکه اکنون بر پایه روغن بنه تازه، کرم های ارایشی و بهداشتی و پمادهایی تهیه می شود که بسیار مثمر ثمر واقع می شود و باب جدیدی را برای درمان مشکلات پوستی ایجاد نموده است.

عرضه مستقیم بنه تازه

عرضه مستقیم بنه تازه

قیمت بنه تازه بستگی زیادی به نحوه عرضه ی آن دارد. اگر نحوه عرضه به شکل مستقیم ‌باشد یعنی واسطه گری در میان‌ نباشد که جهت به دست اوردن سود، در ارائه بنه به بازار، دخالت نداشته باشد، و همچنین به دلیل کاهش یکی از حلقه های خرید و فروش، خود بخود قیمت بسیار پایین خواهد امد. از این رو بسیاری از تولید کنندگان تلاش می کنند تا در حد امکان خودشان‌ به عرضه بنه در بازار بپردازند. این عرضه مستقیم علاوه بر خریدار به سود تولیدکننده هم‌ می باشد چرا که قیمت پایین مساوی فروش بیشتر و فروش بیشتر هم با سود بیشتر را برای او به ارمغان می اورد.

یکی از مراکزی که به فروش بنه می پردازد و کارنامه موفقی در عرضه مستقیم بنه تازه دارد، شرکت‌ کوشادانه است. اگر خریدار بنه هستید حتما از سایت ما دیدن فرمایید.

برای ارتباط بهتر در

whatss app

کلیک کنید یا

به سایت کوشا دانه مراجعه کنید و با دریافت کاتالوگ و همچنین نحوه خرید را از کارشناسان ما سوال فرمایید.

مطالب پیشنهادی

تماس بگیرید