بازار فروش دستگاه بنه شکن خانگی
اشتراک گذاری این مقاله در:
پسته

بازار فروش دستگاه بنه شکن خانگی

دستگاه بنه شکن خانگی یکی از ماشین آلاتی ست که هر باغداری برای تولید مغز پسته به آن نیاز دارد. اگر به دنبال خرید این دستگاه هستید و تمایل دارید دستگاهی با کیفیت و با طول عمر بالا تهیه کنید، آن را در همین سایت جستجو کنید.

مجموعه کوشا دانه با عرضه انواع دستگاه های بنه شکن به عنوان بازار فروش دستگاه بنه شکن خانگی شناخته شده است. دستگاه های عرضه شده در این مجموعه، بسیار متنوع بوده و خریدار می تواند بر حسب نوع کارکرد و با توجه به میزان بار پسته خود برای مغز کردن، به انتخاب و خرید برسد.

بازار فروش دستگاه بنه شکن خانگی

طرز مصرف دستگاه بنه شکن معمولی

طرز مصرف دستگاه بنه شکن معمولی

طرز مصرف دستگاه بنه شکن معمولی بر خلاف دستگاه های صنعتی دیگر پیچیدگی خاص ندارد و بسیار آسان تر از حد تصور می باشد. کافی است پسته های دهان بسته یا بنه را از قسمت قیف مانند آن وارد دستگاه کنید و پس از مدت کوتاهی مغز پسته سالم را از دهانه خروجی آن تحویل بگیرید و آن را بسته بندی  کنید. البته تمام مراحل روشن کردن و خاموش کردن و تنظیمات دستگاه در دفترچه راهنمای همراه دستگاه ذکر شده است.

خوب است بدانید دستگاه بنه شکن بر اساس استانداردهای جهانی ساخته شده و بسیار ایمن می باشد و نیروی انسانی مورد نیاز برای راه اندازی آن محدود و کم تعداد است.

برق آن قابل تنظیم با برق خانگی بوده و هزینه های نامتعارف برای مصرف کننده به دنبال ندارد. سرعت عمل آن بسیار بالاست و مغز پسته تولید شده نیز قابل تایید هر تولیدکننده ای است، آماده بودن مغز ها برای بسته بندی، پس از خروج از دستگاه بنه شکن، تایید کننده این کیفیت بالاست.

برای آشنایی با جزییات بیشتر این دستگاه بنه شکن می توانید با کارشناسان واحد فروش سایت کوشا دانه تماس حاصل فرمایید. آن ها با حوصله تمام به سوالات شما پاسخ خواهند داد چرا که به عنوان تولید کننده و فروشنده بطور کامل با تنوع کارکرد آن آشنا هستند و حتی می توانند تفاوت های آن را با دیگر دستگاه های مشابه برای شما بازگو کنند. اگر سری به بازار بنه شکن بزنید یا از محصولات عرضه شده و موجود در بازار خبر داشته باشید، خواهید مجموعه کوشا دانه بهترین معرف و دارای متنوع ترین دستگاه بنه شکن است.

قیمت دستگاه بنه شکن معمولی

قیمت دستگاه بنه شکن معمولی

قیمت بنه شکن با توجه به نوع آن و کیفیت و اندازه ای که دارد مشخص می شود . همانطور که واقف هستید دستگاه بنه شکن مدل های مختلفی در بازار فروش دارد مانند دستگاه پوست کن سبز گردو و بادام، گردو شکن، فندق شکن، بادام شکن، مغز کن فندق، دستگاه پودر کن و خلال کن مغز پسته و… .

شما به عنوان خریدار باید دقت کنید که دقیقا بنه شکن را برای چه منظور می خواهید تهیه کنید آیا فقط به دنبال مغز کردن پسته هستید یا خلال کردن و پودر کردن آن هم جز اهداف آینده شماست. پس از آن توجه کنید که چه فضایی در منزل یا کارگاه تان می توانید به دستگاه بنه شکن می توانید اختصاص دهید . البته نگران نباشید چرا که این دستگاه در سایزهای کوچک هم تهیه شده است و این کار شما را آسان می کند. پس از بررسی شرایط می توانید قیمت دستگاه بنه شکن معمولی را لیست محصولات کوشا دانه جستجو کنید.

توجه داشته باشید که دستگاه بنه شکن در برند های متفاوت تولید شده و هر برند قیمت خاصی را برای محصول خود اختصاص داده است. اما با تلاش مجموعه کوشا دانه و خرید مستقیم از تولید کننده، خود بخود قسمت تمام شده دستگاه بنه شکن، بسیار ارزان تر از دیگر نمایندگی های فروش خواهد بود.

برای ارتباط بهتر در

whatss app

کلیک کنید یا

به سایت کوشا دانه مراجعه کنید و با دریافت کاتالوگ و همچنین نحوه خرید را از کارشناسان ما سوال فرمایید.

مطالب پیشنهادی

تماس بگیرید