بازار فروش مغز پسته شکسته خام
اشتراک گذاری این مقاله در:
مغز پستهپسته

بازار فروش مغز پسته شکسته خام

شاید برایتان جالب باشد که بدانید از مغز پسته شکسته در مصارف مختلف استفاده می کنند و افراد از این نوع پسته استفاده های مفیدی می کنند. قطعا با توجه به استفاده بی شمار از خشکبار و آجیل می دانید که پسته یک میوه یا دانه درختی است با پوستی نسبتا سفت و خواص بسیار زیاد.

علاوه بر خواصی که پسته درختی دارد از مزه خوب و بی نظیری نیز برخوردار است. معمولا از پسته درختی در درمان کم خونی خصوصا در خردسالان استفاده می شود که در واقع یک مکمل غذایی عالی می باشد.

بازار فروش مغز پسته شکسته خام

مغز پسته شکسته بسته بندی

مغز پسته شکسته بسته بندی

بهترین و بزرگترین درخت های پسته در رفسنجان وجود دارد و سالیانه بخش عظیمی از تولید پسته در ایران مربوط به این بخش می باشد. پسته درختی را می توان هم به صورت خام مصرف کرد و هم به صورت بو داده و خشک شده، طریقه مصرف این خشکبار فرقی ندارد و تماما ار یک خواص یکسان برخوردار هستند.

علاوه بر آن از خلال پسته و مغز پسته شکسته نیز اکثرا در آشپزی و شیرینی پزی استفاده می شود هم به جهت خاصیتی که دارد و هم به جهت عطر و بویی که به شیرینی یا غذا می بخشد. در حال حاضر ایران یکی از صادر کنندگان پسته درختی مرغوب در سراسر جهان می باشد و عموما پسته شکسته ایران به کشور های دیگر مثل ترکیه، ترکمنستان، افغانستان و پاکستان صادر می شود و می توان گفت که بخش عظیمی از اقتصاد ایران هر ساله به تولید و میزان صادرات پسته  شکسته بستگی دارد.

علاوه بر خود پسته امروزه دستگاه های متفاوتی تولید شده اند که وظیفه پوست گیری یا خلال کردن مغز پسته را به عهده دارند و هر ساله مقدار زیادی از این فرآورده ها نیز به کشور های دیگر صادر می شود. در نهایت کیفیت پسته درختی ایران به حدی زیاد است که تمامی فرآورده های آن نظیر مغز پسته، خلال پسته ، پودر پسته و غیره نیز صادر می شوند.

در ایران کارخانه های معتبری وجود دارد که پسته شکسته را سالیانه پوست گیری و خرد می کنند و در بسته بندی های مرغوب و با کیفیت قرار می دهند و وارد بازار می کنند بنابراین با این که هر ساله تنها در فصل تابستان پسته درختی برداشت می شود اما شما می توانید در هر فصلی از سال این محصول با کیفیت را تهیه و نوش جان کنید‌.

قیمت هر کیلو مغز پسته در بازار

قیمت هر کیلو مغز پسته در بازار

در فصل تابستان پسته درختی برداشت می شود و هر ساله نرخ آن متفاوت اما در همه کشور یکسان است. در سال ۹۹ پسته خام حدودا هر کیلو ۸۰ هزار تومان بوده است. اما با توجه به این که برای تهیه مغز پسته زمان و انرژی زیادی نیاز است به همین جهت قیمت مغز پسته در بازار به مراتب بیشتر از پسته شکسته است.

معمولا مغز پسته به دو صورت خام و شور در بازار پسته وجود دارد که مغز پسته خام از قیمت بیشتری برخوردار است. فروشندگان برتر مغز پسته در ایران  در شهرهای کرمان، یزد، اصفهان، قزوین، مشهد، سمنان و سیستان که مراکز اصلی تولید پسته درختی هستند وجود دارد.

علاوه بر آن فروشندگان برتر مغز پسته ایران تمام توان خود را به کار گرفته اند تا بتوانند شرایط خرید پسته را به صورت اینترنتی انجام دهند و تا حد زیادی در این راستا موفق بوده اند بنابراین شما عزیزان می توانید خرید پسته را در حال حاضر حتی به صورت اینترنتی نیز انجام دهند.

در این راستا با توجه به وجود شرکت ها و کارخانه های متفاوت تولید کننده مغز پسته در سراسر کشور می توان گفت که مغز پسته با کیفیت های متنوعی در ایران وجود دارد که بنا به هزینه و میزان مرغوب بودن ، مغز پسته درختی از قیمت های متفاوتی برخوردار است. در واقع باید گفت که شرکت های مختلف تعیین کننده قیمت مغز پسته می باشند. برای خرید می توانید با کوشادانه در تماس باشید.

برای ارتباط بهتر در

whatss app

کلیک کنید یا

به سایت کوشا دانه مراجعه کنید و با دریافت کاتالوگ و همچنین نحوه خرید مغز پسته شکسته را از کارشناسان ما سوال فرمایید.

مطالب پیشنهادی

تماس بگیرید