اشتراک گذاری این مقاله در:
پسته

بازار فروش پودر مغز پسته وحشی در کشور

بازار فروش پودر مغز پسته وحشی در کشور به دلیل فواید بی نظیری که دارد، از رونق بسیاری برخوردار است. پسته وحشی درواقع همان بنه می باشد که در شهر های مختلفی مانند کردستان، لرستان، فارس، ایلام و غیره تولید می شود و در بازار های فروش، سهمی بزرگی را به خود اختصاص داده است. این میوه در پوسته ای سخت قرار دارد که به راحتی می توانید مغز آن را به صورت جدا شده در بازار های فروش دریافت کنید. همچنین این مغز را می توانید به صورت پودر شده خریداری کنید. 

بازار فروش پودر مغز پسته وحشی در کشور

نحوه کاشت پودر مغز پسته وحشی

نحوه کاشت پودر مغز پسته وحشی نحوه کاشت پودر مغز پسته وحشی در شرایط آب و هوایی متفاوت، مختلف است و نمی توان شرایط یکسانی را برای آن در نظر گرفت. برای کاشت این محصولات شرایط مختلفی در نظر گرفته می شود که می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • بذر های بنه را باید در عمق ۳۰ سانتی متری در خاک بکارید. 
  • خاک های شنی و خاک ذغال سنگ از مناسب ترین خاک ها برای کشت پودر مغز می باشد. 
  • دمای مورد نیاز برای کاشت ۲۰ تا ۳۰ درجه می باشد. 
  • این گیاه به آب کمی در طول دوره کاشت نیاز دارد. 

قیمت روز پودر مغز پسته وحشی مرغوب

قیمت روز پودر مغز پسته وحشی مرغوب قیمت  پودر مغز پسته وحشی مرغوب با توجه به فاکتور های مختلف مانند کیفیت مغز، نوع بسته بندی، روش های فروش و سایر عوامل دیگر متفاوت است. برای مطلع شدن از قیمت این محصولات کافی است با کارشناسان فروش باتجربه مشورت کنید تا اطلاعات کافی در این باره در اختیار شما قرار دهند. از خاصیت پودر مغز می توان به موارد زیر اشاره کرد: 

  • این میوه از کالری بسیاری برخوردار است و در افزایش وزن شما نقش بسزایی دارد. 
  • این میوه نقش بسزایی در زمینه تقویت اعصاب و حافظه دارد و از بروز آلزایمر جلوگیری می کند. 
  • در سم زدایی کبد نقش موثری دارد و برای پاک کردن کبد و معده بسیار مفید است. 
  • این میوه ادار اور است و سنگ های زیر کلیه را دفع می کند. 
  • سرشار از آنتی اکسیدان است و از سرطان های مختلف پیشگیری می کند. 

از پودر این مغر می توانید در تهیه انواع شیرینی و کوکی استفاده کنید. خواص پودر مغز در تقویت عمومی وضعیت بدن شما نقش بسزایی دارد. این پودر را می توانید در کنار مغزیجات دیگر مانند گردو، کنجد، شادونه بعنوان یک عصرانه مقوی مورد استفاده قرار دهید. بسیاری از خانواده ها این مغزیجات را به صورت عمده خریداری می کنند و بعنوان یک عصرانه کامل مورد استفاده قرار می دهند. این نوع مغز برای افرادی که روزانه ورزش می کنند و سوخت و ساز بالایی دارند، بسیار مناسب است. 

مطالب پیشنهادی

تماس بگیرید