توزیع بی واسطه مغز پسته ریز
اشتراک گذاری این مقاله در:
پستهمغز پسته

توزیع بی واسطه مغز پسته ریز

مغز پسته ریز یکی از انواع مغز پسته است که با داشتن اندازه کوچک بسیار خوشمزه و خوش خوراک است . ما در مجموعه خود به توزیع بی واسطه مغز پسته ریز می پردازیم و این نوع پسته را با قیمت مناسب و ارزان در اختیار مشتری قرار می دهیم .

مغز پسته ریز عرضه شده پاک شده و تمیز و سبز رنگ می باشد ، برای سفارش پسته می توانید از طریق آنلاین اقدام نموده و آن را در کوتاه ترین زمان دریافت کنید . واحد پشتیبانی از محصولات عرضه شده در تمام مدت آماده پاسخگویی و برآوردن نیاز های شما خریداران گرامی می باشد .

توزیع بی واسطه مغز پسته ریزV

همه چیز در مورد خواص پسته

همه چیز در مورد خواص پسته

یکی از پایه های ثابت آجیل ایرانی پسته است که با این جثه کوچک جای خود را در بین خانواده ها باز کرده و از اجزای لوکس پذیرایی محسوب می شود . در کشور ما در شهر های مختلف کرمان ، دامغان ، رفسنجان انواع پسته مرغوب کشت و بهره برداری می شود و برای عرضه به سایر شهر ها فرستاده می شود .

پسته حاوی انواع کربوهیدرات ، پروتئین ، ویتامین ، فیبر و اسید های آمینه می باشد و از این رو یک غذای کامل محسوب شده که می تواند کمبود های بدن را جبران نماید .

یکی از ترکیباتی که به مقدار فراوان در مغز پسته یافت می شود آهن است از این رو برای پیشگیری و درمان کم خونی بسیار مفید می باشد و جای دادن آن در برنامه غذایی روزانه قابل توجه است .

پسته با داشتن طبع گرم سبب تقویت قوای جنسی نیز می گردد . مصرف متعادل و به مقدار نیاز پسته برای عملکرد بهتر دستگاه گوارش و معده می تواند مفید واقع گردد .

همچنین پسته بر روی اعصاب و عملکرد سیستم اعصابی نیز تاثیر می گذارد و برای رفع استرس و آرامش مفید است ضمن آن که حافظه و قدرت یادگیری را نیز تقویت می نماید .

پسته به پاکسازی کبد و باز کردن مجازی آن نیز کمک می نماید . برای درمان اسهال خونی در طب سنتی نیز مصرف پسته توصیه می گردد .

ترکیبات آنتی اکسیدانی موجود در پسته برای جلوگیری از انواع بیماری های قلبی ، ماکولا و سرطان مفید می باشد . به طور کلی مصرف روزانه مقداری پسته می تواند در جهت تقویت سیستم ایمنی بدن بسیار کمک نموده و از بروز اکثر بیماری ها جلوگیری نماید .

خرید پسته ریز گندمی ممتاز

خرید پسته ریز گندمی ممتاز

اگر به دنبال خرید و تهیه پسته ارزان و مرغوب برای کارگاه تولید شیرینی ، گز یا بستنی فروشی خود می باشید بهترین گزینه برای شما انتخاب و خرید مغز پسته ریز گندمی می باشد .

مغز پسته ریز یا گندمی دارای طعم و تمامی خواص پسته درشت و مرغوب می باشد و تنها تفاوت آن در اندازه می باشد که برای مصارفی که اندازه پسته مهم نبوده بسیار مناسب می باشد ، ضمن آن که با داشتن قیمت ارزان دیگر مجبور به پرداخت هزینه های سنگین برای خرید پسته نیستید .

از آن جایی که مغز پسته های ریزی تقریبا به اندازه یک دانه گندم می باشند به مغز پسته گندمی معروف می باشند و این نوع مغز می تواند از انواع پسته های موجود در ایران باشد با این تفاوت که رشد کمتری داشته است.

شما می توانید خرید پسته گندمی ریز ممتاز را از فروشگاه ما با نازلترین و بهترین کیفیت انجام دهید . تصاویر انواع مغز پسته گندمی را مشاهده نموده و در صورت پسند آن را در میزان دلخواه سفارش دهید ، خرید عمده و تناژ بالا از تخفیف خوبی برخوردار است.

برای ارتباط بهتر در

whatss app

کلیک کنید یا

به سایت کوشا دانه مراجعه کنید و با دریافت کاتالوگ و همچنین نحوه خرید را از کارشناسان ما سوال فرمایید.

مطالب پیشنهادی

تماس بگیرید