توزیع مستقیم بنه خشک
اشتراک گذاری این مقاله در:
بنهپسته وحشی

توزیع مستقیم بنه خشک

امروزه با بالا رفتن میزلن اشنایی با خواص بنه خشک و میزان مصرف این محصول ، تقاضای زیادی برای تهیه و خرید آن وجود دارد. از این رو هم تعداد تولیدکنندگان بنه خشک  افزایش یافته و همچنین بر تعداد مراکزی که به توزیع این کالا می پردازند. این اتفاق، فرصت دیگری را رقم می زند  و ان اینکه، با افزایش تعداد مراکز، عرضه بنه تازه می تواند به صوزت مستقیم دنبال شود.  این امر نیز به نوبه خود سبب کاهش قیمت ها و افزایش قدرت خرید و همچنین افزایش مجدد تقاضا از سوی افراد خواهد شد.

با این وصف افزایش مراکز توزیع هم برای مصرف کننده و هم برای تولید کننده سودمند خواهد بود. برای همین تولیدکنندگان و تامین کنندگان تلاش کرده اند شیوه های متعدد و متنوعی برای عرضه مستقیم بیندیشند و به سوداوری بیشتر نزدیک‌ شوند. در روش عرضه مستقیم  علاوه بر کاهش قیمت، می توان بنه خشک تازه تری را به دست مشتریان و مصرف کنندگان رسانید. تازه بودن یکی از عوامل تایید کیفیت بنه خشک است که برای تمامی خریداران اهمیت ویژه دارد.

توزیع مستقیم بنه خشک

مصرف بنه برای کم خونی

مصرف بنه برای کم خونی

از میان ده ها خاصیتی که مصرف بنه تازه می توان برشمرد، یکی، درمان کم خونی است. بنه حاوی مقدار زیادی از املاح مخصوصا مس می باشد. وجود این مس سبب می شود که اهن موجود در مواد غذایی که انسان مصرف می کند، به طور کامل یا حداکثری، جذب شود. با این کار تعدا. هموگلوبین ها در خون زیاد شده و جریان خون نیز افزایش می یابد و از این طریق مشکل کم خونی د  افراد درمان می شود  بدون اینکه عارضه ی جدیدی ایجاد گردد.

خاصیت ضد سرطانی به دلیل وجود انتی اکسیدان بالا در این نوع پسته می باشد.  بهبود مشکلات قلبی و عروقی نیز از ثمرات مصرف بنه خواهد بود. تقویت سیستم ایمنی بدن به واسطه وجود ویتامین ب ۶ از دیگر خواص مصرف بنه نامبرده می شود.

کاهش دردهای مزمن مانند درد کمر، درد مفاصل، سردردها هم در ردیف مزایای مصرف بنه می باشد. درمان ریزش مو و طاسی در کنار رفع مشکلات پوستی خواصی ست که برای بنه ذکر شده است. بنه مو ها را تقویت کرده و سبب انعطاف مدیری بیشتر ان ها می گردد. همچنین رشد موها را تحریک‌ نموده و باعث تقویت ان می شود.

در مورد پوست نیز مانند یک مرطوب کننده طبیعی، سبب ابرسانی به پوست شده و مانع ترک پوست یا پیری زودرس ان خواهد شد. درخشندگی پوست نیز نتیجه مثبتی از مصرف بنه می باشد. حل مشکلات مرتبط با بینایی،  رفع رطوبت بدن و سرد مزاجی، کمک‌ به حل مشکلات دستگاه گوارش و تقویت معده نیز در زمره خواص بنه قرار می گیرد.

بازار فروش بنه خشک

بازار فروش بنه خشک

اگر قصد اطلاع از قیمت بنه خشک را دارید باید به بازار فروش آن سر بزنید. امروزه فروش بنه خشک با جدیت بیشتری نسبت به گذشته دنبال می شود. این فضا هم سبب ایجاد رقابت بین تولید کننده ها و فروشنده ها می شود و هم سبب کاهش قیمت. البته عوامل دیگری نیز در قیمت گذاری و رونق بازار فروش بنه خشک دخیل هستند از جمله کیفیت ارائه بنه خشک و همچنین روش های فروش.

اگر فروشنده بتواند خود را با شرایط خریدار وفق دهد و تنوع روش های عرضه را بالا ببرید طببعتا می تواند در هر حالت مشتری را برای حفظ نماید. به طور مثال با روز افزون شدن استفاده از اینترنت و فضای مجازی، سایت هایی توسط  فروشنده ها دایر شده که این تنوع فروش را بالا می برد. یعنی خریدار می تواند هم به صورت مراجعه مستقیم به دفتر فروش خرید خود را انجام دهد و هم با تماس تلفنی و یا با خرید اینترنتی و غیر حضوری.

در بازار فروش بنه خشک شما شاهد انواع متعددی از بنه ها خواهید بود که هر کدام متعلق به یک خطه بوده و در صورت اشنایی کامل با این محصول، شاهد تفاوت ها خواهید بود. اما اگر بنه خشک را ان طور که باید و شاید نشناخته و نمی شناسید، پیشنهاد می کنیم با کارشناسان واحد فروش سایت کوشادانه تماس حاصل فرمایید. این‌ مرکز فروش و سایت اینترنتی به طور تخصصی به عرضه انواع بنه خشک پرداخته و  کارشناسان ان می تواند شما را با جزییات کامل این بنه ها اشنا سازند و یاریگر شما در خرید بهتر باشند.

برای ارتباط بهتر در

whatss app

کلیک کنید یا

به سایت کوشا دانه مراجعه کنید و با دریافت کاتالوگ و همچنین نحوه خرید را از کارشناسان ما سوال فرمایید.

مطالب پیشنهادی

تماس بگیرید