توزیع مغز پسته خرد شده
اشتراک گذاری این مقاله در:
مغز پستهپسته

توزیع مغز پسته خرد شده

هر ساله با چیده شدن پسته از باغات متعدد استان‌های پسته خیز در روند های مختلف پسته تا  تبدیل پسته به مغز آن از جمله سورتینگ و بسته بندی در بین بعضی از مغزهای پسته دچار شکستگی‌های متعدد می شوند که به تمامی  انواع  شکستگی مغز پسته ، مغز پسته خرد شده یا دندانه یا لپه  می گویند.

از آنجا که پسته مغزی بسیار ارزشمند است مغز پسته خرد شده نیز کارایی و استفاده بسیار بالایی دارد که بر اساس نوع خرد شدگی طبقه‌بندی می‌شود. هر چقدر که این خرد شدن کمتر باشدمغز پسته  کیفیت بالاتری خواهد داشت لیکن اگر مغز خورد  شده‌ آسیب بسیار  شدیدی پیدا کرده باشد که مرحله آخراست در  این صورت این پسته خرد شده را تبدیل به پودر می کنند.

توزیع مغز پسته خردشده به بعد از تکمیل فرایند فرآوری آن بیشتر به صورت بسته بندی انجام می گیرد. زیرا که به دلیل بهداشت نسبتا  پایین محصول  از این طریق محصول تولید پسته خرد شده از نظر سلامتی و میکروب زدایی  در اولویت قرار داده می‌شود.

این محصول عالی همواره به دلیل قیمت مناسب و مقرون به صرفه ای که دارد همیشه در صدر لیست خرید خریداران قرار گرفته است که سالم بودن مغز پسته برایشان ملاک  قرار نگرفته است. اکثر مصرف مغزپسته خرد شده  برای محصولاتی همچون سوهان پزی و همچنین در سرو دسرهای ملل بسیار کاربردی می باشد. توزیع مغز پسته خرد شده عمدتا  همراه مغز سالم در  تمامی شرکت‌های تولیدی انجام می‌پذیرد و همواره بعد از چینش سری اول مغز پسته هر ساله  در دوره‌های چینشی پسته رقم می خورد.

توزیع مغز پسته خرد شده

معرفی انواع مغز پسته خرد شده

معرفی انواع مغز پسته خرد شده

برای مغز پسته شکسته شده یا همان خردشده اسامی و طبقه بندی های یکسانی نیامده است به همین خاطر طبق متد روز و استانداردهای گفته شده معرفی انواع مغز پسته خرد شده را می‌توان به شرح زیر دانست.

۱) مغز پسته لپه :این نوع مغز در اصل مغز  کامل سالم بوده است که در مرحله فرآوری از وسط به دو نیم قسمت می شود. نکته قابل توجه این است که این مغز بیشتر است پسته دهان بسته تولید می گردد چرا که در روند فراوری پسته دهان بست زمانی که وارد دستگاه پوست گیر می شود ما بین دو نقاله قرار می‌گیرد که یکی ثابت و دیگری متحرک است و در حین پوست سخت گیری از پسته  دچار شکست می شود.

این مغز به دلیل نوع شکست و خرد شدن آن بسیار مورد استقبال خریداران قرار گرفته است. زیرا در  تهیه بسیار از غذاهای رنگارنگ و همچنین در تولید باقلوا, گز  اصفهان, سوهان و… کاربرد دارد.

۲.مغزپسته دندانه : این نوع مغز خردشدگی و شکستگی بیشتری نسبت به مغزلپه دارد آسیب دیدگی این مغز یا در طی خشک کردن این مغزروی می دهدیا  زمانی که در آفتاب پهن می شود توسط عوامل دخیل به ۴یا۳تکه تقسیم می‌شود این مغز بهینه ترین نوع جایگزین مغزپسته است که سالم بودن مغز برای خریدار چندان اهمیتی ندارد.

به دلیل  تکه شدن در اندازه های  متفاوت این مغز پسته خرد شده بدان مغز پسته دندان می گویند که این نام گذاری بی شباهت به خود مغز پسته نیست که خرد شدن این مغز آن را شبیه به دندان کرده است.

فروشندگان مغز پسته خرد شده

فروشندگان مغز پسته خرد شده

برای تولید پسته خرد شده فروشندگان این محصول با طبقه بندی مغز پسته آشنایی کامل دارد و در هر زمانی به درخواست شما خریداران گرامی می توانند مشاوره خرید محصول را به شما عزیزان ارائه دارند.

فروشندگان مغز پسته خرد شده  همواره ملاک عمل خود را رضایتمندی خریداران بالقوه می داند. چرا که اطمینان و اعتماد شما سروران به شرکت تولیدی کوشادانه همیشه سرلوحه ما قرار گرفته است تا توانسته ایم محصولی در خور  به بازار مصرف عرضه داریم. محصول مغز پسته خرد شده به دلیل ویژگی ها و خصوصیات انعطاف پذیری که دارد توانسته در بازار خرید و فروش مغز پسته جایگاه خوبی برای خود کسب نماید.

این جایگاه را مدیون شما خریداران خوش سلیقه بلندطبع  هستیم. زیرا که انتخاب شما در  فروش محصول بسیار  تاثیر  مثبت گذارده است و توانسته در طول این سالیان متمادی جایگاه بالاتری نیز کسب نماید.

فروشندگان مغز پسته خرد شده بادرنظر گرفتن همین موضوع سعی در  کنترل عرضه و تقاضای موجود در بازار مصرف این مغز نموده اند. لیکن بدلیل قیمت مناسب این محصول مشتریان زیادی برای خرید محصول مغز پسته خرد شده وجود دارند. ما با در نظر گرفتن تمامی ملاک‌های گفته شده می کوشیم  تا تعادل نسبی را به بازار محصول برگردانیم  و تمامی مشتریان این محصول حتی ا لامکان خشنود سازیم.

برای ارتباط بهتر در

whatss app

کلیک کنید یا

به سایت کوشا دانه مراجعه کنید و با دریافت کاتالوگ و همچنین نحوه خرید را از کارشناسان ما سوال فرمایید

مطالب پیشنهادی

تماس بگیرید