توزیع مغز پسته شکسته
اشتراک گذاری این مقاله در:
مغز پستهپسته

توزیع مغز پسته شکسته

اگر بخواهیم تعریفی از مغز پسته شکسته بگوییم می توان گفت که مغز پسته شکسته شده در معنای تحت الفظی یعنی مغز پسته خرد شده و در زبان عامیانه به پسته های شکستنی و دست شکن نیز مغز پسته شکسته می گویند. معمولا همه خریداران مغز پسته به دنبال مغزهای درشت و کامل و درجه یک نیستند و مجموعه ای نیز به دنبال توزیع مغز پسته شکسته ، مغز موشو و مغزهای گندمی هستند که برای بستنی فروشی ها و مغازه هایی که مربوط به تولید آب میوه هستند به کار می رود.

مغز پسته شکسته معمولا از پسته های روی آبی و گوها به دست می آیند. بعد از چیده شدن پسته توسط کشاورز آن ها را پوست کرده و خشک می کنند در بین پسته های خندان و دهن بسته بعضی از پسته ها مغزهای کوچک تری دارند یا اینکه اصلا پسته پوست نشده است. آن دسته از پسته هایی که پوست نشده را گو می گویند و آن دسته از پسته هایی که مغزهای کوچکی دارند را روی آبی نام گذاری کرده اند.

توزیع مغز پسته شکسته

بهترین مغز پسته شکسته

بهترین مغز پسته شکسته

مغز پسته شکسته همان طور که گفتیم از همین پسته های گو و روی آبی به دست می آیند . این پسته ها را از پسته های درجه یک جدا می کنند و در دستگاهی که به آن خرد کن می گویند می ریزند تا پوست از مغز جدا شود سپس مغزها را در پسته شکن خرد می کنند و برای فروش به بازار عرضه خواهند کرد. معمولا روند اولیه تولید مغز پسته توسط کشاورز و روند نهایی توسط خریداران اتفاق می افتد.

مغز پسته شکسته را از پسته های:

  • پسته اکبری
  • پسته کله قوچی
  • پسته فندوقی
  • پسته احمد آقایی

به دست می آورند.

بهتر است بدانید که مغز پسته لپه از مغز پسته جدا می باشد. مغز پسته شکسته یا همان مغز پسته دندانه در سه نوع متفاوت وجود دارد که شامل:

  • مغز پسته  کال معمولی
  • مغز پسته پوست شده
  • مغز پسته رسیده

که هر کدام در موارد خاصی استفاده می شود.

اما شاید سوالی که در ذهن شما باشد این است که بهترین مغز پسته شکسته کدام است؟ قطعا و بدون شک پسته کاشته شده در استان کرمان شهرستان رفسنجان جزوه بهترین مغز پسته می باشد که در ردیف پسته های اعلا قرار می گیرد. پس می توان گفت بهترین محل برای خرید و به دست آوردن بهترین مغز پسته شکسته استان کرمان است. نمونه مغز های شکسته و سالم این استان بی رقیب بوده و می تواند به راحتی جزوه اولین استان های تولید کننده پسته مرغوب در جهان باشد. کرمان مغز پسته خود را در داخل ایران به قزوین و تهران و در خارج از ایران به اروپا، عراق، امارات و ترکیه ارسال می کند.

 

مرکز فروش مغز پسته شکسته

مرکز فروش مغز پسته شکسته

خرید و فروش مغز پسته شکسته به دلیل قیمت مناسبی که دارد طرفداران زیادی را به خود اختصاص داده است و شهرهای گوناگونی و کشورهای مختلفی نسبت به توزیع پسته شکسته اقدام کرده اند.

از مهمترین کارایی های که مغز پسته شکسته دارد شامل:

  • برای پودر کردن در انواع آب میوه ها
  • استفاده در انواع شیرینی ها برای تزئین
  • برای سوهان

از جمله جاهایی که به دنبال مغز پسته شکسته هستند شامل:

ترکیه

قزوین

کرج

تبریز

تهران

عراق

امارت

اروپا

هند

پاکستان

افغانستان

ژاپن

کانادا

چین

با وجود تولید دو تا سه رقمی پسته در آمریکا اما هنوز هم می توان به جرئت گفت که بازار بی رقیب پسته در دست ایران می باشد.

برای ارتباط بهتر در

whatss app

کلیک کنید یا

به سایت کوشا دانه مراجعه کنید و با دریافت کاتالوگ و همچنین نحوه خرید مغز پسته شکسته را از کارشناسان ما سوال فرمایید.

مطالب پیشنهادی

تماس بگیرید