اشتراک گذاری این مقاله در:
مغز پستهپسته

توزیع مغز پسته فله

مغز پسته فله یک مغز پر خاصیت و خوشمزه ای می باشد که دارای ظاهری کوچک و فواید بسیاری است که در انواع مختلفی در بازار ایران تولید و به فروش می رسد. می توان به جرات گفت که ایران جزئی از بزرگ ترین تولید کنندگان و صادرکنندگان پسته می باشد و معروف ترین پسته در شهرستان رفسنجان تولید می شود که از مغز آن ها می توان برای لوکس ترین و مرغوب ترین اجیل ها استفاده کرد. توزیع مغز پسته فله نیز یکی از راه کارهای به صرفه در جهت خرید و فروش پسته می باشد.

در این قسمت اشاره ای کوتاه به چگونگی خرید مغز پسته فله خواهیم کرد. در هنگام خرید مغز پسته بهتر است اول هدف تان را از خرید مغز مشخص کنید مثلاً مغزهای درشت و مرغوب را برای صادرات و بسته بندی در جهت فرستادن به دیگر نقاط خریداری می کنند و یا از نوع مغزهای لپه و دندانه و یا مغزهای خرد شده برای شیرینی فروشی ها و بستنی سازها استفاده خواهند کرد.

معمولا پسته ها را بر اساس ظاهر  و نوع شان به انواع مختلفی نام گذاری کرده اند که در این‌جا به آن ها اشاره خواهیم کرد.

  • پسته احمد آقایی
  • پسته اکبری
  • پسته فندقی
  • پسته کله قوچی
  • پسته جنگلی

که با شکستن هر نوع آن می توانید مغز پسته همان نوع پسته را استخراج کنید. معمولا از مغز پسته برای آشپزی و پخت انواع کیک و شیرینی جات استفاده می کنند. همچنین محصولاتی همچون کره پسته ای جزئی از آن ها بوده که طعم بسیار خوشمزه و فوق العاده ای دارد.

توزیع مغز پسته فله

بهترین مغز پسته فله

بهترین مغز پسته فله

همان طور که گفتیم توزیع پسته فله به دلیل قیمت مناسبی که دارد از جایگاه ویژه ای برخوردار می باشد. اما در بین تمام انواع مغز پسته فله کدام یک مرغوب تر و بهتر می باشد؟ برای دانستن این سوال با ما همراه باشید.

مغز پسته معمولا به صورت:

  • مغز پسته فله
  • مغز پسته بسته بندی
  • مغز پسته بو داده و برشته شده
  • مغز پسته دو پوسته

به فروش می رسد که نوع فله بسیار مقرون به صرفه تر خواهد بود.

می توان گفت پسته کله قوچی یکی از پسته هایی می باشد که مغز آن به صورت فله خریداران زیادی دارد و می توان از مغز پسته فله از نوع کله قوچی با تفت دادن و طعم دادن آن در آجیل های اصیل ایرانی استفاده کرد. پس می توان گفت پسته کله قوچی به دلیل خوشمزه بودن و درشت بودن در ردیف بهترین نوع مغز پسته فله قرار گرفته است.

فروش مغز پسته فله

فروش مغز پسته فله

در نگاه اول مغز پسته فله از نظر اقتصادی به صرفه تر خواهد بود چون قیمت پایین تری را به خود اختصاص داده است و اینکه می تواند در انواع درجه یک و دو و… به فروش برسد. پس خرید مغز به صورت فله را در الویت خرید خود قرار دهید و از خرید مغز به صورت بسته بندی بپرهیزید. توجه کنید که مغزها کرم خورده و خراب نباشند مخصوصا اگر در پی یک مغز درجه یک و مرغوب می باشید حتما این موضوع را مد نظر قرار دهید.

با توجه به اینکه انواع گوناگونی از پسته ها در ایران کشت می شوند بنابراین برای فروش مغز پسته گزینه های زیادی روی میز وجود خواهد داشت که هر پسته بر اساس انس ، درشت و ریز بودن و همچنین خوشمزگی مغزش دارای قیمت های متفاوتی می باشد. اما به دلیل استفاده زیاد از مغز پسته کله قوچی و اکبری در ایران فروش مغز پسته فله این دو نوع پسته در جایگاه ویژه ای قرار گرفته است. معمولا بهترین نوع پسته را می توانید در رفسنجان پیدا کنید که دارای سطح بسیار گسترده ای از کشت می باشد.

برای ارتباط بهتر در

whatss app

کلیک کنید یا

به سایت کوشا دانه مراجعه کنید و با دریافت کاتالوگ و همچنین نحوه خرید مغز پسته فله را از کارشناسان ما سوال فرمایید.

مطالب پیشنهادی

تماس بگیرید