توزیع پسته کوهی افغانستان
اشتراک گذاری این مقاله در:
پستهپسته وحشی

توزیع پسته کوهی افغانستان

پسته کوهی افغانستان در میان انواع پسته کوهی روییده شده در ایران خودنمایی می کند. این محصول یکی از سه گونه پر رویش در جهان است که در کشورهای افغانستان، ایرا‌ن، جنوب استرالیا و پاکستان یافت می شود. این گونه که بیشتر با نام کسور یا بنه کابلی معروف است،  در  بخش هایی از استان های کرمان، کهکیلویه و بویر احمد، هرمزگان و استان فارس مشاهده شده است.

پسته کوهی کسور در فصل تابستان برداشت شده و پس از شستشو و خشک‌شدن و انجام دیگر فراوری های لازم،  توسط توزیع کننده به تمام نقاط ایران ارسال می گردد. این ارسال بدون هیچ محدودیتی دنبال می شود. چرا که به صورت نامحدود انجام می شود.  پخش پسته کوهی افغانستان در شهرهای کشور عزیزمان ایران هم‌ به صورت عمده و هم‌ فله ای و یا در بسته بندی های متنوع خرد و کلان صورت می گیرد.

توزیع کننده مصارف و جایگاه خرید و بازارهای ان را خوب می شناسد و می دانند که در چه شهرهایی می تواند بازار پررونقی را برای فروش ان رقم‌ بزند. لذا مقادیر بیشتری را روانه ان منطقه کرده و ضمن‌ انجام تبلیغات و هماهنگی های لازم برای بازاریابی، هم پسته کوهی افغانستان را به دست مصرف کننده می رساند و هم سود مناسب خود را بدست می اورد. لازم‌ است توزیع کننده پشتکار و صبوری لازم را برای دریافت سفارش داشته باشد و در نهایت با دقت در ارسال مرسوله های خود، رضایت خریدار را جلب نماید تا ان ها را به مشتریان دایمی و همیشگی خود تبدیل سازد.

توزیع پسته کوهی افغانستان

انواع پسته کوهی افغانستان

انواع پسته کوهی افغانستان

انواع پسته کوهی افغانستان را در دو نوع کلی می توان دسته بندی کرد. پسته کوهی کال و پسته کوهی رسیده. پسته کوهی کال افغانستان که با نام پسته هراتی هم‌ شهرت دارد، بسیار لذیذ و خوش عطر است‌ . پوستی نرم و رنگی روشن دارد و خوردن ان‌ بسیار اسان و بدون سختی ممکن می باشد. معمولا بعد از نیمه فصل بهار و  بسته به سرسیر بودن منطقه اب و هوایی محل رویش، برداشت می شود.

نوع دوم، یعنی  پسته کوهی رسیده افغانستان، رنگ پوسته اش سبز تیره و چرمی مانند و براق است و غالبا در اواخر فصل تابستان زمان چیده شدنش فرا می رسد و خوردن ان سختی خودش را دارد چرا که پوسته اش بسیار غیر قابل انعطاف است. هر دو نوع پسته ریز و کروی شکل هستند و در اندازه نخود فرنگی های درشت دیده می شوند.

این پسته کاملا خود رو بوده و در مناطف جنگلی و کوهستانی رشد و نمو دارد. قیمت به صرفه ای نسبت به دیگر ارقام پسته دارد و هر چه رنگ‌ پوسته اش سبزتر باشد، دارای کیفیت بالاتر و در نتیجه قیمت بیشتر خواهد بود. پسته کوهی افغانستان از نمونه های ارگانیک پسته قلمداد می شود و  لذا راحت تر می توان در بازارهای بین المللی مخصوصا اروپایی، برای ان‌ گواهینامه سلامت دریافت نمود.

این نوع پسته قابلیت های متفاوتی دارد و فقط منحصر در یک اجیل و دانه خوراکی نخواهد بود. تهیه داروهای متعدد سنتی و جدید، ساخت کرم های آرایشی و بهداشتی، پمادهای موضعی و… مویدی بر این نکته است. برای دریافت اطلاعات بیشتر در زمینه شناخت انواع پسته هراتی و کاربردهای ان، می توانید با کارشناسان سایت ما تماس حاصل فرمایید.

مرکز فروش پسته کوهی افغانستان

مرکز فروش پسته کوهی افغانستان

فروش پسته افغانستان در مراکز متعددی صورت می گیرد. یکی از معتبرترین این مراکز، مرکز فروش کوشادانه است که به صورت اختصاصی به فروش انواع پسته کوهی می پردازد. این مجموعه پسته هراتی یا کابلی را در حجم های متفاوت و در بسته بندی های متنوع در اختیار خریداران قرار می دهد. خریداران این امکان را دارند تا به دلخواه نحوه خرید را مشخص کنند. یعنی هم امکان خرید حضوری و هم خرید اینترنتی و غیر حضوری و مستقیم برای ان ها فراهم شده است .

ارسال مرسولات نیز به عهده این مجموعه می باشد و مکان شما در هر جای این کره خاکی که باشد، نمی توانند خللی در روند ارسال سفارش ایجاد نماید. شما در سایت کوشادانه می توانید به راحتی به انوع پسته های کوهی دست بیابید و هر رقم و نوع را با هر میزان دلخواه و با بالاترین کیفیت خریداری کنید و مرغوب ترین نمونه ها و متنوع ترین ها را با ما تجربه کنید.

برای ارتباط بهتر در

whatss app

کلیک کنید یا

به سایت کوشا دانه مراجعه کنید و با دریافت کاتالوگ و همچنین نحوه خرید را از کارشناسان ما سوال فرمایید.

مطالب پیشنهادی

تماس بگیرید