تولید مغز پسته سفید نوق
اشتراک گذاری این مقاله در:
مغز پستهپسته

تولید مغز پسته سفید نوق

نوق یکی از بخش های شهر رفسنجان است که دارای آب و هوای گرمی می باشد و تولید پسته سفید ممتاز در این منطقه صورت می گیرد . مغز پسته سفید بادامی شکل با داشتن ظاهری زیبا و مغزی درشت از انواع پسته های مجلسی در ایران می باشد .

عرضه این مغز پسته سفید از مرکز تولید به صورت مستقیم صورت می گیرد و به دلیل حذف واسطه قیمت ارائه آن مناسب است . دسترسی به تولید و عرضه کننده این نوع پسته از طریق آنلاین نیز میسر می باشد و می توانید با دیدن تصاویر پسته مورد نظر در سایت آن را برای خرید سفارش دهید.

تولید مغز پسته سفید نوق

درخت پسته چند ساله بار می دهد ؟

درخت پسته چند ساله بار می دهد ؟

یکی از گیاهانی که با آب و هوای بیشتر مناطق کشور ما سازگاری دارد و زمین های وسیعی از سطح کشور زیر کشت آن هستند پسته می باشد . برای آن که درخت پسته رشد کافی داشته باشد و بتواند محصول خوبی را تولید نماید باید تمام شرایط آبیاری ، دمای مطلوب ، خاک مناسب را داشته باشد و رسیدگی هایی مانند کود دادن و هرس کردن نیز به موقع بر روی آن انجام گیرد .

درخت پسته معمولا از ۷ سالگی شروع به بار دادن می کند که با به وجود آوردن شرایط مساعد این سن به ۵ ساله کاهش می یابد و قدرت باردهی آن تا ۴۵ سالگی می باشد .

برای آن که پسته های حاصل پوک نباشد باید در بین درختان ماده نر نیز وجود داشته باشد تا گرده افشانی از آن صورت گیرد .

هر درخت پسته در هرسال می تواند بین یک تا ۳۵ کیلو پسته دهد و هرچه نهال پسته بزرگتر باشد پسته بیشتری می دهد . آبیاری به موقع در کیفیت پسته و مقدار آن بسیار تاثیر دارد و بهتر است برای درخت پسته از آبیاری قطره ای استفاده شود .

مناسب ترین موقع برای کاشت نهال پسته  فصل زمستان و بهار می باشد . موقع رسیدن میوه پسته با توجه به نوع درخت وآب و هوای منطقه اواخر مرداد تا اوایل مهر ماه می باشد .

ارزش اقتصادی پسته از این لحاظ که محصولی صادراتی می باشد در ایران بالا می باشد و سرمایه گذاری بر روی تولید و کاشت نهال امری پربازده و سود آور می باشد به شرط آنکه شرایط مطلوب آب و هوایی و کشت وجود داشته باشد .

نحوه خرید مغز پسته سفید فله

نحوه خرید مغز پسته سفید فله

پسته سفید یکی از انواع پسته می باشد که بیشتر در منطقه نوق رفسنجان تولید می شود . این نوع پسته بادامی سفید زود گل اما دیر رس می باشد و برداشت آن در آخر شهریور ماه صورت می گیرد .

انواع مرغوب و درجه یک پسته سفید دارای انس پایین و خندان می باشند و خرید آن مناسب برای پذیرایی است . صادرات پسته سفید به صورت فله و بسته نبدی نیز توسط شرکت بازرگانی صورت می گیرد و از آن درامد خوبی عاید می شود .

پسته سفید نوق پس از تولید از کشاورزان به صورت عمده خریداری شده و بعد از انجام مراحل فراوری پوست گیری ، خشک کردن و غیره در مراکز بزرگ فروش و اصلی پسته در سایر مراکز استان ها و شهر های بزرگ عرضه می گردد .

برای خرید و تهیه پسته سفید فله از هر نقطه از کشور که می باشید می توانید به فروشگاه آنلاین ما مراجعه نمایید و این نوع پسته خاص و مجلسی را که در کیفیت بالا و با قیمت مناسب عرضه می شود را سفارش دهید .

مغز پسته سفید عرضه شده بر اساس هزینه تولید و قیمت روز عرضه می گردد و حسن آن این است که واسطه ها در این عرضه حذف شده اند .

برای ارتباط بهتر در

whatss app

کلیک کنید یا

به سایت کوشا دانه مراجعه کنید و با دریافت کاتالوگ و همچنین نحوه خرید مغز پسته سفید را از کارشناسان ما سوال فرمایید.

مطالب پیشنهادی

تماس بگیرید