تولید مغز پسته شکسته
اشتراک گذاری این مقاله در:
مغز پستهپسته

تولید مغز پسته شکسته

تولید مغز پسته شکسته شاید یکی از اهداف اصلی و اساسی کارخانه های فراوری پسته نباشد اما به طور قطع در راستای تولید مغز پسته مرغوب صادراتی و درجه یک، شاهد فرایندی خواهیم بود که‌ منجر به تولید مغز پسته شکسته می شود. تولید مغز پسته شکسته شاید در نگاه اول یک نوع زیان برای کارخانه داران و تولید کنندگان مغز پسته محسوب شود اما جداسازی و فروش ان با توجه به مشتریانی که برای این محصول وجود دارد، می تواند یک کانال خرید و فروش جدید ایجاد کند و درامد زا گردد.

در ادامه مقاله در این مورد بیشتر صحبت خواهیم کرد. با ما همراه باشید.

تولید مغز پسته شکسته

کاربرد مغز پسته شکسته

کاربرد مغز پسته شکسته

همانطور که گفته شد، هدف اصلی باغدار و تولید کننده پسته، فروش مغز پسته سالم  و درجه یک و درشت است. به عبارت دیگر هر چه تولید کننده مغز پسته با کیفیت تر و اعلاتری را روانه بازار کند سود بیشتری هم نصیبش می شود. سود بیشتر هم زمانی ست که در فرایند تولید دقت کافی به عمل آمده باشد و از دستگاه های پیشرفته و با دقت بالا استفاده شود. احتمال این وجود دارد که مغز پسته های خارج‌شده از دستگاه پسته شکن، گاهی خرد شود یا مغز پسته خوردگی داشته و سالم نباشد.

تولید کننده برتر، با کمک دستگاه های سورت لیزری و..‌، این تفکیک‌ را با دقت دنبال می کند و مغز پسته مرغوب را روانه بازار می سازد. اما از آن جا که در این تفکیک، با توجه به کیفیت دستگاه پسته شکن، حتما شاهد حجمی از پسته های خرد شده هستیم، لازم است راهکاری برای استفاده از آن بکار گرفته شود. اینجاست که کاربردهای مغز پسته شکسته می تواند راه گشا شود‌‌.

پسته شکسته چون تمامی مزایای پسته سالم را دارد، می تواند برای تهیه پودر پسته،پسته دندانه، لپه بکار گرفته شود. در این تولیدات بیشتر طعم و رنگ‌ پسته مدنظر است تا شکل ظاهری، لذا تولید کننده به راحتی می تواند از این نکته به نفع خود استفاده کرده و  از مغز پسته خرد شده نیز کسب درامد کند. ناگفته نماند که مغز پسته خرد شده به دلیل داشتن قیمت پایین تر در عین کیفیت بالا، خریداران بسیار بیشتری نسبت به مغز پسته سالم دارد. مغز پسته سالم بیشتر به صورت اجیل مصرف می شود اما مغز پسته شکسته، در اکثر صنایع غذایی مانند شیرینی جات، شکلات، بستنی ها، تزیین دسر و غذا کاربرد دارد.

این تنوع کاربرد مغز پسته شکسته، هم زیان کارخانه دار را جبران می کند و هم قیمت تمام شده مواد اولیه و تولیدات خوراکی های متنوع را برای تولیدکننده های فعال در عرصه صنایع غذایی کاهش می دهد و در نهایت برای مصرف کننده هم خرید به صرفه تر به دنبال خواهد داشت.

پخش مغز پسته شکسته

پخش مغز پسته شکسته

پخش پسته شکسته با توجه به نیازی که در بازار مصرف وجود دارد، بسیار جدی تلقی می شود. همانطور که تشریح شد، تولید مغز پسته یکی از اهداف باغدار و کارخانه داران فراوری پسته است و پسته شکسته نیز از فراورده های جانبی اما مهم به شمار می رود. بسیاری از صنایع غذایی برای تولیدات خود نیازمند این محصول هستند و برای آنها بسیار اهمیت دارد که بتوانند به سادگی این محصول را تهیه نمایند. برای این منظور آن ها تلاش می کنند تا به صورت مستقیم با تولیدکننده در ارتباط باشند و دغدغه هایشان از جهت تامین مواد اولیه، مرتفع شود.

مرکز تجاری کوشادانه به عنوان تولیدکننده انواع مغز پسته شکسته و سالم، می تواند در این امر شما را یاری کند. این مجموعه توان آن را دارد که به راحتی مغز پسته شکسته با کیفیت را با مناسب ترین قیمت در اختیار شما قرار دهد. همچنین در طی ارتباط با مجموعه ما، شما به میزان‌ نامحدود می توانید مغز پسته سفارش داده و در محل کارخانه خود آن را دریافت نمایید. پخش و ارسال مطمئن کالا یکی از امتیازات مجموعه کوشادانه است.

برای ارتباط بهتر در

whatss app

کلیک کنید یا

به سایت کوشا دانه مراجعه کنید و با دریافت کاتالوگ و همچنین نحوه خرید را از کارشناسان ما سوال فرمایید.

مطالب پیشنهادی

تماس بگیرید