تولید پودر پسته سبز
اشتراک گذاری این مقاله در:
پستهپودر پستهمغز پسته

تولید پودر پسته سبز

تهیه پودر پسته سبز هدف هر زن خانه دار یا آشپز یا هر تولیدکننده صنایع غذایی که با آن سروکار دارد، می باشد. برای این منظور بهترین کار این است که به سراغ تولیدکننده های پودر پسته مرغوب برویم. چرا که این تولیدکننده است که کیفیت پودر را مشخص می سازد.

اصلی ترین مرحله در فرآیند تولید پودر پسته سبز این است که ابتدا تولیدکننده بهترین مغزها را خریداری کند تا مواد اولیه مرغوب داشته باشد. چرا که اگر مغز پسته کهنه یا زرد رنگ باشد یا اینکه در فرآنید خشک کردن مغز مشکلی ایجاد شده باشد، هر قدر که مراحل آسیاب کردن و بسته بندی و .. درست و با دقت انجام شود باز هم پودر پسته ما سبز  نخواهد بود. پس اصلی ترین مرحله تولید پودر پسته، تهیه مغز پسته اعلا خواهد بود. تولید پودر پسته یک کار حرفه ای است چرا که شناخت مغز پسته مرغوب کار هر کسی نیست. برای آشنایی بیشتر با بهترین پودر پسته سبز و نحوه خرید آن، تا پایان مقاله، با ما همراه باشید.

تولید پودر پسته سبز

بهترین پودر پسته سبز

بهترین پودر پسته سبز

همانطور که تاکید شد، تولید بهترین پودر پسته در گرو تهیه مغز پسته مرغوب است . معمولا برای تولید پودر پسته از چند نوع خاص مغز استفاده می کنند از جمله:

–  مغز پسته های خرد شده یا دندانه: این نوع مغز در فرآیند مغز کردن پسته های دهان بسته، تولید می شود. کاملا با کیفیت و دارای تمام خواص بوده و به جهت خرد بودن بسیار هم به صرفه است.

– مغز پسته تو جمع کن: این مغزها از لابلای پسته ها به دست می آید/

– مغز پسته لپه: مغزهایی هستند که حاصل دونیم شدن مغز پسته در فرآنید مغز کردن می باشند البته گاهی این دو نیم کردن، طی یک برنامه تعریف شده برای دستگاه بنه شکن، انجام می شود.  ویژگی مغزهای لپه شده این است که قسمت مرکزی و داخلی مغز نمایان می شود و خریدار از سبز بودن کامل مغز مطمئن شود.

– مغز پسته کال : این مغزها از پسته هایی به دست می آیند که کال تر از دیگر انواع پسته چیده می شوند. همین کال بودن سبب می شود که مغز بسیار سبز باشد. البته برای تولید این نوع مغز، یک پوسته رویی نازک پسته که معمولا قرمز رنگ است، جدا می شود، و این نکته نیز باعث می شود که رویه پسته نیز کاملا سبز باشد و هیچ رنگ دیگری جز آن مشاهده نگردد.

بهترین نوع پودر مغز پسته از این مغز پسته کال به دست می آید. کیفیت این پودر پسته تا حدی بالاست که بیشترین سهم آن به بخش صادرات اختصاص می یابد و مشتریان خارجی آن نیز پروپاقرص هستند.

خرید پودر پسته سبز

خرید پودر پسته سبز

برای خرید پودر پسته سبز و مطمین بودن از کیفیت کالا، پیشنهاد می شود که حتما آن را از مراکز معتبر خریداری نمایید. چرا که مشاهده شده، به جهت بالا بودن نرخ پسته و مغز آن، متاسفانه افراد سودجو، از پسته های بی کیفیت یا مغزهای رنگ شده استفاده می کنند و آن را به نام پودر پسته سبز به مصرف کننده می فروشند.

مرکز کوشادانه یکی از مراکز تولید، عرضه و فروش بهترین و مرغوب ترین، پودر پسته سبز در ایران و جهان است. این مجموعه با نظارت کامل بر فرآیند تولید پودر پسته تلاش می کند تا بالاترین کیفیت در هر محصول نصیب خریداران شود. شرایط خرید پودر پسته سبز هم به صورت عمده و هم جزیی می باشد و شما در هر جای جهان که باشید می توانید به صورت اینترنتی محصول مورد نیاز خود را با هر تناژی که باشد، با خیالی آسوده و به آسانی، تهیه نمایید.

برای ارتباط بهتر در

whatss app

کلیک کنید یا

به سایت کوشا دانه مراجعه کنید و با دریافت کاتالوگ و همچنین نحوه خرید را از کارشناسان ما سوال فرمایید.

مطالب پیشنهادی

تماس بگیرید