1. خانه
  2. مغزیجات
  3. مغز پسته دندانه درجه یک کرمان عمده و خام گندمی

مغز پسته دندانه درجه یک کرمان عمده و خام گندمی

3,500,000 ریال

  • دندانه مغز پسته امساله تازه
  • دندانه مغز پسته سبز کرمان
  • دندانه مغز پسته صادراتی
  • مغز پسته دندانه شده ارزان
  • دندانه مغز پسته گندمی
  • بهترین گزینه برای شیرینی
  • سوهان، بستنی، معجون
  • فروش به صورت عمده و خرده

مغز پسته دندانه، خرده مغزهای سبز رنگی است که پس از شکسته شدن پسته در دستگاه پسته شکن و بنه شکن به دست می آید. این محصول بسیار پر طرفدار بوده و توسط صنایع غذایی، شیرینی پزی ها، آبمیوه بستنی و معجون و… خریداری می شود.

کیفیت مغز پسته دندانه بسته به نوع پسته، تعیین می شود. مجموعه ما امکان خرید بهترین دندانه مغز پسته تازه از رفسنجان را برای شما فراهم کرده است. برای خرید این محصول تازه و اعلا، کافیست با شماره های موجود در سایت تماس حاصل فرمایید و به آسانی خرید خود را ثبت کنید.

 

فروش مغز پسته دندانه خام در مرکز خرید بهترین مغز پسته ایران

 

سایت فروش مغز پسته دندانه خام در مرکز خرید بهترین مغز پسته ایران
با خرید مغز پسته دندانه علاوه بر کاهش هزینه ها، کیفیت تولیدات شما هم افزایش می یابد.

مرکز خرید بهترین مغز پسته ایران جهت رفاه حال مشتریان خود، سایت فروش مغز پسته دندانه خام را راه اندازی کرده است.

موسسین این مرکز خرید، در صدد هستند تا به واسطه این سایت تمامی محصولات خود را در سطح جهانی معرفی نمایند و امکان آشنایی با انواع پسته و مشتقات آن را برای همگان فراهم سازند.

سایت فروش مغز پسته امکان خرید اینترنتی، بدون واسطه و آسان را برای تمامی مشتریان دور و نزدیک خود در اقصی نقاط جهان، ممکن ساخته است.

در سایت فروش مغز پسته دندانه خام، شما می توانید به راحتی جزییات فروش تمام محصولات، درجه کیفیت محصول، نوع بسته بندی، نحوه خرید اینترنتی و… مستقیم را مشاهده کنید.

مشاورین فروش نیز آماده پاسخ گویی مشتریان بوده و شما را برای خرید بهتر یاری خواهند کرد.

قیمت روز مغز پسته دندانه سبز خام

قیمت روز مغز پسته دندانه سبز خام
دندانه مغز پسته سالم و آماده مصرف

قیمت مغز پسته دندانه سبز خام، برای تمام خریداران عمده و جزیی بسیار مناسب و به صرفه است.

جالب است بدانید که محصول پسته در سه درجه دسته بندی می شود . دسته اول، از نوع خندان و درشت ترین اندازه را دارندو بیشتر برای خشک کردن و فروش و صادرات اختصاص می یابد. درجه های دیگر پسته غالبا فراوری می شوند و از مغز آنها برای مصارف متعدد استفاده می شود.

از میان پسته های درجه بندی شده، پسته گروه دوم که معمولا درشت اما دهان بسته می باشند، در دستگاه بنه شکن قرار گرفته و مغز پسته تولید می شود.

خروجی مغز پسته از این دستگاه اکثرا مغز پسته سالم است اما درصد پایین از این مغزها شکسته می شود که به آن مغز پسته دندانه گفته می شود. برای همین این مغزها به نسبت کیفیت بالا و رنگ سبزی که دارند بسیار مناسب و مقرون به صرفه است.

مغز پسته دندانه سبز خام مورد استقبال کارگاههای شیرینی پزی می باشد و قیمت پایین آن سبب کاهش هزینه های تولید برای محصولات شان خواهد بود و افزایش کیفیت و رضایت مشتریان شان را به دنبال خواهد داشت.

از مصارف دیگر خرده مغز پسته و یا مغز پسته دندانه سبز خام، می توان به تهیه قاووت و بستنی و معجون هم اشاره کرد.

 

کاربرد اصلی مغز پسته دندانه (مغز پسته شکسته)

کاربرد اصلی مغز پسته دندانه یا مغز پسته خرد شده

در مسیر تولید مغز پسته و مغز کردن این محصولات می دانیم که امروزه از دستگاه های مغز گیر استفاده می شود و در همین راستا نمونه های مختلفی از محصولات آماده می گردد که از نظر اندازه با همدیگر فرق دارند. علاوه بر تولید مغز های سالم در اثر فشار برخی از محصولات به صورت خرد شده در می آیند که به آنها مغز پسته شکسته نیز می گویند.

نمونه بارز محصولات مغز پسته دندانه می باشد که از نظر کارایی در سطح وسیعی قرار می گیرد که مسلما افراد زیادی برای خرید اقدام می کنند. در ادامه به چند نمونه از این موارد اشاره کنیم تا با آنها آشنا شوید:

  1. می دانیم که تزیین کیک و شیرینی در جلب توجه خریداران تاثیر بسیار دارد و بیشترین تاثیر در این زمینه استفاده از مغز پسته می باشد که ظاهر بسیار جذابی را برایشان ایجاد می کند.
  2. مغز پسته در تهیه دارو های گیاهی دارای جایگاه ویژه ای می باشد
  3. تهیه قاووت به عنوان ماده ای انرژی زا با کمک مغز پسته دندونه انجام می شود
  4. سوهان پزی ها و تولید گز با کمک مغز های مورد نظر امکان پذیر می شود
  5. مغز پسته دندانه همچنین در تهیه سوسیس و کالباس کارایی بسیار دارد

با وجود این همه کارایی مسلما روز به روز بر سطح تقاضای خریداران افزوده می شود که می تواند بر میزان تولیدات آنها در کارخانه های تولیدی تاثیر بگذارد.

 

شرکت پخش مغز پسته دندانه (مغز پسته خرد شده)

 

می دانیم که در مناطق مختلفی از کشورمان شرایط برای رشد و پرورش پسته فراهم می آید که با این وجود می توان از تولیدات عمده شان در کارخانه های تولیدی گفت که نقش مهمی در رفع نیاز خریداران ایفا می‌کند.

به منظور فروش بهتر خریداران به طرق مختلفی اقدام می کنند تا به صورت عمده و جزیی آنها را تهیه کنند.

شرکت کوشادانه بهترین نوع محصولات را در دسترس قرار می دهد و خریدار نیز با این شیوه محصولات را با اطمینان کامل با قیمت مقرون به صرفه ای تهیه می کند. با پخش عمده مغز پسته ارزان که در واقع مغز پسته خرد شده است باید گفت که خریدار در هزینه های مصرفی خود صرفه جویی می کند و از همین رو خریداران، دیگر دغدغه ای برای رفع نیاز های خود ندارند. مغز پسته رفسنجان علاوه بر بازار های داخلی در کشور های خارجی نیز به فروش گذاشته می شود و می تواند سود بسیاری را برای تولید کننده ایجاد کند.

 

صادرات دندانه مغز پسته ایرانی (تجارتی پر سود)

صادرات دندانه مغز پسته ایرانی (مغز پسته شکسته)
دندانه مغز پسته ایرانی در معجون و بستنی

ایران به عنوان یکی از دو قطب تولید کننده پسته جهان شناخته شده و در این میان پسته رفسنجان گوی رقابت را در میان انواع پسته ایرانی ربوده است. پسته رفسنجان و دیگر مشتقات آن همیشه زبانزد سوغاتی های ایرانی بوده و هست و صادرات آن به عنوان کالای غیر نفتی، موجب ارز آوری و رونق اقتصاد می شود.

صادرات مغز پسته دندانه از نمونه هایی است که همواره مورد توجه بازرگانان و تاجران خشکبار می باشد و از آنجا که کیفیت این محصول بالاست، سود زیادی را نصیب صادرکنندگان مغز پسته دندانه می کند.

ایران برترین تولید کننده پسته در بین کشورهای ایالات متحده امریکا، ترکیه، چین و سوریه است و علیرغم تلاش آمریکا برای ضربه زدن به اقتصاد ایران و کاهش صاردات، مغز پسته ایرانی به خاطر طعم دلپذیر و خاصش، در میان خریداران اروپایی طرفداران زیادی دارد.

 

لیست قیمت دندانه مغز پسته در تابستان ۱۴۰۲

نوع محصول قیمت خرده قیمت عمده
دندانه سبز امساله ۵۰۰ ۴۵۰
دندانه درشت صادراتی ۶۰۰ ۵۵۰
دندانه مغز پسته اعلاء ۶۹۹ ۶۴۹
پسته دندانه شده ارزان) ۴۰۰ ۳۵۰

 

مغز پسته ارزان قیمت درجه یک
دندانه مغز پسته – درجه یک صادراتی

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “مغز پسته دندانه درجه یک کرمان عمده و خام گندمی”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

اشتراک گذاری این محصول در:

محصولات پیشنهادی

تماس بگیرید