تولید کننده مغز گیر پسته صنعتی
اشتراک گذاری این مقاله در:
پسته

تولید کننده مغز گیر پسته صنعتی

شرکت تولید کننده مغز گیر پسته صنعتی انواع دستگاه های مغز کن را در ابعاد مختلف تولید و عرضه می نماید . دستگاه های تولیدی داخل دارای بالاترین کیفیت بوده و با کمترین در صد خطا در مدت زمانی کوتاه تناژ بالایی از پسته را مغز می نمایند.

دستگاه های مغز گیر پسته ایرانی از لحاظ قیمت مناسب بوده و خرید آن ها به صرفه بوده، با تهیه این دستگاه ها به سود آوری مطلوبی خواهید رسید . با دستگاه های مغزگیر شکستن پسته های دهان بسته پوک و نیمه مغز بسیار آسان شده و مغز های تولید شده برای مصارف تولید در کارگاه های شیرینی پزی و بستنی سازی استفاده می شوند.

تولید کننده مغز گیر پسته صنعتی

نحوه کار دستگاه مغز گیر پسته

نحوه کار دستگاه مغز گیر پسته

پسته ها هنگام برداشت و چیدن از درخت به شکل های مختلفی می باشند برخی از آن ها پوسته هایشان شکاف برداشته و خندان هستند، برخی دهان بسته می باشند.

پسته های دهان بسته وقتی برای فراوری به کارخانه فرستاده می شوند اگر بیش از ۵۰ درصد آن ها دارای مغز باشند از روش آب خندان برای آنها استفاده می گردد. اما اگر کمتر از ۵۰ درصد مغز داشته باشند از دستگاه مغز گیر برای جدا کردن مغزهای آن استفاده می گردد . دستگاه مغز گیر پسته یا مغز کن پسته حالتی شبیه آسیاب دارد . پسته  ها از طریق قیف بزرگ دستگاه بین دو فک دستگاه مغز گیر ریخته می شوند، سپس پسته های وارد شده در اثر تماس با سنگ دورانی بالای دستگاه ساییده شده و پوست آن ها شکسته می شود.

مغز ها روی توری های دستگاه ریخته شده و به وسیله قسمت پوست گیر یا دمنده دستگاه پوست آن ها گرفته می شود و با عبور آن ها از غربال مغز های پسته تولید شده سایزبندی می گردند. در این هنگام خرده های مغز ، مغز های ریز و مغز های درشت از کانال های متفاوت دستگاه خارج می شوند. انواع مغز گیر صنعتی دارای بدنه ای بزرگ بوده که ظرفیت بالایی از پسته را شکسته و پوست گیری می نمایند و موتور های الکتریکی این دستگاه دارای توان و قدرت بالایی می باشند .

فروش بدون واسطه دستگاه مغز گیر

فروش بدون واسطه دستگاه مغز گیر

با پیشرفت فناوری دستگاه های مغزگیر در انواع مختلف صنعتی و رومیزی تولید و وارد بازار فروش شده اند که مغز کردن پسته را آسان نموده و در اسرع وقت انبوهی مغز را تحویل می دهند. فروش جدیدترین انواع دستگاه مغز گیر در فروشگاه ما بدون واسطه و به صورت مستقیم از شرکت تولیدکننده صورت می گیرد. دستگاه های عرضه شده دارای قدرت بالا و سرعت عملکرد فراوانی می باشند . کار کردن با دستگاه های مغز گیر صنعتی ساده بوده و نیاز به آموزش و مهارت ندارد.

برای سفارش دستگاه های مغز گیر می توانید با کارشناسان فروش دستگاه ها از طریق راه های ارتباطی بیان شده در سایت در تماس باشید. این دستگاه های دارای گارانتی و خدمات پس از فروش را به صورت مجازی نیز می توانید سفارش داده و خریداری نمایید.

دستگاه های عرضه شده بسیار ارزان و زیر قیمت بازار می باشند. از مزایای دستگاه های مغز گیر پسته سبک و قابل حمل بودن آن ها می باشد . همچنین این دستگاه بدون نیاز به نیروی انسانی با دقت انواع پسته را مغز کرده و با کمترین درصد خرد شدگی مغز های پسته سالم را ارائه می دهد. در صورت نیاز به اطلاعات بیشتر در مورد دستگاه ها یا راهنمایی برای خرید دستگاه مناسب می توانید ازمشاوره رایگان متخصصان دستگاه های ما استفاده نمایید تا با توجه به نیاز کاری و فضای خود بهترین دستگاه را خریداری نمایید.

برای ارتباط بهتر در

whatss app

کلیک کنید یا

به سایت کوشا دانه مراجعه کنید و با دریافت کاتالوگ و همچنین نحوه خرید را از کارشناسان ما سوال فرمایید

مطالب پیشنهادی

تماس بگیرید