تولید کنندگان بنه خشک
اشتراک گذاری این مقاله در:
پسته وحشی

تولید کنندگان بنه خشک

بنه خشک یکی از آجیل های خوش مزه ای است که به تازگی طرفداران بسیاری پیدا کرده است. علت این استقبال، علاوه بر طعم دلپذیر و متفاوتش، می تواند افزایش آگاهی عمومی از خواص و کاربردهای بنه باشد. بنه که در گویش های مختلف نام های متعدد دارد به روشهای متنوعی هم مصرف می شود و مصرف آجیلی فقط یک نمونه از مصارف آن به شمار می رود.

با توجه به بازار مصرف، تولید کنندگان فعال در عرصه آجیل و خکشبار در تلاش هستند تا محصولی به نام بنه خشک را به بازار عرضه نمایند. اینگونه هم  نیاز متنوع افراد را تامین کرده اند و هم خودشان در معاملات پرسودی کسب را خواهند داشت. تولیدکنندگان بنه خشک، این محصول بکر را به اقصی نقاط ایران و جهان توزیع می نمایند و بر پایه کیفیت آن توانسته اند بازار پررونقی را ایجاد کنند.

تولید کنندگان بنه خشک

بنه چه کاربردی دارد

بنه چه کاربردی دارد

گزافه نیست اگر بگوییم که موفقیت تولید بنه خشک در گرو کاربردهای آن رقم خورده است. برای آگاهی بیشتر شما کاربران گرامی، در ادامه این مقاله به توضیح این مطلب می پردازیم.

بنه با اینکه از سرده پسته ایان می باشد و نوعی از این اجیل گرانبها و پر طرفدار است باز می توان ادعا کرد که خواص و کاربردهای بسیار متنوع تری نسبت به پسته هایی که می شناسیم دارد. از جمله این کاربردها این است که شیره سقز از درخت بنه تولید می شود. این شیره هم مصرف خوراکی و صنعتی دارد و هم دارویی. حتی برگ این درخت نیز مصرف دارویی اعجاب انگیزی دارد.

اما کاربردهای خود بنه چیست

اما کاربردهای خود بنه چیست

این کاربرد ها به چند دسته تقسیم می شود از جمله مصارف آجیلی، مصارف دارویی ، مصارف صنعتی، و تهیه غذا و دسرها و ترشی های محلی. مصارف آجیلی: مغز بنه اندکی طعم چرب دارد با مزه ای ترش مانند. عطر آن نیز زبانزد است  و یکی از تنقلات ارگانیک به شمار می رود. از این رو هم در بازارهای داخلی و هم در بازارهای خارجی، خرید و فروش می شود.

مصارف دارویی: ارزش غذایی بالای بنه  و بهره مندی از ویتامین هایی مانند آ ، ب و دی، سبب شده در طب قدیم و نوین مورد توجه اطبا و داروسازان قرار گیرد. به طور خلاصه می توان گفت بنه در درمان بیماری های ذیل موثر است: درمان سرطان، تقویت کبد و دستگاه گوارش، کم خونی، شب کوری، ضعف جنسی، ناراحتی های پوستی و.. . روغن بنه نیز در صنایع آرایشی و بهداشتی طرفداران بسیار دارد.

مصارف صنعتی: در صنایع غذایی پودر پسته و دندانه و یا لپه پسته بسیار پرکاربرد است و به عنوان ماده اولیه تولیدات شان تلقی می گردد. از این رو خرید مغز بنه با طعم دلچسب و رنگ زیبایش مورد توجه است. مصارف غذایی: بنه یک خوراکی است که در بسیاری از غذاهای محلی جایگاه ویژه دارد و با توجه به طعم و مواد مغذی گاهی جایگزین دیگر خوراکی ها مانند گردو می شود. پخت آش بنه، اشکنه بنه، قاتوت بنه، ترشی ها و .. از این قسم است.

بازار خرید بنه خشک

بازار خرید بنه خشک

مطمئنا با شنیدن خواص و کاربردهای بیشمار بنه برای خرید آن بسیار تحریک شده اید. برای این منظور بهترین و ساده ترین کار مراجعه به بازار خرید بنه خشک است.

بازارهای خرید بنه خشک هم در سطح شهر وجود دارند و هم در بستر فضای مجازی. اگر یک سرچ ساده اینترنتی انجام دهید بازارهایی با برندهای متفاوت در مقابل دیدگان شما به صف می شوند و اکنون حق انتخاب با شماست که از کجا خرید کنید. اگر به دنبال بازاری مطمئن و بنه با کیفیت هستید، پیشنهاد ما خرید از مجموعه کوشادانه می باشد. این مجموعه با سابقه درخشان در زمینه تولید و فروش انواع مغز پسته، بهترین بنه خشک را با مناسب ترین قیمت به شما عرضه می کند.

برای ارتباط بهتر در

whatss app

کلیک کنید یا

به سایت کوشا دانه مراجعه کنید و با دریافت کاتالوگ و همچنین نحوه خرید را از کارشناسان ما سوال فرمایید.

مطالب پیشنهادی

تماس بگیرید