تولید کنندگان مغز گیر پسته
اشتراک گذاری این مقاله در:
پسته

تولید کنندگان مغز گیر پسته

با رشد تولید پسته در ایران و نیاز صنعت فرآوری محصولات باغی و خشکبار، به دستگاه های مدرن، صنعت گران ایرانی بر آن‌ شدند که به طراحی دستگاه های جدید بپردازند.  در این راستا دستگاه های متعددی طراحی و تولید شد که دستگاه مغز گیر پسته یکی از مهمترین و کاربردی ترین آنها می باشد.

تولید کنندگان به پشتوانه صنعت گران متبحر کشورمان، در طی سالهای اخیر جدیدترین و پیشرفته ترین دستگاه ها و تجهیزات فرآوری پسته را تولید کرده اند. این ماشین آلات اکنون با نام ترمینال پسته مشهور شده اند.

مغز گیر پسته، مغز پسته ها را پس از شکستن از پوست استخوانی و به اصطلاح از اضافات جدا می کنند و به شما مغز درسته و پاک‌ شده تحویل می دهند. تولید کنندگان مغزگیر پسته تلاش کرده اند تا حدی فناوری ماشین آلات  ساخته شده را ارتقا دهند که بسیاری از آن ها تمام مغزها را سالم و یدون خوردگی مغز می کند. جالب است بدانید درصد بسیار ناچیزی از مغزهای خارج شده از آن، به صورت لپه یا شکسته خواهد بود و این حد از بهره وری و کیفیت کاملا به سود کارخانه دار و یا باغدار می باشد.

تولید کنندگان مغز گیر پسته

بهترین دستگاه مغز گیر پسته

بهترین دستگاه مغز گیر پسته

همانطور که گفته شد بهترین دستگاه مغز گیر پسته ، دستگاهی ست که کمترین ضایعات و اضافات را در خروجی کار داشته باشد. نبود پوست استخوانی و خالص بودن مغز در کنار سالم بودن آنها، برجسته ترین امتیاز دستگاه مغزگیر است.

پس از آن میزان سرو صدای تولید شده توسط دستگاه، نوع کارکرد آن و آسانی و سختی روش راه اندازی، میزان برق مصرفی،  استحکام قطعات و کیفیت  و طول عمر آنها، نیازمندی به تعداد نیروی انسانی برای کار با دستگاه، سرعت عمل مغزگیری در هر ساعت که توان دستگاه را معرفی می کند، فضایی که اشغال می کند و…، فاکتورهایی است‌ که می تواند برتربودن ان را برای انتخاب خریدار مشخص کند.

برای خرید بهترین دستگاه مغزگیر لازم است حتما شرایط و هدف خود را از خرید دستگاه مشخص نموده و با کارشناسان فروش خبره مشورت نمایید. کارشناسان فروش به دلیل ارتباط نزدیک با تولید کننده ها، به خوبی با کارکرد تمامی ماشین آلات فراوری پسته آشنا هستند و نوع، کارکردها، ویژگی ها و حتی معایب آن ها را می دانند و می توانند شما را برای خرید مورد نظرتان راهنمایی کنند.

پخش دستگاه مغز گیر پسته

پخش دستگاه مغز گیر پسته

برای تهیه و خرید بهترین مغز گیر، آسان ترین و صحیح ترین راهکار این است که به مراکز پخش دستگاه های مغز گیر پسته مراجعه نمایید. ویژگی مراجعه به مراکز پخش و خرید از ان مکان، این است که اولا شما با تنوع بسیار زیادی از دستگاه ها همراه با برندهای متفاوت مواجه خواهید شد و برای خرید مناسب ترین دستگاه مغزگیر، به اصطلاح عامیانه، دست تان باز خواهد بود.

از طرفی در این مراکز هر برندی کارشناس مربوطه خود را در آنجا قرار داده است تا پاسخگوی سوالات شما باشد و نحوه کار و عملکرد دستگاه ها را به شما توضیح دهد. ویژگی دیگر این نوع خرید، کاهش قیمت دستگاه مغزگیر پسته است. چرا که این مراکز به طور مستقیم با تولید کننده در ارتباط هستند و قیمت های آن ها با قیمت تولیدی یکسان است. و نکته اخر اینکه در مراجعه به این مراکز شما فقط  دستگاه خود را انتخاب می کنید و تحویل ان در محل کارگاه تان به عهده ان مرکز می باشد ‌.

مجموعه کوشادانه هم یکی از این مراکز فعال در پخش دستگاه های بهترین مغزگیر پسته است که جهت رفته حال خریداران،  نمونه های متفاوتی از این دستگاه را عرضه می کند و کارشناسان مطلع و خبره ای دارد که می توانند شما را به خوبی راهنمایی کنند تا خریدی رضایت بخش داشته باشید.

برای ارتباط بهتر در

whatss app

کلیک کنید یا

به سایت کوشا دانه مراجعه کنید و با دریافت کاتالوگ و همچنین نحوه خرید را از کارشناسان ما سوال فرمایید.

مطالب پیشنهادی

تماس بگیرید