اشتراک گذاری این مقاله در:
پسته

خرید انواع دستگاه مغز پسته کوهی در کشور

پسته کوهی یا همان پسته وحشی که با نام بنه کوهی نیز شناخته می شود، میوه ای ریز با پوستی سفت و مقاوم می باشد. مغز کردن این میوه به صورت دستی، کاری بسیار دشوار و زمان‌بر است. 

همچنین تلفات مغز پسته در این فرآیند، زیاد خواهد بود. به همین خاطر، از دستگاه مغز پسته کوهی برای این منظور استفاده می شود. 

مصرف دستگاه مغز پسته سبب سرعت عمل بالا در انجام این کار شده و حجم زیادی از آن را از پوست جداسازی می کند. 

در رابطه با خرید و خواص دستگاه مغز پسته کوهی در کشور در ادامه مطلب، صحبت خواهیم کرد. 

خرید انواع دستگاه مغز پسته کوهی در کشور

انواع دستگاه مغز پسته کوهی

انواع دستگاه مغز پسته کوهی انواع مختلفی از دستگاه مغز پسته کوهی ساخته می شوند که از نظر ظرفیت و قابلیت‌ ها با هم تفاوت دارند. نوع کوچکتر این دستگاه ها را معمولا برای مصارف خانگی به کار می برند. معمولا این دستگاه ها قابلیت شست و شوی میوه را ندارند. 

برای کار با این نوع دستگاه، می بایست میوه ها را به طور کامل شست و پس از آنکه رطوبتشان گرفته شد، درون دستگاه ریخته می شوند و مغزشان جدا می گردد. 

دستگاه های بزرگ تر که در واقع در صنعت به کار می روند، هم حجم مخزن بزرگتری دارند و هم شست و شو و رطوبت گیری محصول را به صورت اتوماتیک انجام می دهند. این نوع دستگاه مغز پسته کوهی، قابلیت سورتینگ میوه ها را هم دارا می باشد. 

در واقع ابتدا، میوه ها درجه بندی می شوند، آنهایی که بدون مغز هستند، جدا شده و بقیه پوست گیری خواهند شد. انواع دیگری از این دستگاه، به سیستم آسیاب کردن مغزها نیز مجهز است. 

نوع پیشرفته تر آنها، بسته بندی و پلمپ بسته ها را هم انجام می دهد و محصول را به صورت آماده برای عرضه در بازار، ارائه می دهد. 

قیمت نهایی دستگاه مغز پسته کوهی در بازار جهانی

قیمت نهایی دستگاه مغز پسته کوهی در بازار جهانی قیمت دستگاه مغز پسته کوهی در بازار به چندین عامل بستگی دارد. جنس قطعات به کار رفته شده در ساخت دستگاه از مهمترین این عوامل می باشد. طبیعی است که استفاده از مواد اولیه با کیفیت مرغوب، قیمت نهایی آن را افزایش می دهد. 

تکنولوژی دستگاه و همچنین کارایی های آن نیز پارامتر دیگری است که باید به آن اشاره کرد. با افزایش سایز دستگاه و ظرفیت آن، قیمت نهایی محصول نیز گران تر خواهد شد. 

میزان تقاضا و نوع خرید هم فاکتور بسیار مهم دیگری در این زمینه می باشد. خرید دستگاه مغز کوهی به صورت مستقیم و بدون واسطه، سبب کاهش قیمت ها تا نازلترین حد خود می شود. زیرا سبب حذف واسطه های فروش می گردد. 

مطالب پیشنهادی

تماس بگیرید