اشتراک گذاری این مقاله در:
پسته

خرید بهترین مغز بنه کوهی

خرید بهترین مغز بنه کوهی یکی از اهداف کسانی ست که از کاربرد ها و مزایای این مروارید سبز آگاه هستند و فوایدش را خوب می شناسند. مغز بنه کوهی از ارگانیک‌ترین و طبیعی ترین آجیل های شناخته شده است که طرفداران بسیار زیادی در داخل و خارج از کشور دارد‌. مخصوصا که توجه به حوزه سلامت و آگاهی تاثیر مواد ارگانیک در سلامت افراد، روز به روز بیشتر می شود.

قاعدتا هر خریداری که به دنبال محصول ناب و مرغوب می باشد، می داند که آسان ترین و بهترین راهکارش، مراجعه به مراکز فروشی معتبر می باشد.

مجموعه کوشا دانه به عنوان یکی از شناخته شده ترین مراکز فروش آماده عرضه بهترین مغز بنه کوهی به شما خریداران گرامی بوده و اطمینان دارد با اولین خرید مشتری دائمی این مجموعه خواهید شد.

خرید بهترین مغز بنه کوهی

بررسی کیفی مغز بنه کوهی

بررسی کیفی مغز بنه کوهی

در فرایند خرید و فروش مغز بنه بررسی کیفی مغز بنه جز دغدغه ها محسوب می شود. همانطور که می دانید پسته کوهی یا جنگی یا همان بنه، میوه درختان خود رو می باشد که در مناطق کوهستانی و تقریبا نیمه خشک‌ روییده می شود. برای رشد آن از هیچ افت کشی استفاده نمی شود و سم و کود دهی هم برای آن نیاز نیست. به دور از مناطق شهری و در لابلای کوه های سنگی مروارید سبز را پرورش می دهد و از برترین های جهانی پسته می باشد. ارگانیک هست و پر طرفدار.

مغز بنه کوهی سه امتیاز ویژه دارد. عطر دلنشین، طعم بسیار مطلوب و رنگ سبز کاملا یکدست. این سه ویژگی  نهفته شده در این دانه خوراکی مخصوصا عطر و طعم آن، سبب شده نه تنها در تهیه غذاهای محلی بلکه در تهیه داروها نیز مورد استفاده قرار بگیرد و باعث می شود داروی تلخ مزه ای مطلوب به خود بگیرد. با این تعاریف می توان گفت دیگر نباید نگران تشخیص کیفیت مغز بنه باشید. کافی ست آن‌را بو کنید یا رنگش را نظاره گر باشید.

نا‌گفته نماند که نوع خام بنه ترش است و ارزش غذایی بالایی دارد که عبارتند از:

  • سرشار بودن از ویتامین های آ و دی  که به واسطه آن  نوعی داروی ضد التهاب محسوب می گردد.
  • منبع غنی از ویتامین ای ، بی و اسید آمینه ها ، امگا سه و شش، آهن، پتاسیم و… .

بد نیست بدانید از میوه درخت بنه ، جز مغز بنه ، می توان محصولات دیگری نیز فراوری و تولید کرد از جمله، پودر مغز بنه، روغن مغز بنه، روغن پوست بنه، برگ بنه برای تولید  ضماد یا جوشانده، سقز و..‌ .

ارزانترین نوع مغز بنه کوهی

ارزانترین نوع مغز بنه کوهی

چنانچه از قیمت مغز بنه خبر ندارید و یا به دنبال یافتن ارزان ترین نوع مغز بنه کوهی هستید، باید عنوان کرد که این نوع مغز به دلیل ریز بودنش در بین مغزهای صادراتی، از قیمت پایین تری برخوردار است. و پس از رنگ و عطر و طعم دلنشینش، می توان قیمت ارزان را دلیل پرطرفدار بودنش دانست.

البته در مجموع عوامل دیگری هم بر قیمت مغز بنه کوهی تاثیر دارد از جمله

  • نوسانات بازار
  • نوسانات ارزی
  • میزان خرید و فروش
  • نحوه خرید مستقیم یا با واسطه
  • مقدار خرید . یعنی خرید عمده باشد یا جزیی
  • هزینه های تولید
  • کیفیت محصول
  • درجه محصول
  • نوع بسته بندی و… .

برای اطلاع از قیمت مغز بنه پیشنهاد می کنیم با کارشناسان واحد فروش سایت کوشا دانه تماس حاصل فرمایید و ضمن پرسش از انواع محصولات ، قیمت ها را مطلع شوید. شما می توانید لیست قیمت ارائه شده در سایت ما را با دیگر قیمت های موجود در بازار مقایسه کنید تا به مناسب بودن و ارزان بودن آن اعتراف نمایید. این ارزانی همراه با کیفیت، حاصل سعی و تلاش دست اندرکاران مجموعه کوشا دانه برای جلب رضایت شما خریداران گرامی می باشد.

مطالب پیشنهادی

تماس بگیرید