خرید خلال پسته مرغوب 50 گرمی
اشتراک گذاری این مقاله در:
خلال پستهپستهمغز پسته

خرید خلال پسته مرغوب ۵۰ گرمی

خلال پسته مرغوب به مغز پسته پوست گرفته و چند  قسمت شده به صورت عمودی اطلاق می شود که مرغوبترین نوع آن از پسته های کال کشیده و بادامی تهیه می شود.

خریداران گرامی می توانید خرید خلال پسته مرغوب را از فروشگاه ما انجام دهید و با اطمینان پسته با کیفیت و اصل را با قیمت مناسب خرید نمایید. فروشگاه به صورت آنلاین نیز فعالیت می نماید و می توانید با مشاهده عکس و کلیپ های مربوط به انواع پسته و خلال پسته نوع مورد نیاز خود را سفارش دهید. خلال پسته در بسته بندی های مختلف از جمله بسته های کوچک ۵۰ گرمی آماده می گردد.

خرید خلال پسته مرغوب 50 گرمی

طرز تهیه خلال پسته

طرز تهیه خلال پسته

خلال پسته به دلیل رنگ سبزی که دارد به تزئین کردن غذا ، شیرینی ، حلوا ، شله زرد یا دیگر خوراکی ها به کار می رود . این نوع پسته تمامی خواص پسته را دارا می باشد که در عین جنبه تزئینی سبب مقوی شدن غذاها نیز می گردد. برای تیه خلال پسته بهتر از پسته های کال استفاده شود چرا که سبزتر بوده و به زردی نمی گراید ، در کارخانجات نیز از این نوع پسته استفاده می کنند .

می توان پسته را ابتدا داخل آب جوش ریخت یا حتی به مدت چند ثانیه جوشیده شود تا پوست آن به راحتی کنده شود ، البته جوشیدن زیادی سبب تغییر رنگ مغز می گردد . با خراش دادن با چاقو پوسته ها با دست به راحتی جدا می شود. در مرحله بعد می توان پسته پوست گرفته شده را داخل آب خیلی سرد ریخت تا مغز ها لپه شده ، این کار در خوش رنگ شدن مغز نیز تاثیر دارد.

در آخرین مرحله لپه ها به وسیله چاقوی تیز به اندازه های مناسب به صورت عمودی برش داده می شوند . بهتر است مغز پسته را روی تخته کار قرار داد . خلال های آماده شده را در مکانی در فضای آزاد و به دور از آفتاب و گرما پهن کرده تا خشک شود . بهتر است چند بار پسته ها زیر و رو شوند. در شرکت های تولیدی تهیه خلال پسته مرغوب به وسیله دستگاه های پیشرفته و اتوماتیک انجام می گیرد و کلیه این مراحل به صورت خورکار صورت می گیرد.

قیمت خلال پسته ممتاز در بازار

قیمت خلال پسته ممتاز در بازار

خلال پسته در انواع مختلفی تولید می گردد و در آجیل و خواربارفروشی ها ، مراکز پخش و فروشگاه ها به صورت فله یا بسته بندی عرضه می گردد. به دلیل استفاده فراوان از خلال پسته مرغوب در کارگاه های تولیدی ، آشپزخانه ها ، رستوران و شیرینی پزی ها بازار خلال پسته در کشور ما پر رونق می باشد حتی به دیگر کشور ها صادر نیز می گردد.

در هنگام خرید خلال پسته باید دقت فراوانی به عمل آورد و حتما آن را از مراکز معتبر خریداری کرد چرا که انواع تقلبی و بی کیفیت خلال پسته نیز عرضه می گردد مثلا برخی سودجویان به دلیل شباهت ظاهری خلال باقالا را به جای خلال پسته به مشتریان عرضه می کنند ، یا برخی از انواع خلال دارای رنگ زرد می باشند.

قیمت خلال پسته مرغوب از دیگر انواع خلال بیشتر است و به روز تعیین می گردد ، برای خرید این نوع خلال می توانید سری به فروشگاه آنلاین ما بزنید و آن را در بسته بندی هایی با وزن های مختلف تهیه کنید. برای استعلام قیمت دقیق و به روز نیز می توانید تماس تلفنی داشته و سایر اطلاعات را از مدیر فروش بگیرید و در صورت تمایل برای خرید و سفارش هماهنگی نمایید.

برای ارتباط بهتر در

whatss app

کلیک کنید یا

به سایت کوشا دانه مراجعه کنید و با دریافت کاتالوگ و همچنین نحوه خرید را از کارشناسان ما سوال فرمایید.

مطالب پیشنهادی

تماس بگیرید