اشتراک گذاری این مقاله در:
پسته

خرید دندانه مغز پسته ارزان قیمت

خرید دندانه مغز پسته ارزان قیمت بازار پر رونقی دارد. این محصول همان مغز پسته است که خواص فراوانی دارد به همین دلیل از مصرف آن نباید غافل باشیم تا بتوانیم به سلامتی خود کمک کنیم.

خرید دندانه مغز پسته ارزان قیمت

توضیحات تکمیلی دندانه مغز پسته

توضیحات تکمیلی دندانه مغز پسته

دندانه مغز پسته همان مغز خرد شده پسته است که اندازه ایی بین ۲ تا ۵ میل دارد. این مغز ها را می توان پودر کرد البته مغز پسته پودر شده بیشتر برای مصرف افراد کهنسال می باشد که دندان برای جویدن این محصول ندارند. از مغز پسته برای تهیه انواع شیرینی جات استفاده می کنند. مغز دانه پسته در کارگاه های تولیدی با استفاده از دستگاه های مخصوصی از پسته جدا می شود.

این محصول خواص فراوانی دارد که ما به طور خلاصه به آن ها اشاره می کنیم :

  • این محصول ارزشمند دارای کربوهیدرات؛ پروتئین؛ اسیدهای آمینه و چربی می باشد.
  • بسته دارای مواد معدنی مانند پتاسیم؛ آهن؛کلسیم؛ روی؛ مس و سدیم است.
  • از ویتامین های موجود در این محصول می توان به ویتامین C؛ B6؛ A؛ K؛ تیامین؛ فولات؛ کولین؛ اسید بتایین اشاره کرد.
  • مغز پسته برای تقویت قوای جنسی فوق العاده است.
  • این محصول معده را تقویت می کند.
  • برای درمان سرفه بی نظیر می باشد.
  • اسهال معمولی و خونی را می توان با مصرف این محصول درمان کرد. مغز پسته سرشار از آنتی اکسیدان است به خاطر همین می تواند با رادیکال های آزاد مبارزه کند و از انواع سرطان ها جلوگیری کند.

 

 

 

 

قیمت دندانه مغز پسته در بازار تهران

قیمت دندانه مغز پسته در بازار تهران قیمت دندانه مغز پسته در بازار تهران بسته به شرایط عرضه و تقاضا متفاوت می باشد. از این محصول؛ غذایی به نام کشک مغز پسته درست می کنند که شرح تهیه آن شامل مراحل زیر می شود:

  • برای پخت این غذا ابتدا باید روغن را داخل قابلمه بریزیم و روی اجاق بگذاریم و بعد نعناع؛ ترخون خشک و زرد چوبه را داخل روغن می ریزیم و تفت می دهیم.
  • در مرحله بعد مغز پسته را به آن اضافه کنیم و خوب مواد را با هم ترکیب می کنیم و سپس کشک را داخل قابلمه می ریزیم. در این مرحله باید دقت کنید که کشت نجوشد چون باعث می شود غذای شما طعمش را از دست بدهد.

بازار دندانه مغز پسته بسیار پر رونق می باشد. چون این محصول ارزش غذایی بالایی دارد. همه شما می دانید که پسته برای کم خونی بسیار مفید است و خانم ها باید در دوران عادت ماهانه خود از این محصول استفاده کنند که دچار کم خونی نشوند. علاوه بر این مغز پسته برای تقویت سیستم ایمنی بدن بی نظیر می باشد و باعث تقویت بدن می شود. بیشترین کاربرد این محصول در صنعت شیرینی پزی می باشد.

مطالب پیشنهادی

تماس بگیرید