خرید عمده مغز پسته رفسنجان
اشتراک گذاری این مقاله در:
پسته

خرید عمده مغز پسته رفسنجان

مغز پسته رفسنجان یکی از انواع مرغوب پسته حاصل شده در ایران می باشد که به دلیل آب و هوای مساعد این شهر پسته ای بسیار با کیفیت و دارای مغزی درشت و چرب در آن به عمل آمده است.

امروزه با اینترنتی شدن همه کارها خرید عمده مغز پسته رفسنجان نیز به راحتی صورت می گیرد و از هر نقطه از کشور که باشید می توانید در سایت مربوط انواع پسته های رفسنجان را مشاهده نموده، پسته مورد نظر را انتخاب و در میزان دلخواه سفارش دهید.

خرید عمده مغز پسته رفسنجان

معرفی انواع پسته رفسنجان

معرفی انواع پسته رفسنجان

شهرستان رفسنجان واقع در استان کرمان یکی از مناطقی می باشد که در کشور به تولید پسته معروف می باشد ، بخش وسیعی از باغ های این منطقه زیر کشت نهال های پسته بوده و انواع مختلفی از پسته از آن ها برداشت می شود.

از مهمترین و با کیفیت ترین پسته های رفسنجان می توان به نوع پسته احد آقایی ، فندقی ، اکبری و کله قوچی اشاره نمود.

البته مدل های دیگر پسته هراتی، بادامی و ممتاز در این شهر کشت و برداشت می شود اما سهم ناچیزی داشته و درخور توجه نیستند.

انواع پسته رفسنجان از نوع پسته های مجلسی و مرغوب می باشند که به عنوان پسته و آجیل شب عید و برای پذیرایی به فروش می رسند و بازار خرید و فروش آن ها داغ است . این نوع پسته ها به دلیل درجه یک و ممتاز بودن برای صادرات نیز مناسب بوده و بازرگانان نظر خاصی روی محصولات این منطقه دارند.

تولید کنندگان مغز پسته رفسنجان انواع پسته را کد گذاری و رقم بندی نموده و برای آن نیز انس تعیین می نمایند و بر این اساس قیمت گذاری بر روی انواع پسته و درجات مختلف آن انجام داده و آن برای عرضه در مناطق مختلف کشور آماده می نمایند .

پسته های صادراتی رفسنجان نیز از طریق شرکت های بازرگانی با طی گذراندن مراحل خاص به کشور های مورد نظر فرستاده می شوند . پسته ها به صورت فله یا بسته بندی عرضه می گردند.

قیمت عمده پسته خندان درجه یک

قیمت عمده پسته خندان درجه یک

پسته خندان که در بازار فروش پسته عرضه می گردد شامل دو نوع می باشد پسته خندان معمولی و پسته آب خندان. از لحاظ ظاهری شاید این دو نوع پسته با یکدیگر تفاوت نداشته باشند و هر دو خندان و باز شده به نظر بیایند.

اما پسته های آبخندان که به روش مصنوعی و سرد و گرم شدن شکاف برداشته و خندان شده اند دارای طعم مطلوب پسته خندان نیستند و به دلیل جذب رطوبت زودتر فاسد شده یا بوی ماندگی به خود می گیرد .

تشخیص پسته آبخندان توسط کارشناسان پسته کار ساده ای می باشد و نکته آن این است که پسته آب خندان با فشردن پوسته دو لبه آن به هم نزدیک می شود یعنی حجم مغز آن در حدی نیست که سبب خندان شدن پسته شده باشد .

بنابراین قیمت گذاری بر روی پسته خندان باید توسط افراد خبره در این امر صورت گیرد تا از لحاظ کیفی قیمت با آن برابری نماید.

پسته خندان رفسنجان یکی از انواع با کیفیت پسته می باشد که نزد همگان شناخته شده است و به صورت عمده با قیمت مناسب در مراکز فروش معتبر عرضه می گردد . قیمت پسته خندان درجه یک بر حسب این که از کدام یک از انواع پسته باشد متغیر است .

معمولا پسته های اکبری و احمد آقایی خندان به دلیل درشت تر بودن و مغز با کیفیت گران تر از دیگر از پسته می باشند. برای اطلاع از قیمت دقیق انواع پسته خندان می توانید با مدیران فروش شرکت ما تماس بگیرید .

برای ارتباط بهتر در

whatss app

کلیک کنید یا

به سایت کوشا دانه مراجعه کنید و با دریافت کاتالوگ و همچنین نحوه خرید مغز پسته رفسنجان را از کارشناسان ما سوال فرمایید.

مطالب پیشنهادی

تماس بگیرید