خرید مغز پسته افغانستان وارداتی
اشتراک گذاری این مقاله در:
مغز پستهپسته

خرید مغز پسته افغانستان وارداتی

در این مقاله قصد داریم، در مورد مغز پسته افغانستان صحبت کنیم چرا که همان طور که مستحضر هستید، پرورش پسته فقط به کشور ما منحصر نمی شود و مغز پسته کشور افغانستان، نیز مانند مغز پسته ی صادراتی ایران مرغوب و با کیفیت می باشد.

از این رو کشور ما نیز، مانند برخی کشور های دیگر سالانه مقدار قابل توجهی مغز پسته افغانستان را به کشور وارد می کند و این امر سبب شده است که هموطنان عزیزمان نیز با این نوع پسته آشنا شوند و تعداد قابل توجهی از آن ها نیز به آن علاقه مند شوند.

البته نکته ی مهمی که در مورد مغز پسته افغانستان وجود دارد، این است که اگر شما خواستار تهیه ی آن هستید، باید آن را از مراکز معتبری تهیه کنید که در این حوزه تجربه ی کافی دارند و دیر زمانی است که در حوزه ی واردات و صادرات پسته فعالیت می کنند و بهترین محصول را به مشتری های خود ارائه داده اند.

یکی از این مراکز معتبر، شرکت کوشا دانه است که در راستای صادرات پسته ی ایرانی به کشور های دور و نزدیک و همچنین واردات مغز پسته افغانستان، تجربه و مهارت کافی دارد و محصولی که به شما ارائه می دهد بسیار با کیفیت است.

خرید مغز پسته افغانستان وارداتی

چگونه مغز پسته را خشک کنیم؟

چگونه مغز پسته را خشک کنیم؟

پسته هم به صورت خشک و هم به صورت کال، به بازار ارائه می شود اما از آن جایی که درصد بالایی از پسته ای که در بازار خشکبار به فروش می رسد، به صورت پسته ی خشک می باشد، این امکان وجود دارد که مشتری تمایل داشته باشد روشی که پسته طی آن خشک می شود را بداند، به همین دلیل ما در این بخش، تصمیم داریم روش خشک کردن آن را به صورت کامل شرح دهیم.

روش خشک کردن پسته

  1. اولین مرحله برای خشک کردن پسته این است که پوست سبز آن از پسته جدا شود.
  2. در مرحله ی دوم نیز، باید پسته ها داخل یک ظرف آب ریخته شوند و به خوبی شسته شوند. جالب است بدانید که این روش برای جدا کردن پسته های خندان از پسته های در بسته نیز مفید می باشد.
  3. در مرحله ی سوم هم، باید پسته ها در داخل آبکش ریخته شوند تا آب آن­ها، به طور کامل گرفته شود و بعد نیز روی یک پارچه ی نخی قرار داده شوند و کاملاً در مجاورت مستقیم نور آفتاب قرار بگیرند و بعد از این که کامل خشک شدند می توان آن ها جمع آوری و بسته بندی کرد و لازم است یادآوری کنیم که اجرا کردن درست این مراحل، سبب می شوند که احتمال فاسد شدن پسته ها کاهش یابد.

شرکت وارداتی پسته افغانی اعلا

شرکت وارداتی پسته افغانی اعلا

صادرات و واردات پسته می تواند، در جهت بالا بردن سطح درآمد ملی بسیار مؤثر باشد و  اگر با روش درست و حساب شده انجام شود سودآوری زیادی برای متولیان امر خواهد داشت. از این رو، شرکت کوشا دانه سعی داشته است که فعالیت خود را در این حوزه گسترش دهد و برای این که نتیجه ی بهتری بگیرد.

بهترین کارشناسان را استخدام کرده است و در حال حاضر این توانایی را دارد که بهترین مغز پسته، را به کشور های دور و نزدیک صادر کند یا به صورت برعکس بهترین محصولات دیگر کشور ها را به بازار های کشور مان عرضه کند و یکی از کشور هایی که این شرکت، عمده ی محصولات وارداتی خود را از آن جا تأمین می کند، کشور افغانسان می باشد که به دلیل کیفیتی بالای پسته های آن، بسیاری از هم وطنان ما طعم آن را دوست دارند و این امر باعث شده که سالانه، مغز پسته افغانستان در تناژ های بالا به کشور ما وارد شود.

برای ارتباط بهتر در

whatss app

کلیک کنید یا

به سایت کوشا دانه مراجعه کنید و با دریافت کاتالوگ و همچنین نحوه خرید را از کارشناسان ما سوال فرمایید.

مطالب پیشنهادی

تماس بگیرید