خرید مغز پسته با کیفیت
اشتراک گذاری این مقاله در:
مغز پستهپسته

خرید مغز پسته با کیفیت

پسته یکی از خوشمزه ترین و با ارزش ترین اقلام در آجیل های ایران می باشد. مغز پسته با کیفیت برای ایرانی ها بسیار با ارزش و دارای خواص زیادی می باشد. در بسیاری از آجیل فروشی ها مغز پسته با کیفیت به صورت جداگانه و یا به اصطلاح دست چین شده فروخته می شود همانطور که میدانید ،پسته در مناطق گرمسیر همچنین دارای تابستان های طولانی و زمستانهای کوتاه  پرورش میابد.

معمولا درخت پسته حدود ۱۰ تا ۱۲ سال طول می کشد تا آماده محصول دهی شود، هنگامی که محصول پسته به دست آمد شما می توانید از پسته های مرغوب مغز پسته با کیفیت تولید نمایید. برای به دست آوردن مغز پسته با کیفیت ابتدا باید با  روش پرورش و نگهداری درخت پسته  به صورت کامل آشنایی داشته و در عمل آوردن آن دقت کافی را داشته باشید تا بتوانید از محصول به دست آمده ، مغز پسته با کیفیت تهیه نمایید هرچه پسته با کیفیت باشد، مغز پسته به همان اندازه با کیفیت می شود.

خرید مغز پسته با کیفیت

 

بو دادن مغز پسته با جوهر لیمو

بو دادن مغز پسته با جوهر لیمو

طرز تهیه پسته شور خانگی توسط جوهر لیمو شما می توانید برای طعم دار کردن پسته ابتدا آنها راشسته از پوست اولیه خود خارج نموده و در آبکش ریخته تا کاملاً تمیز شود سپس توسط ماهیتابه روی گاز قرار داده و پسته ها را داخل آن ریخته و یک مدت کوتاه آنرا همه بزنید تا رنگ سبز آن به رنگ قهوه ای تبدیل شود، سپس نمک را با آب جوش مخلوط نموده و به آرامی به پسته ها اضافه می کنیم ، حالا می‌توانید جوهر لیمو را که طعم ترشی دارد به پسته های در حال جوش اضافه کنید در این مرحله با اضافه کردن جوهر لیمو کمی رنگ پسته ها عوض می شود ولی شما میتوانید با صبر کردن بوسته های داخل ماهیتابه را به پسته های خندانی تبدیل نمایید.

اکنون پوسته خارجی پسته شما رنگ گرفته است مجددا صبر کنید تا آب داخل  ماهیتابه کاملاً تمام شود و به اصطلاح آشپزی مغز پسته کاملا خشک شود حالا می توانید پسته ها را داخل سینی ریخته و آن ها را به حال خود بگذارید تا کاملا سرد شود.

اگر در تابستان به سر می برید یا در جای گرم سیر هستید سینی رو زیر نور آفتاب قرار دهید تا نور آفتاب کمک کند به خندان شدن پسته ها ولی اگر در جای سرد سیر هستید بهتر است پسته ها را توسط شعله گاز به مرحله خندان شدن برسانید هنگامی که مرحله پخت تان  به  آخر رسید می توانید با تست کردن پسته متوجه شوید که آماده برداشتن شده است یا خیر.

فروش ویژه مغز پسته تازه

فروش ویژه مغز پسته تازه

همان طور که می دانید مغز پسته به قسمت  داخل پسته گفته می شود که قابل خوردن می باشد که داخل  پوست چوبی است. شما می توانید مغز پسته با کیفیت را، از پسته با کیفیت بخواهید.

پسته از طریق دستگاه میتواند،به مغز پسته تبدیل شود به این صورت که در  دستگاه مغز کن پسته،  دهانه ای  قیفی  قرار دارد که پسته ها  از ان قسمت  وارد دستگاه شده و در اثر فشار از دو طرف شکسته میشود و مغز در فاصله بین دو سنگ به بیرون رانده می شود و بعد از رد شدن از مرحله فیلترینگ در دستگاه مغز پسته با کیفیت به صورت سالم به خارج از دستگاه هدایت می شود.

معمولاً در فصلی که پسته به محصول می نشیند شما می توانید از مغز پسته تازه استفاده نمایید، اما کار در اینجا به پایان نمی رسد بلکه خیلی از خانم های خانه دار و یا تولید کنندگان پسته سعی می کنند، با روش های مختلف در طول سال مغز پسته تازه داشته باشند که این کار از طریق فریز، کردن پسته امکان پذیر می باشد اما به هر جهت در فصل برداشت پسته فروش ویژه مغز پسته با کیفیت و همچنین پسته با کیفیت، یکی از اصلی ترین عوامل در فروش پسته تازه می باشد که به بازار عرضه می گردد. برای خرید می توانید با کوشادانه در تماس باشید.

برای ارتباط بهتر در

whatss app

کلیک کنید یا

به سایت کوشا دانه مراجعه کنید و با دریافت کاتالوگ و همچنین نحوه خرید را از کارشناسان ما سوال فرمایید.

مطالب پیشنهادی

تماس بگیرید