خرید مغز پسته تازه زرند
اشتراک گذاری این مقاله در:
مغز پستهپسته

خرید مغز پسته تازه زرند

یکی از با کیفیت ترین و مرغوب ترین پسته های داخل ایران گروه مغز پسته تازه زرند می باشد،مغز پسته رسیده زرند بهترین نوع مغز پسته می باشد از نظر قیمت این محصول دارای بالاترین قیمت خرید و فروش میباشد، باید توجه داشت در برخی از شهرهای زرند توانایی کشت و تولید و مرغوبیت و کیفیت بالای مغز پسته زرند ممتاز را ندارند.

مغز پسته تازه ممتاز زرند، از  شکل و ظاهر  و مغز سبز خوبی  بهره بردار است و گل بسیار قرمز و با کیفیت و درشتی هم دارد،که می‌توان گفت از نظر درشتی بی  شباهت به مغز پسته اکبری نیست.

ولی معمولاً در بازار ایران به خاطر عوامل مختلفی مثل قیمت بالا از این مغز با کیفیت استفاده نمی‌شود، ولی دارای صادرات خوبی به کشورهای بزرگ می باشد از طرفی می‌توان گفت برای صادرات مغز پسته تازه آنها را در کارتون های پلاستیکی قرار داده و بسته بندی می کند و به کشورهای اروپایی و عربی صادر میکنند.

نحوه قیمت گذاری روی مغز پسته تازه زرند،  بر اساس شکستنی بودن خود پسته و یا دست شکن  بودن آن تعیین می شود در نتیجه قیمت دستکش کن آن از نمونه شکستنی آن بالاتر می باشد. کیفیت و قیمت مغز پسته ممتاز بر اساس کیفیت ظاهری پسته و مغز پسته، مرغوبیت مغز پسته،  تعیین می گردد و همچنین  قاب  هم در قیمت آن موثر است.

خرید مغز پسته تازه زرند

 چگونه پسته را آسیاب کنیم

 چگونه پسته را آسیاب کنیم

برای آسیاب کردن مغز پسته تازه اعلا، ابتدا باید آن را در آب گرم به مدت چند دقیقه بخیسانیم، تا مغز پسته تازه اعلا در آب کاملا خیسانده شود. سپس آن را آبکشی نموده و روی یک پارچه تمیز قرار دهید. مغز پسته تازه اعلا خیسانده شده را در پارچه تمیز   پیچانده و آنها را روی میز  بغلتانید تا پوسته رویی مغز پسته تازه اعلا را از مغز پسته جدا نمایید .علت این کار به دلیل این است که پوسته رویی  دارای رنگ قرمز و قهوه‌ای می‌باشد، در نتیجه در هنگام آسیاب کردن پودر پسته را به صورت نامرغوب، نشان می دهد در نتیجه هرچه  پودر مغز پسته سبز تر باشد، دارای کیفیت و مرغوبیت بالاتری نیز است.

بعد از اینکه پوسته رویی پسته، را از آن جدا نمودید به مدت چند روز در جایی قرار می دهیم، که مغز پسته تازه اعلا از پوسته  جدا شده به صورت کامل خشک شود، بعد از اینکه از خشک شدن مغز پسته تازه اعلا بدون پوست مطمئن شدید ،می توانید آن را در آسیاب ریخته و پودر نمایید. همانطور که گفته شد هر چه مغز پسته تازه اعلا سبزتر باشد دارای کیفیت بالاتری می باشد.

قیمت مغز پسته گرید s

قیمت مغز پسته گرید s

مغز پسته تازه اعلا، دارای کیفیت و انواع مختلفی بر اساس رنگ سبز می باشد. که می توان گفت؛ یکی از با کیفیت ترین انواع مغز پسته ها را می توان مغز پسته با گرید s نامید، زیرا دارای رنگ سبز تیره و یکدستی می باشد.

به همین دلیل به عنوان مغز پسته تازه درجه یک در بازار به فروش می‌رود و به عنوان مغز پسته اعلا  ایرانی دارای نام با کیفیت ترین و مرغوبترین مغز پسته ایرانی  میباشد. همچنین دارای قیمت بسیار بالا و رقابتی در بازار خرید و فروش و صادرات پسته می باشد.

همانطور که میدانید هر چه گرید پسته بالاتر باشد یعنی از کیفیت و مرغوبیت بالایی برخوردار است و گرید s در مغز پسته تازه اعلا، دارای بالاترین گرید از لحاظ مرغوبیت و کیفیت می باشد. در نتیجه می توان گفت؛ قیمت بسیار بالایی را نسبت به مغز پسته تازه اعلا در خرید مغز پسته دارد. از طرفی می توان گفت این نوع مغز پسته به دلیل گرید s در خرید مغز پسته ارزش قیمتی بالایی را دارد. شما می توانید برای به دست آوردن قیمت مغز پسته گرید  sبر اساس مغز پسته موجود در بازار قیمت آن را به دست آورید، توجه داشته باشید قیمت مغز پسته گرید s بر اساس قیمت روز می باشد،  همچنین بر اساس  قیمت پسته موجود در بازار مورد سنجش قرار می گیرد. برای خرید می توانید با کوشادانه در تماس باشید.

برای ارتباط بهتر در

whatss app

کلیک کنید یا

به سایت کوشا دانه مراجعه کنید و با دریافت کاتالوگ و همچنین نحوه خرید را از کارشناسان ما سوال فرمایید.

مطالب پیشنهادی

تماس بگیرید