خرید مغز پسته کیلویی به قیمت تولیدی
اشتراک گذاری این مقاله در:
مغز پستهپسته

خرید مغز پسته کیلویی به قیمت تولیدی

فروشگاه ما عرضه کننده انواع مرغوب و تازه پسته به صورت کیلویی می باشد که این پسته ها به صورت مستقیم از تولید کننده عرضه می گردند ، از لحاظ قیمت مغز پسته کیلویی با کمترین سود به فروش رسیده و پایین تری قیمت مربوط به نوع پسته در بازار می باشد.

پسته یکی از اجزای آجیل ایرانی است که در پذیرایی های ایام عید بسیار جای خود را باز کرده و به عنوان تنقلات لوکس عرضه می گردد . با توجه به بالا بودن قیمت پسته شاید همگان بودجه کافی برای خرید نداشته باشند ، اما ما به شما خرید پسته فله و بدون واسطه را پیشنهاد می کنیم.

خرید مغز پسته کیلویی به قیمت تولیدی

پسته کم خونی را رفع می کند

پسته کم خونی را رفع می کند

پسته یکی از دانه های بسیار مقوی و دارای ویتامین‌های ب۱ ، ب ۳ ، ب ۶ ، ویتامین E و املاح معدنی مانند  آهن، پتاسیم، فسفر و کلسیم می باشد . وجود آهن آن هم به مقدار زیاد در پسته سبب شده این ماده به ساختن گلبول های قرمز در بدن کمک نماید که ویتامین های گروه ب نیز در این میان موثر می باشد ، از این رو پسته از گذشته تا کنون در بین مردم به عنوان داروی طبیعی برای درمان کم خونی شناخته شده است .

کودکان ، خانم های باردار و افرادی که تحت عمل جراحی قرار گرفته اند برای جلوگیری از کم خونی ، خستگی و رنگ پریدگی خود می توانند روزانه به مقدار یک مشت مغز پسته را مصرف نمایند . مصرف پسته همراه با عسل تاثیر آن را دو چندان نموده و سرعت خونسازی را در بدن افزایش می دهد . به دلیل مقوی و مغذی بودن پسته ، مغز و پودر آن یکی از پایه های اصلی تهیه معجون و یا قاووت می باشد که در بالا بردن سطح انرژی بدن بسیار موثر بوده و می تواند نیاز بدن به ویتامین ، پروتئین و املاح معدنی را برطرف سازد .

ابتلا به کم خونی باید جدی شمرده شود چرا که در اکثر کم خونی اکسیژن رسانی به ارگان های بدن نیز با اخلال مواجه می شود ، همچنین سیستم قلب و عروق نیز مشکل پدا نموده ، ضمن آن که ضعیف شدن اعصاب ، ریزش مو ، بی حوصلگی ، کاهش اشتها نیز از عوارض کم خونی می باشند ، بنا براین مصرف مغز پسته کیلویی به تمامی گروه های سنی سفارش می گردد .

فروشنده مغز پسته اکبری درجه یک

فروشنده مغز پسته اکبری درجه یک

پسته اکبری یکی از انواع کشیده و خوش فرم پسته حاصل در ایران می باشد ، این نوع پسته جزء پسته های مجلسی محسوب شده و معمولا نسبت بع دیگر انواع پسته با قیمت بیشتری خرید و فروش می گردد . پسته  اکبری جزء ارقام پسته تجاری و صادراتی نیز می باشد و در بین کشور های دیگر متقاضیان زیادی دارد که دلیل آن درشت بودن این نوع پسته و جدا شدن راحت پوسته از مغز می باشد .

مغز پسته اکبری نیز درشت و کشیده بوده و دارای میزن چربی نرمالی است ، از لحاظ طعم و عطر نیز این نوع پسته زبانزد می باشد . یکی از راه های خرید مغز پسته اکبری مراجعه به فروشگاه عرضه پسته ما و فراورده های آن می باشد . ما در فروشگاه خود انواع پسته را به صورت مستقیم و به صورت کیلویی عرضه می نماییم تا پسته با قیمت کمتری به دست مشتری برسد .

برای خرید آنلاین مغز پسته کیلویی نیز می توانید به قسمت ثبت سفارش در سایت مراجعه نموده مقدار مورد نیاز خود را وارد نموده تا کارشناسان فروش ما برای راهنمایی در امر خرید با شما تماس بگیرند .

برای ارتباط بهتر در

whatss app

کلیک کنید یا

به سایت کوشا دانه مراجعه کنید و با دریافت کاتالوگ و همچنین نحوه خرید مغز پسته کیلویی را از کارشناسان ما سوال فرمایید.

مطالب پیشنهادی

تماس بگیرید