خرید و فروش پودر پسته ایرانی
اشتراک گذاری این مقاله در:
پودر پستهپستهمغز پسته

خرید و فروش پودر پسته ایرانی

از محصولات ناب و پر اهمیت کشورمان، ایران، می توانیم پودر پسته ایرانی را نام ببریم. درخت پسته در شهرهای مختلفی از ایران رشد و نمو دارد. باغ داران زیادی در سطح کشور این محصول را به بازار عرضه می کنند. در سال های اخیر، با به کاربردن علم جدید کشاورزی پسته های مرغوب تر و درشت تری پرورش و در بازار عرضه داده می شود. در فروشگاه های مختلف و بخصوص آجیل فروشی ها پودر پسته ایرانی پیدا می شود. در این فروشگاه ها علاوه بر پسته، فراورده های دیگر مانند پودر پسته، خلال پسته و غیره نیز وجود دارد. از این فراورده ها در پخت شیرینی جات استفاده می شود.

پسته  خواص درمانی زیادی دارد. با توجه به خواص متفاوت و طعم خوشمزه آن همیشه مورد توجه بوده است. پسته دارای قیمت بالایی است. قیمت پودر پسته ایرانی در بازار متفاوت می باشد. خریدار انواع پودر پسته می تواند به خشکبار فروشی ها مراجعه کند.

خرید و فروش پودر پسته ایرانی

امکان صادرات پودر پسته ایرانی به ترکیه

امکان صادرات پودر پسته ایرانی به ترکیه

خرید و فروش پودر پسته ایرانی در بازار در بهترین مراکز توزیع و فروش پودر مغز پسته صادراتی، امکان پذیر می باشد. مراکز خرید و فروش در هر شهری وجود دارد.قیمت عمده فروشی و خرده فروشی پودر پسته با توجه به نوع آن متفاوت است. برای دانستن قیمت پودر پسته بهتر است به نمایندگی برندهای مطرح در مراکز خرید و فروش خشکبار مراجع کنید و از قیمت فروش عمده پودر پسته مطلع شد.

ایران با توجه به حجم بالای تولید سالانه پسته در مناطق مختلف کشور به عنوان یکی از اصلی ترین تولید کنندگان پسته محسوب می شود. انواع مختلف از پسته وجود دارد که برای صادرات آن به کشورهای مختلف باید در نظر گرفته شود. پسته، خرما، کشمش، هندوانه و آبمیوه از جمله اقلام صادراتی ایران به ترکیه هستند. پیرو نکات و موارد صادراتی ، امکان صادرات پودر پسته ایرانی به ترکیه نیز وجود دارد.

تجارت محصول پودر پسته به کشور هندوستان

تجارت محصول پودر پسته به کشور هندوستان

از گذشته تاکنون، بین ایران و هند روابط سیاسی مستحکم و همراستایی بوده‌ است که با این پشتوانه سیاسی مقدمات روابط اقتصادی هم فراهم آمده است. این دو کشور از شرکای تجاری یکدیگر محسوب می‌شوند. روابط تجاری ایران و هند در همکاری استراتژیک آنها در بندر چابهار می باشد. تجارت محصول پودر پسته ایرانی با کشور هندوستان از جمله تجارت های تازه وارد شده به لیست واردات و صادرات بین این دو کشور است.

ایران برای انجام دادن مبادلات و تامین واردات متنوع خود به ارز  نیاز دارد.برای به دست آوردن درآمد ارزی نیاز به صادرات است. . صادرات یک راهبرد بلند مدت توسعه ای است  که می تواند به عنوان رشد و محرک توسعه صنایع کشور عمل کند. با این تفاسیر، توجه به  بازار کشورهای همسایه برای صادرات محصولات ایرانی امری ضروری است. آسیای مرکزی که در دوره های مختلف جزئی از ایران بوده است، از مناطق مهم صادراتی است که باید به آن توجه ویژه ای کرد. کشورهای ازبکستان، ترکمنستان، قزاقستان، تاجیکستان و قرقیزستان از پتانسیل بالایی برای صادرات ایران برخوردار هستند. این کشورها پس از فروپاشی اتحاد جماهیر شوروی تشکیل شده اند و جزء حوزه نفوذ ایران فرهنگی قلمداد می شوند.

شرایط صادرات پودر پسته به کشورهای حوزه CIS

شرایط صادرات پودر پسته به کشورهای حوزه CIS

براساس آمار و تنوع صادراتی  سالانه، حجم صادرات ایران به این کشورها افزایش پیدا کرده است. به طور متمرکز می توان گفت کشورهای CIS از بزرگ ترین بازارهای صادراتی ما هستند.

از شرایط صادرات پودر پسته  ایرانی به کشورهای حوزه CIS  که باید به آن توجه کرد این است که باید قیمت ها رقابتی باشد تعرفه صادراتی ایران به این بازارها در مقایسه با برخی کشورهای دیگر بیشتر است. کشورهای CIS در صادرات به یکدیگر تعرفه ترجیحی دارند،ولی  چون بر خی کشورها عضو اتحادیه هایی هستند که اجازه نمی دهند ما با آنها تعرفه ترجیحی داشته باشیم در این زمینه مشکل داریم.

برای مشاوره و ارتباط بهتر در

Whatss App 

کلیک کنید

مطالب پیشنهادی

تماس بگیرید