اشتراک گذاری این مقاله در:
پسته

خرید پسته بنه کوهی ارزان قیمت

پسته بنه کوهی را می توان به روش های مختلفی خریداری کرد همچنین در خرید این نوع میوه باید به نکات مهمی توجه کرد تا بهترین و باکیفیت ترین آنها را انتخاب کرد.

خرید پسته بنه کوهی ارزان قیمت

کالری پسته بنه کوهی چقدر است؟

کالری پسته بنه کوهی چقدر است؟ پسته بنه کوهی دارای خواص و مزایای بسیاری برای بدن انسان می باشد؛ درخت این نوع پسته در برخی از استان های کشور می روید.
این میوه به نام های مختلفی در ایران خوانده می شود، سقز یا ونوشک نام های رایج آن می باشد که در استان لرستان و کرمانشاه به بنه شهرت دارد.
درخت میوه پسته وحشی (pistacia atlantica) گونه ای از درخت پسته می باشد که عمری حدود هزار ساله دارد.

کالری پسته بنه کوهی با توجه به مناطق رشد مختلف می باشد اما عمدتا میزان کالری خوبی دارد و می تواند به عنوان یک میان وعده مورد استفاده قرار گیرد.
از پسته وحشی هم می توان خام و هم می توان به صورت فرآورده های جانبی استفاده کرد؛ از بنه در تولید انواع مواد غذایی استفاده می شود.

قیمت پسته کوهی به عوامل و شرایط مختلفی بستگی دارد از جمله مهمترین علل در قیمت اندازه و وزن، کیفیت، عدم وجود ناخالصی، نحوه فروش یا خرید، بسته بندی و رنگ آن اشاره کرد.
رنگ بنه وحشی در هنگام نارس بودن صورتی و سپس قرمز و در زمان رسیدن کامل به رنگ سبز تبدیل می شود.
بسته بندی این محصول متنوع می باشد و در وزن های مختلفی روانه بازار می گردد و همانطور که می دانید هر چه وزن آن بیشتر شود به قیمت آن اضافه خواهد شد.

ارزانترین قیمت پسته بنه کوهی در ایران

ارزانترین قیمت پسته بنه کوهی در ایران پسته کوهی ایران از کیفیت و مرغوبیت بسیار بالایی برخوردار می باشد به طوری که کشورهای مختلفی خواستار میوه بنه هستند.
ارزانترین قیمت پسته وحشی بستگی به نحوه فروش و یا خرید آن دارد و همانطور که اطلاع دارید خرید به صورت عمده ارزانتر از خرید به صورت جزئی و خرده می باشد.

از جمله کاربردهای پسته وحشی در صنعت می توان به مصارف عمده در صنایع داروسازی، چرم سازی، صنایع غذایی، صنایع شیمیایی و … اشاره کرد.
قیمت و کیفیت بنه کوهی ایران رابطه مستقیمی با هم دارند به طوری که هر چه کیفیت میوه بالا باشد به همان میزان به قیمت آن افزوده خواهد شد.

خرید عمده و مستقیم از بهترین و باصرفه ترین روش برای خرید بنه کوهی ایرانی می باشد که باکیفیت ترین محصولات را ارائه می نماید.
در این روش به دلیل حذف واسطه گران و فروشندگان بی شمار، به قیمت تولیدی و کارخانه ای به مشتریان و خریداران عمده عرضه می گردد.
برخی از مزایای خرید عمده و مستقیم غبارت اند از:

  • خرید آسان و سریع
  • کیفیت و مرغوبیت بالا
  • صرفه جویی در وقت و هزینه

مطالب پیشنهادی

تماس بگیرید