اشتراک گذاری این مقاله در:
پستهپسته وحشی

خرید پسته وحشی سرخس فله ای

یکی از محصولات عمده غذایی با ارزش پسته وحشی سرخس می باشد که کاملا ارگانیک و طبیعی به صورت خودرو در این شهر تولید می شود که از خواص و مزیت های عالی برخوردار می باشد این نوع محصول عمده را با کیفیت عالی و نیز به روش فله ای می توان با قیمت مناسب خریداری نمود که دارای ارزش غذایی بالایی است.

خرید پسته وحشی سرخس فله ای

نکات مهم در خرید پسته وحشی فله ای

نکات مهم در خرید پسته وحشی فله ای

برای خرید پسته وحشی به صورت فله ای و با کیفیت مرغوب باید نکاتی از جمله، سالم بودن مغز پسته،  درشت بودن محصول، پسته تازه، و غیره را در نظر داشت و همچنین این محصولات را از فروشگاه های معتبر  و مجاز خریداری نمود تا دچار مشکل نشوید. 

نمایندگی های فروش عمده محصول پسته وحشی ارزان را از درب کارخانه و نیز بدون واسطه با کیفیت عالی خریداری می نمایند که خرید بدون واسطه و به صورت عمده ارزان تر و نیز مقرون به صرفه تر می باشد. همچنین این نوع محصول برای درمان انواع بیماری ها بسیار موثر واقع شده است. این نوع محصول دارای دانه های ریز و کوچک بوده و نیز دارای ظاهری گرد، پوستی سبز و سخت می باشد که در دامنه های کوهستانی و مناطق سردسیر کشور از جمله سرخس تولید می شود.

فروشنده پسته وحشی سرخس ارزان

فروشنده پسته وحشی سرخس ارزان

امروزه نمایندگی ها و مراکز عمده فروشی زیادی در سراسر کشور فعالیت می کنند که این محصولات با کیفیت عالی و نیز قیمت مناسب به صورت عمده عرضه می دارند.

در ایران دو نوع پسته وحشی تولید می شوند که یکی پسته وحشی بنه و دیگری پسته وحشی منطقه سرخس می باشد که در نوع خود منحصر به فرد و به صورت طبیعی و ارگانیک طبق استانداردهای جهانی و نیز در بسته بندی های متنوع و کاملا بهداشتی در بازارهای داخلی و خارجی عرضه می شوند که از مزایای زیادی نیز برخوردار می باشند.

امروزه با وجود جنگل ها و مناطق کوهستانی زیاد در سراسر کشور از جمله مناطق سرخس هر ساله میزان زیادی از این نوع محصول عمده غذایی توسط قشر کشاورز جمع آوری شده و نیز با تعداد سفارشات بالا با کیفیت مرغوب و نیز با قیمت مناسب به کشورهای خارجی صادر می گردد که این صادرات توجهی خاص در توسعه و پیشرفت اقتصاد کشور دارد و از اهمیت بالایی برای کشور و نیز تولید کنندگان برخوردار می باشد.

نمایندگی ها و شرکت های پخش عمده زیادی در این زمینه در سراسر کشور فعال هستند که به فروشنده پسته وحشی معروف می باشند و توانسته اند بهترین و متنوع ترین محصول عمده را با کیفیت مطلوب و نیز با قیمت مناسب در اختیار مشتریان و بازاریان قرار دهند.

مطالب پیشنهادی

تماس بگیرید