اشتراک گذاری این مقاله در:
پستهپسته وحشی

خرید پسته وحشی کرمان درجه یک

پسته وحشی کرمان  یکی از عمده ترین محصولات در این شهر به شمار می رود. به علت ارگانیک بودن این محصول از کیفیت عالی برخوردار است و به لحاظ اهمیت و خواص غذایی دارای ارزش بالایی می باشد. در واقع جهت خرید این محصول بدون واسطه و ارزان بهترین راهکار آن مراجعه به مراکز فروش و نمایندگی ها می باشد که برای خریداران  به صورت عمده و کلی مقرون به صرفه تر خواهد بود.

خرید پسته وحشی کرمان درجه یک

عوامل مؤثر بر کیفیت پسته وحشی کرمان

عوامل مؤثر بر کیفیت پسته وحشی کرمان

پسته وحشی یک نوع صمغ طبیعی به نام سقز، ترشح می کند که برای بدن بسیار حائز اهمیت می باشد و همچنین از خاصیت گیاهی و دارویی ارزشمندی برخوردار است. پسته وحشی، این محصول در دامنه کوه ها، به صورت طبیعی و خودرو، رشد می کند از مهمترین عوامل موثر و مفید بر کیفیت این نوع محصول شرایط اقلیمی منطقه، خود رو بودن محصول، جمع آوری آن توسط دست و نیروی انسانی ماهر می باشند که از اهمیت ویژه ای برخوردار می باشد. 

شایان ذکر است که این ماده غذایی سرشار از انرژی می باشد و همچنین دارای گونه های مختلفی است که در شهرهای مختلف ایران مانند: کرمانشاه، لرستان، کرمان، ایلام، گیلان، ارومیه، همدان، آذربایجان و دیگر شهرها از رونق زیادی برخوردار بوده و نیز به دلیل ارگانیک بودنش خواص منحصر به خود را دارا می باشد.

قیمت پسته وحشی درجه یک کرمان

قیمت پسته وحشی درجه یک کرمان

این ماده غذایی با ارزش دارای خواص و مزیت های زیادی است که علاوه بر تقویت حافظه و اعصاب برای درمان انواع بیماری ها مانند: کم خونی، فشار خون، سر درد، ناراحتی های گوارشی، تقویت بینایی، کم اشتهایی و ضعف و خستگی بدن، ناراحتی های پوستی و غیره از اهمیت بالایی نیز برخوردار می باشد

همچنین پسته وحشی درجه یک، حاوی مواد مقوی و مغذی است که سرشار از ویتامین ها، پروتئین ها، چربی ها و املاح معدنی از قبیل : کلسیم، آهن، پتاسیم، منگنز، روی، مس و غیره می باشد که برای بدن بسیار مفید می باشد.

عوامل مهمی در تعیین قیمت پسته وحشی دخالت دارند که در بسته بندی های مختلف با داشتن وزن متفاوت در بازار وجود دارد و نیز نوع کیفیت، مواد اولیه ارگانیک، شرایط آب و هوایی مناسب در قیمت آن بی تاثیر نیست که این محصول ارگانیک و طبیعی با کیفیت عالی به صورت کلی و عمده نیز به فروش می رسد و فروش آن توسط نمایندگی ها و مراکز عمده فروشی زیادی در سراسر کشور انجام می شود که با بهترین کیفیت مرغوب با قیمت مناسب به صورت عمده در بازار عرضه می گردد که فروش این نوع محصول به صورت عمده و بدون واسطه مقرون به صرفه تر است.

مطالب پیشنهادی

تماس بگیرید