اشتراک گذاری این مقاله در:
بنهپستهپسته وحشی

خرید پسته کوهی خام

خرید پسته کوهی خام از طرق مختلفی ممکن خواهد بود. پسته کوهی خام توسط مردم روستاهای اطراف جنگل های بنه برداشت می شود.  آنها با شناختی که از خواص پسته کوهی دارند، برای چیدنش پیشقدم تر از همه هستند. اگر شما نیز مانند آن ها پسته کوهی را شناخته اید و لزوم مصرفش را می دانید می توانید در اواخر تابستان و یا اوایل مهر به آنجا بروید و پسته وحشی یا همان پسته کوهی را از ایشان خریداری نمایید.

اگر طی این مسیر برایتان سخت و نامیسر است می توانید با شماره های درج شده در ذیل این مقاله، تماس حاصل فرمایید و پسته کوهی را بدون هیچ دردسری خریداری کنید. پیشنهاد می کنیم قبل از خرید پسته کوهی، از صفحه اصلی سایت ما را دیدن فرمایید و با فعالیت های ما آشنا شوید. پس از آن به بخش محصولات بروید و نمونه های مختلف پسته کوهی را مشاهده نمایید. تصاویر تمامی محصولات در بهترین کیفیت در سایت درج شده است. بنه کوهی خام  و برشته، مغز کوهی بنه خام و برشته، بنه های شهرهای مختلف این مرز و بوم، نمونه هایی از محصولات است که حتما از دیدن آنها به وجد خواهید آمد.

خرید پسته کوهی خام

خواص پسته کوهی خام

خواص پسته کوهی خام

حتما با دیدن تنوع پسته های کوهی این سوال برایتان پیش خواهد آمد که چرا تا کنون این از مصرف این نوع پسته غافل بوده اید؟ باید گفت که سوال و تامل شما کاملا بجاست. چرا که متاسفانه آنقدر که باید و شاید پسته کوهی برای افراد شناخته نشده است، حتی گاهی مردم بیشتر یک نام از آن  چیزی نمی دانند.

جالب این است که بیشترین شناخت از این محصول به مردم محلی تعلق دارد . آن ها از دیرباز پسته کوهی را می شناختند و به مصرفش گرایش داشتند. حتی تنوع مصرف آن ها به مراتب بیشتر از مردم عادی است. شاید بتوان گفت که تنوع این مصرف در بین افراد محلی جنگل های بنه خیز، خواص پسته کوهی خام باشد.

پسته کوهی یک میوه چند وجهی است یعنی هم نوعی آجیل خوشمزه است، هم جز مواد غذایی محسوب می شود و با آن انواع غذاهای محلی را طبخ می کنند و هم مصرف دارویی دارد و در حوزه درمان جایگاه ویژه دارد. خواص درمانی پسته کوهی به قدری زیاد است که نه تنها در طب قدیم و سنتی که در طب اسلامی و داروسازی مدرن نیز به آن بسیار توجه می شود. با این وصف ناگفته می توان حدس زد که پسته کوهی خام یک خوراکی معمولی نیست و باید بیش این ها در مورد کاربرد و خواصش مطالعه شود.

برای کسب اطلاعات بیشتر پیشنهاد می کنیم مقالات سایت کوشادانه را در مورد پسته کوهی، خواص و کاربردهایش را حتما مطالعه فرمایید.

عرضه پسته کوهی خام

عرضه پسته کوهی خام

عرضه پسته خام کوهی توسط تمام مراکز فروش آجیل و تولیدکنندگان پسته صورت می گیرد. با توجه به شناخته شدن روز افزون این نوع آجیل در بین اقشار مختلف جامعه، می توان گفت که بر خریداران آن نیز افزوده شده است. از همین رو تولیدکنندگان درصدد هستند که شرایطی را فراهم آورند که این محصول در دسترس همه قرار بگیرد و خرید و فروش آن آسان گردد. لذا پسته کوهی خام را پس از برداشت و پاکسازی و بسته بندی به تمام نقاط کشور ارسال می کنند و در آجیل فروشی ها و مراکز فروش خشکبار در دسترس مصرف کنندگان قرار می دهند.

یکی از مراکز تولید خشکبار شرکت کوشادانه است که به عرضه پسته کوهی خام در سرتاسر کشور و حتی جهان می پردازد. این عرضه هم به صورت عمده است و هم به صورت جزیی . شما به عنوان خریدار می توانید با هر تناژی که نیاز دارید این محصول را سفارش دهید و از کیفیت عالی و قیمت مناسب آن هم خیالی آسوده داشته باشید.

برای ارتباط بهتر در

whatss app

کلیک کنید یا

به سایت کوشا دانه مراجعه کنید و با دریافت کاتالوگ و همچنین نحوه خرید را از کارشناسان ما سوال فرمایید.

مطالب پیشنهادی

تماس بگیرید