اشتراک گذاری این مقاله در:
پسته

خرید پسته کوهی سبز با کیفیت

پسته کوهی سبز به عنوان یکی از خوراکی هایی که در طبیعت بکر و وحشی برداشت می شود، دارای خواص درمانی بسیار بالایی برای سلامتی بدن است. برای خرید پسته کوهی با کیفیت بالا و مرغوب می توان به مراکز معتبر مختلفی مانند خشکبارها و یا فروشگاه های عرضه این محصول در سراسر کشور مراجعه کرد.

خرید پسته کوهی سبز با کیفیت

طبع پسته کوهی سبز در طب سنتی

طبع پسته کوهی سبز در طب سنتی طبع پسته کوهی هم در نمونه های تازه و هم خشک شده آن، گرم و خشک است و به دلیل برداشت آن از طبیعت وحشی، خواص درمانی آن بسیار بیشتر از پسته درختی می باشد.
مصرف این محصول به دلیل منبع غنی از انواع ویتامین ها و مواد معدنی برای پیشگیری و درمان بسیاری از بیماری ها مفید است و بارزترین خاصیت پسته کوهی، درمان کم خونی است و به همین دلیل می توان آن را به صورت تنقلات و یا در پخت غذاها استفاده کرد.
یکی از خواص پسته کوهی در طب سنتی، متعادل کردن طبع بدن است که برای افرادی که طبع سردی دارند بسیار مفید است و سردمزاجی را از بین می برد.
علاوه بر مصرف ساده پسته کوهی، روغن فرآوری شده از آن نیز بسیار مفید است که هم به صورت خوراکی و هم مالشی مورد استفاده قرار می گیرد.
به عنوان مثال این روغن به صورت مالشی برای دردهای ناحیه کمر بسیار مفید است.
مصرف این میوه به صورت مداوم باعث تقویت دستگاه گوارش، هضم بهتر غذا و دفع کرم های روده و معده می شود و اشتهاآور نیز می باشد.

بازرگانی فروش پسته کوهی سبز با کیفیت مناسب

بازرگانی فروش پسته کوهی سبز با کیفیت مناسب پسته کوهی در بسیاری از مناطق کوهستانی کشور به صورت خودرو رشد می کند که از مهم ترین این مناطق می توان به مناطق کوهستانی زاگرس و استان خراسان اشاره کرد و هر سال حجم بسیار زیادی از این میوه توسط افراد در این منطقه ها برداشت می شود.
کاشت پسته کوهی کاملا خودرو است و از این رو هیچکس در پرورش و نگهداری آن نیز دخالتی ندارد بلکه توسط افراد بومی در هر منطقه برداشت می شود.
شرکتهای زیادی در سراسر کشور که تحت عنوان بازرگانی پسته کوهی فعالیت می کنند، معمولا در فصل برداشت این میوه، حجم بسیار بالایی از آن را خریده و با نام تجاری خود در نمونه های باز و بسته بندی شده در بازارهای داخلی و خارجی عرضه می کنند.
گونه های پسته کوهی در داخل کشور بسیار زیاد است و در هر کدام از مناطق کوهستانی کشور، نوع خاصی از این میوه برداشت می شود که به دلیل کیفیت آب و هوایی که در ایران وجود دارد بیشتر محصولات از کیفیت بالایی برخوردار هستند.

مطالب پیشنهادی

تماس بگیرید