خرید پودر پسته کرمانی ۱۰۰ گرمی
اشتراک گذاری این مقاله در:
پودر پستهپستهمغز پسته

خرید پودر پسته کرمانی ۱۰۰ گرمی

خرید پودر پسته کرمانی به اشکال مختلف صورت می گیرد. گاهی به صورت فله و گاهی به شکل بسته بندی شده. اما تجربه خرید و‌ فروش ها نشان می دهد که استقبال خریداران از پودر پسته کرمانی بسته بندی بسیتر بیشتر است و دلیل ان هم حساسیت بالای این محصول در الوده شدن و حفظ بهداشت و روش نگهداری اش می باشد. از میان بسته بندی ها هم بهترین و پرفروش ترین وزن، وزن ۱۰۰ گرم است.

پودر پسته صد گرمی قابلیت ان را دارد که هم‌ نیاز خریدار خرد و‌ کم مصرف  را تامین می کند و هم خریداران پر مصرف را. خریدار خرد با تهیه یک بسته می تواند با در دست داشتن محصول بسیار تازه پودر پسته کرمانی، کار تزیین غذاها و دسرهایش را انجام دهد و خریدار پر مصرف نیز با تهیه تعداد بالا این کار را انجام می دهد و جالب است این خریدار نیز همیشه پودر پسته تازه در اختیار دارد و نگرانی بابت الوده شدن و‌ کاهش کیفیت پودر پسته کرمانی را نخواهد داشت.

علاوه بر این خرید پودر پسته ۱۰۰ گرمی سبب می شود هر فردی با هر قدرت خرید، بتواند این محصول را تهیه نماید و در دسترسی به آن‌محدود نباشد.

خرید پودر پسته کرمانی ۱۰۰ گرمی

خصوصیات کیفی پودر پسته

خصوصیات کیفی پودر پسته

پودر پسته اصل ویژگی ها و خصوصیاتی دارد که هر خریداری باید از ان‌ مطلع باشد. این اطلاع و اگاهی سبب می شود که او بتواند محصول با کیفیت را تهیه کرده و با خیالی اسوده ان را در مصارف خود بکار بگیرد و از مصرف ان لذت ببرد.

از جمله ویژگی ها و خصوصیات کیفی که می توان برای پودر پسته برشمرد از این قرار است:

۱. پودر پسته کاملا خالص و اصل باشد یعنی واقعا پودر پسته باشد. گاهی دیده می شود که برخی سودجویان با مخلوط کردن دانه های سبز رنگ مانند باقالی و بادام‌ زمینی و..‌و رنگ کردن آن، اقدام به تهیه پودر پسته می نمایند.  و تا زمانی که خریدار به مصرف پودر پسته نپرداخته ، این نکته اشکار نمی شود و فروشنده سود می برد و خریدار متضرر می گردد.

۲. تهیه پودر پسته از پسته مرغوب. گاهی برخی تولیدگنندگان برای جلوگیری از زیان خود در تولید، پسته نامرغوب و گاهی آفت زده را در چرخه فراوری وارد کرده و اقدام به تهیه پودر پسته می نمایند. این کار نیز خیانتی به مصرف کننده خواهد بود.

البته استفاده از پسته خرد شده، دندانه، ریز و یا دوپوسته شده شامل این مورد نخواهد بود اما استفاده از مغز پسته سن زده و کهنه را نمی توان نادیده گرفت.

۳. نداشتن الودگی و اضافات. تولید کننده باید دقت کند که پودر پسته خالی از پوسته استخوانی و هر گونه خار و خاشاک‌ و.. باشد. هر ذره ای غیر از پودر مغز پسته می تواند  کیفیت کار را تنزل بخشد.

۴. کاملا نرم بودن. مغز پسته لازم است با دستگاه های پیشرفته اسیاب شود تا سطح نرم بودن ان بالا باشد و یکدست. تا حدی که شبیه ارد و خالی از هر دندانه ی ریز و درشتی باشد. یکدستی در پودر شدن، امتیاز بالایی برای انتخاب شدن توسط خریدار خواهد بود.

۵. بسته بندی کاملا بهداشتی و بدون قابلیت نفوذ. پودر پسته محصولی بسیار حساس و دارای اسیب پذیری بالاست.  پسته قابلیت رطوبت پذیری دارد. از طرفی در معرض  اکسیداسیون بوده و به سرعت کهنه می شکد و مزه اش به مرور تغییر می کند و عطرش را از دست می دهد. از طرفی می تواند در مجاورت محیط، گرد و خاک‌ و الودگی غیر قابل اجتناب هوا را به خود جذب نماید مخصوصا که به دلیل نرم بودن پودر پسته، این اختلاط قابل تشخیص نخواهد بود، پس برای جلوگیری از این‌ موارد حتما باید پودر پسته در بهداشتی ترین بسته بندی قرار بگیرد و کاملا باید وکیوم و غیرقابل نفوذ باشد.

در کنار این سه فاکتور موارد دیگری از قبیل رنگ، تازگی، زیبایی بسته بندی، تاریخ تولید و انقضاء،  شرایط نگهداری، برند تولید کننده و فروشنده یا مرکز فروش و… نیز تعیین کننده کیفیت پودر پسته خواهد بود که می بایست خریدار ان را مورد توجه قرار دهد.

فروشنده پودر پسته سبز اصل

فروشنده پودر پسته سبز اصل

فروشنده پودر پسته سبز اصل بر آن است که خرید پودر پسته را برای همگان اسان سازد. او در تلاش است این محصول خود یعنی پودر پسته کرمانی را با بالاترین کیفیت به دست خریدار و مصرف کننده ی خود برساند.

فروشنده پودر پسته در کنار کیفیت قیمت را نیز مورد بررسی قرار داده و تلاش می کند با ترفندهای موجود در عرصه تجارت، مانند کاهش هزینه های جاری و حذف دلالان، پایین ترین یا حداقل، مناسب ترین قیمت را به خریدار پیشنهاد دهد.

توجه به کیفیت بالا و قیمت مناسب، هم به سود فروشنده خواهد بود و هم‌ به سود خریدار. این سود برای فروشنده این است که او می تواند جلب مشتری کند و آوازه ای نیکو از خود بجای گذاشته و نام او در ذهن خریدار حک‌ شود.

اگر خریدار پودر پسته سبز اصل کرمانی هستید می توانید با خرید از مجموعه کوشادانه، خرید رضایت بخش را تجربه نمایید چرا که شعار این مرکز جلب رضایت مشتری می باشد.

برای ارتباط بهتر در

whatss app

کلیک کنید یا

به سایت کوشا دانه مراجعه کنید و با دریافت کاتالوگ و همچنین نحوه خرید را از کارشناسان ما سوال فرمایید.

مطالب پیشنهادی

تماس بگیرید