اشتراک گذاری این مقاله در:
پستهپسته وحشی

سفارش پسته وحشی زاگرس به صورت عمده

پسته وحشی زاگرس از نمونه پسته هایی است که دارای اندازه های کوچکی بوده و در دامنه کوه های برخی مناطق کشور رشد می کند و به دلیل ارگانیک بودن رشد آن دارای خواص زیادی است. این محصول از بازار داغی برخوردار بوده و در بازارهای کشور در قیمت های مختلفی به فروش می رسد و خرید سفارشی و عمده آن نیز از تولیدی ها به بهترین نحو ممکن انجام می شود.

سفارش پسته وحشی زاگرس به صورت عمده

دانستنی هایی در مورد پسته وحشی زاگرس

دانستنی هایی در مورد پسته وحشی زاگرس پسته وحشی یا بنه از گیاهان چوبی مناطق خشک و نیمه خشک است که در کوه ها روییده و در پاییز رنگ نارنجی داشته و حین رسیدن به رنگ سبز تیره تبدیل می شود و مغز روغنی دارد. این میوه دارای مصارف دارویی و غذایی داشته که مقوی کبد و طحال می باشد و درمان کننده خفقان، سرفه و خارج کننده کرم معده می باشد. از دیگر خواص آن:

  • دارای ویتامین های آ، ب، د بوده و مقوی اعصاب و تسکین دهنده درد پشت، کمر، درد قولنج و درمان کننده ترک لب، شب کوری، ورم، نرمی استخوان و زخم های سخت است. 
  • به دلیل خاصیت ضد میکروبی که دارد جایگزین خوبی برای آنتی بیوتیک ها است و محرک اشتها، مقوی معده و هضم کننده غذا بوده و تقویت کننده نیروی جنسی می باشد.
  • از طبع گرمی برخوردار بوده و مدر و قاعده آور بوده و به رفع کم خونی کمک می کند و تقویت کننده اعصاب و دفع کننده سنگ کلیه است.
  • ادرار آور و درمان کننده نرمی استخوان و … است.

فروشنده پسته وحشی زاگرس عمده

فروشنده پسته وحشی زاگرس عمده فروشنده پسته وحشی عمده در بازار فعالیت گسترده ای داشته و با عملکرد درست خود به بهترین نحو ممکن نیاز بازار را رفع می کند. این مرکز با شناخت کم و کیف بازار و توجه به اصل مشتری مداری باکیفیت ترین این محصول را شناسایی نموده و به عرضه گسترده آن در سراسر کشور می پردازد.

پسته وحشی از بهترین مغزجات است و از ارزش بالایی برخوردار می باشد چون به طور ارگانیک رشد نموده و کاملا طبیعی و سالم است و به دلیل اینکه خودرو می باشد در فرایند رشد آن از هیچ گونه سم، کود و مواد شیمیایی استفاده نشده و انسان هیچ دخالتی در ایجاد آن ندارد.

این پسته در دامنه های کوه ها در مناطق مختلفی از کشور می روید که به دو صورت مغز شده و با پوشت وارد بازار شده و مشتری می تواند آن را به صورت فله ای و بسته بندی شده خریداری کند و در مناطقی از کشور که این محصول رویش می کند به دلیل بدون واسطه بودن قیمت های مناسبی دارد.

مطالب پیشنهادی

تماس بگیرید