شرکت بازرگانی بنه کوهی ارزان
اشتراک گذاری این مقاله در:
بنهپستهمغز پسته

شرکت بازرگانی بنه کوهی ارزان

بنه کوهی ارزان از اقلامی ست که خرید و فروش ان توسط شرکت های بازرگانی مورد استقبال قرار می گیرد. توجه به خرید و فروش این محصول بسیار گسترده بوده و استقبال شدید است.

علت این موضوع را می توان در ابعاد گسترده بررسی کرد. از جمله در بعد قیمت، بعد صادراتی بودن، بعد خاص بودن این محصول در میان ارقام متفاوت پسته و آجیل، شناخته شدن این محصول به نام کشور ایران و با برندهای ایرانی و… .از این میان به طور قطع می توان ادعا کرد که مهمترین دلیل توجه به بنه کوهی ارزان، همان موضوع قیمت است، عنوان هم همین نکته را تاکید می کند.

ارزلن بودن یعنی فراهم شدم امکان خرید برای عموم افراد با سطح درامدهای متفاوت. همانطور که می دانید و همگان اعتراف دادند، پسته یک‌ کالای لوکس و گران قیمت است و اقشار مختلف مردم با سطح درامد پایین، توان خرید آن را ندارند. با توجه به اینکه درصد بیشتری از جمعیت هر کشور، در سطح درامدی پایین قرار دارند، بنه کوهی ارزان این امکان را برای آن ها نیز فراهم‌می کند تا بتوانند با مصرف بنه، از مزیت ها، و ویتامین های موجود در پسته بهره مند باشند.

شرکت بازرگانی بنه کوهی ارزان

زمان برداشت پسته کوهی

زمان برداشت پسته کوهی

بنه کوهی ممتاز قبل از معرفی به جهانیان. یک‌ آجیل محلی محسوب می شد که فقط افراد محلی آن را می شناختند و به مصرف آن گرایش داشتند.مردم مناطق مختلف کشورمان که در جوار جنگل های بنه خیز زندگی می کنند دو بار در سال به سراغ درختان بنه می روند. یک بار در اواسط اردیبهشت و بار دیگر در اواخر تابستان.

برداشت بنه در فصل بهار برای بنه خام‌ است . بنه حالت شفت دارد و نوع مصرف آن به مانند تخمه می باشد که افراد با شکستن اسان‌ میوه بنه با دندان، مغز بنه را میل می کنند. پوسته بنه کال سبز رنگ بوده و گاهی بخشی ار این پوسته، قرمز رنگ می باشد. این ترکیب رنگی ظاهری بسیار زیبا به ان می بخشد و جلوه اش را درخشان تر.

ناگفته نماند که بنه در این زمان علاوه بر مصرف آجیلی، یک‌ ماده غذایی شناخته می شود که زنان هنرمند و کدبانوی ایرانی با استفاده از این‌ محصول، انواع غذاهای ‌و دسرها، ترشی و شور را تهیه کرده و مصرف می کنند. توجه به طعم دلچسب و فواید مصرف بنه سبب شده این افراد راه های زیادی را برای نگهداری طولانی مدت بنه تازه ارزان، بیابند تا از مصرف همیشگی ان بهره مند گردند. اما پس از اردیبهشت، مرمان خطه بنه خیز، دوباره در شهریور ماه هر سال به سوی جنگل های بنه سرازیر می شوند و به برداشت بنه مشغول می شوند. این بار بنه کاملا رسیده است و تمام محصول درخت بنه به یک باره برداشت می شود.

مملو بودن دست فروشان بنه کوهی ارزان در بازارهای محلی، حکایت از فرا رسیدن این زمان دارد. اواخر تابستان زمانی که در بازارها قدم می زنید، فراوانی این‌ محصول و یکه تاز بودن ان در بازار، حواس همگان را به خود جلب می نماید و جلوه گری بنه کوهی ارزان هر بیننده ای را به خرید ترغیب می کند.

بنه کوهی ارزان، اکنون یک‌اجیل خوراکی کاملا رسیده و پر خاصیت است اما همانند نوع کالش، به راحتی قابل مصرف نیست. میوه بنه با طی مسیر کمال خود و  ارزشمندتر گشته و با پیچیده شدن در غلافی سخت و دندان شکن، این ارزش را به‌رخ مصرف کننده می کشد.

بنه اکنون فقط یک‌ آجیل یا یک ماده خوراکی برای غذاهاو خورش ها نیست. بلکه علاوه بر مصرف خوراکی و اجیلی، یک‌ دانه سرشار از روغنی خاص و یک‌ماده دارویی هم‌می باشد. خواص بنه ان قدر بی شمار است که امروزه به صورت اختصاصی و هدفمند مورد مطالعه و پژوهش قرار گرفته و در سطح جهانی روز به روز شناخته شده تر می شود.

صادرات بنه کوهی ممتاز

صادرات بنه کوهی ممتاز

صادرات پسته کوهی یا همان بنه به دلایلی که در بخش قبلی گفته شده روز به روز پر رونق تر می شود. مردم جهان اکنون بنه را مانند پسته به خوبی می شناسند و حتی معتقد هستند که بنه کوهی ارزان، بسیار قیمتی تر و ارزشمندتر از پسته های درجه یک می باشد. علت این امر هم خواص بی نظیر بنه‌کوهی ست و کاربردهای متعدد این نوع پسته.

با این وصف تاجران بسیاری در صدد صادرات بنه‌ کوهی ممتاز بوده و در تلاش هستند که این کالا را در ردیف اول کالاهای تجاری خود قرار دهند. ارزان قیمت بودن در کنار دارا بودن خواص فوق العاده، امتیازی ست که بنه‌ کوهی دارد و همین نکته نیز زمینه تبلیغ بیشتر این محصول را برای تاجران فراهم‌ می کند و سبب می شود کشورهای بیشتری به عنوان هدف بازار فروش، شناسایی شوند.

کوشادانه یکی از شرکت های تحاری فعال در ایران است که به صورت تخصصی به فروش انواع بنه‌کوهی ارزان می پردازد و‌ زمینه خوبی برای صادرات بنه کوهی ارزان‌ و ممتاز ایرانی را به کشورهای منطقه ایجاد کرده است.

برای ارتباط بهتر در

whatss app

کلیک کنید یا

به سایت کوشا دانه مراجعه کنید و با دریافت کاتالوگ و همچنین نحوه خرید را از کارشناسان ما سوال فرمایید.

مطالب پیشنهادی

تماس بگیرید