اشتراک گذاری این مقاله در:
پستهپسته وحشی

شرکت معتبر پسته وحشی کردستان در تهران

پسته وحشی کردستان؛ که به آن بنه هم گفته می شود، بسیار پر طرفدار است و همچنین دارای خواص بسیار گسترده ای به منظور درمان بیماری‌ها است.

 این میوه دارای بخش های کاربردی بسیار زیادی است؛ که می توان از این بخش ها، در ساخت انواع داروها استفاده کرد. از جمله این قسمت ها می توان به مواردی مثل: برگ، میوه، گل و … اشاره کرد.

 

شرکت معتبر پسته وحشی کردستان در تهران

معرفی خواص درمانی پسته وحشی کردستان

 معرفی خواص درمانی پسته وحشی کردستان در این قسمت به معرفی پسته وحشی می پردازیم:

در واقع این مدل از پسته، در برخی از نواحی کشورمان مثل کردستان، دیده می شود. رنگ پسته وحشی کردستان، اغلب سبز می باشد. مغز آن هم شبیه به مغز پسته معمولی، ولی کمی کوچک تر از آن هم می تواند باشد.

اما این مدل از محصولات، بسیار ارزشمند و کاربردی هستند.

خواص پسته وحشی بسیار زیاد است، که یکی از آنها، معالجه کم خونی است. کسانی که دچار این بیماری اند، می توانند از پسته وحشی استفاده کنند و آن را با غذا به صورت پخته شده صرف نمایند.

اما از دیگر خواص استفاده از این گونه پسته وحشی کردستان، درمان سردرد می باشد.

پسته وحشی و یا به عبارتی پسته جنگلی کردستان، علاوه بر تسکین درد سر ، در از بین بردن راشیتیسم و نرمی استخوان هم موثر است و موثر بودن آن در این زمینه کاملا تایید شده می باشد. اما علاوه بر این مزیت، برای افرادی که از ناراحتی های کمر و پشت بدن، رنج می برند، استفاده از آن بسیار آرام بخش است.

 این مدل از پسته، دارای انواع و اقسام ویتامین ها می باشد که از این ویتامین ها می توان به ویتامین؛ بی، دی و آ نیز اشاره کرد. به دلیل ویتامین های سرشار در این پسته، استفاده کردن از آن، در از بین بردن ترک های لب  هم بسیار موثر می باشد.

اما علاوه بر موارد گفته شده؛ استفاده از پسته وحشی، برای پوست بدن، بسیار موثر است، به این صورت که برای ساخت انواع ماسک ها، از آن استفاده می شود.

 پسته وحشی، همچنین پر کالری است و از آن می توان برای افزایش وزن بدن هم استفاده کرد.

قیمت پسته وحشی کردستان با تخفیف ویژه

قیمت پسته وحشی کردستان با تخفیف ویژه  پسته وحشی طبیعی، در بسیاری از نقاط ایران کشت می شود.

 طول عمر این پسته می تواند زیاد باشد و  در صورتی که در جای‌ خشک‌ و خنک باشد، به یک سال هم می‌رسد.

 قیمت این محصول، تقریبا در پایه پنجاه هزار تومان است که البته قیمت گذاری به چیزهای بسیاری، از جمله؛ ناخالصی موجود در محصول، شرکت تولیدی و نوع بسته بندی آن و…بستگی دارد‌.

مطالب پیشنهادی

تماس بگیرید