شرکت مغز بنه صادراتی اعلا
اشتراک گذاری این مقاله در:
بنهپسته وحشی

شرکت مغز بنه صادراتی اعلا

شرکت های بازرگانی یکی از محصولاتی را که در مقیاس وسیع به دیگر کشور ها صادر می نمایند پسته است . مغز بنه صادراتی که در بسته بندی های سفارشی آماده می گردند و از بهترین نوع بنه به دست آمده است توسط شرکت به آن سوی مرزها فرستاده شده و با استقبال خوبی نیز مواجه می گردد .

یکی از اهداف شرکت صادراتی مغز بنه با ارسال مغز بنه اعلا و درجه یک به دستیابی به  بازار های خارجی و ارزآوری مطلوب اقتصادی به داخل کشور می باشد ، مغز های بنه صادراتی طبق شرایط استاندارد نگهداری و برای صادرات بسته بندی و آماده می گردند .

شرکت مغز بنه صادراتی اعلا

بررسی کیفی مغز بنه صادراتی

بررسی کیفی مغز بنه صادراتی

کیفیت بنه های برداشت شده از مناطق مختلف با توجه به میزان بارش در منطقه ، وضعیت آب و هوا و خاک ، برداشت بنه در زمان معین با یکدیگر متفاوت است و درختانی که از لحاظ تمامی جوانب بیان شده دارای شرایط مطلوب باشد بنه هایی درشت و خوش طعم را به بار می آورند .

معمولا بنه هایی که درجه یک و اعلا می باشند برای صادرات انتخاب شده و مغز می گردند ، مغز این بنه ها در شرایط مناسب خشک و نگهداری شده تا برای صادرات و بسته بندی مهیا گردند .

مغز بنه صادراتی و ممتاز درشت ، کاملا گرد و سالم بدون خراشیدگی بوده ، چروکیده نبوده و رطوبت و روغن آن نیز به اندازه کافی می باشد ، در نتیجه رنگ سبز درخشانی داشته و با مشاهده ظاهر آن می توان کیفیت و مرغوبیت آن را متوجه شد .

با چشیدن مغز بنه مرغوب متوجه تازه بودن آن خواهید شد و هیچ گونه طعم یا بوی نامطبوعی از آن حس نمی شود . بررسی کیفی مغز بنه صادراتی در شرکت های بازرگانی در آزمن ایشگاه ها نیز انجام می شود و از لحاظ وجود هر گونه قارچ ، کپک یا سم نیز تست می شوند .

صادرات مغز بنه برای کشور ما در سال های اخیر بسیار عالی و در رشد اقتصادی موثر می باشد ، ضمن آن که با آشنا شدن بیش از پیش کشور های گوناگون با این محصول ، بنه جای خود را در بازار های خارجی بیشتر باز کرده و راه را برای صادرات بیشتر محصول هموار می سازد .

قیمت هر کیلو پسته کوهی صادراتی

قیمت هر کیلو پسته کوهی صادراتی

پسته کوهی یکی از میوه های درخت های جنگلی و کوهی با ارتفاع بلند می باشد که در مناطق بکر و به صورت کاملا ارکانیک دور از هر گونه سم یا کود شیمیایی رشد کرده و برداشت می شود .

این میوه و دانه  ارگانیک دارای فواید زیادی برای بدن بوده و از ترکیبات مقوی تشکیل شده است که برای تقویت سیسم ایمنی بدن ، تقویت قوای جسمی و جنسی بسیار سودمند می باشد .

پسته کوهی به صورت نارس و رسیده در پخت غذاهای محلی و برای معطر ساختن خوراکی های گوناگون استفاده می شود ، ضمن آن که تنقلات بسیار خوشمزه و مقوی می باشد و می توان آن را در برنامه روزانه غذایی جای داد و از خواص بی نظیر آن بهره برد .

خواص مختلف و ارگانیک بودن پسته کوهی و همچنین قیمت مناسب آن در مقایسه با پسته معمولی سبب شده است در داخل و خارج از کشور طرفداران زیادی داشته باشد .

مغز های بنه ای که برای ارسال به خارج از کشور انتخاب می شوند از بهترین نوع پسته بوده و به نام مغز بنه صادراتی معروف می باشند . قیمت هر کیلو پسته کوهی صادراتی با توجه به کیفیت آن ، فصل برداشت و منطقه ای که از آن به دست آمده متغیر بوده و برای اطلاع از قیمت دقیق و به روز آن می توان با شرکت های ارائه دهنده آن تماس گرفت .

برای ارتباط بهتر در

whatss app

کلیک کنید یا

به سایت کوشا دانه مراجعه کنید و با دریافت کاتالوگ و همچنین نحوه خرید را از کارشناسان ما سوال فرمایید.

مطالب پیشنهادی

تماس بگیرید