اشتراک گذاری این مقاله در:
پسته

صادرات انواع مغزکن پسته وحشی اتوماتیک در عراق

 مغزکن پسته وحشی اتوماتیک یکی از کاربردی ترین دستگاه ها در زمینه کندن پوست پسته های وحشی در مناطقی که این محصول را برداشت می کنند است. این دستگاه از نظر قیمت و سرعت کار کردن بسیار اقتصادی و به صرفه است.

صادرات انواع مغزکن پسته وحشی اتوماتیک در عراق

آشنایی با روش تولید مغزکن پسته وحشی اتوماتیک

آشنایی با روش تولید مغزکن پسته وحشی اتوماتیک  آیا می دانید پسته وحشی چیست؟ پسته وحشی یکی از با خاصیت ترین پسته های کوهی است که در حال حاضر کشت نمی شود و در کوه های مناطق زاگرس و البرز درختانش وجود دارند. این پسته در مناطق مختلف نامها متفاوتی دارند اما اغلب مناطق آن را با نام بنه می شناسند.

جهت آشنایی با روش تولید مغز کن پسته وحشی اتوماتیک باید بدانید که این دستگاه از قسمت های مختلفی تشکیل شده است تا بتواند کار مغز کندن را به خوبی انجام دهد.

در این وسیله یک استوانه متحرك داراي سطحی صاف که به وسیله ی دو بلبرینگ بر روي ورق انتهایی دو سر استوانه نصب شده است و در صورت اعمال هر گشتاور چرخشی می تواند آزادانه حول محور خود دوران نماید.

محور استوانه متحرك در هر انتها توسط دو فنر و دو پیچ و مهره بر روي شاسی نصب شده است و استوانه محرك از طریق تسمه و الکتروموتور شروع به دوران مینماید.

الکتروموتور بر روي صفحه به شاسی متصل شده است. صفحه به شاسی لولا شده است تا امکان تنظـیم کشش تسمه فراهم گردد و روي استوانه محرك تعدادي حفره تعبیه شده است.

تمامی تجهیزات فوق توسط نیروی متخصص به خوبی متصل می شوند و روی بدنه قرار می گیرند.

که در نهایت استفاده و مصرف مغز کن در بخش جدا کردن پوست پسته ها و محصولات مشابه است.

قیمت روز مغزکن پسته وحشی اتوماتیک

قیمت روز مغزکن پسته وحشی اتوماتیک  در بخش فروش اینترنتی انواع مغز کن پسته وحشی اتوماتیک به منظور ارائه ی لیست قیمت روز مغز کن پسته وحشی اتوماتیک به خریداران اقدامات لازم انجام شده، این کار از طریق اینترنت و به وسیله ی همین سایت انجام می شود به این صورت که انواع مغز کن پسته وحشی و قیمت های آنها به همراه تصاویر واضح و با کیفیت مشخص و به روز است و اطلاعات لازم و کافی در این مورد موجود است، به طوری که وقتی شخص خریدار به منظور کسب آگاهی به این سایت ها مراجعه می کند می تواند اطلاعات لازم در این زمینه را کسب کند.
شرکت مغز کن همچنین در سایت های اینترنتی طراحی شده امکان خرید غیر حضوری و نیز امکان طرح سوال یا درخواست راهنمایی را برای خریداران فراهم کرده اند و با پاسخ دادن به تمام سوالات و نظرات آنان در این زمینه نهایت راهنمایی را برای آنان انجام می دهند.
همچنین از طریق شماره تلفن های موجود در سایت و با توجه به این که کارشناسان و متخصصان فروش پاسخگو خواهند بود تمام خدمات پاسخگویی به سوالات خریداران و راهنمایی آنان در خصوص ثبت سفارش و اطلاع از نرخ و قیمت مغز کن پسته وحشی به صورت عمده و جزئی انجام می شود.
همچنین خریداران می توانند از طریق مراکز عرضه کننده ما دستگاه مغز کن پسته وحشی را تهیه کنند.

مطالب پیشنهادی

تماس بگیرید