شرکت پخش انواع مغز بنه کیلویی
اشتراک گذاری این مقاله در:
بنهپسته

صادرات بنه خام به اروپا

صادرات بنه خام به اروپا می تواند جایگزین و مکمل خوبی برای صادرات پسته باشد . برخی کشور های اروپایی مانند آلمان بستری عالی برای صادرات بنه کوهی بوده و متقاضی این نوع پسته مرغوب می باشند.

ارگانیک بودن بنه کوهی و قیمت مناسبی را که دارا می باشد دو عامل انتخاب این محصول توسط کشور های خارجی می باشد و از بنه کوهی در تهیه شیرینی و خوراکی های خاص بومی خود استفاده می نمایند.

صادرات بنه به دو صورت بسته بندی و فله انجام می گیرد که قیمت آن بر اساس کیفیت و استاندارد ها تعیین می شود.

صادرات بنه خام به اروپا

از بنه چه می دانیم ؟

از بنه چه می دانیم ؟

بنه کوهی یکی از محصولاتی می باشد که بیشتر در مناطق غربی و کوهستانی کشور برداشت می شود ، اما هنوز بین مردم به صورت کامل شناخته شده نیست و برخی از خواص بی نظیر آن غافل می باشند . درخت پسته وحشی بسیار بلند بوده و صمغ آن نیز به نام سقز شناخته شده که کاربرد های صنعتی و درمانی فراوانی دارد . از سقز در تهیه آدامس ، تولید واکس ، مواد ضد عفونی کننده ، حشره کش و یا خوش بو کننده هوا استفاده می شود .

بنه میوه کروی شکل کوچک می باشد که از آن در تهیه ترشی ، مربا و برخی غذاهای محلی استفاده می شود . این میوه  وقتی بر روی درخت باقی می ماند در اواخر تابستان یا فصل پاییز کاملا رسیده و به دانه ای با پوسته سخت تبدیل می شود که مغز سبز رنگ آن به عنوان آجیل و خشکبار استفاده می شود .

بنه خام دانه ای روغنی می باشد که از آن روغن نیز می گیرند و روغن آن به صورت موضعی برای درمان دردهای عضلانی ، مفاصل و یا بیماری های پوستی استفاده می گردد. مغز بنه یکی از انواع آجیل یا تنقلات می شود که از آن به عنوان میان وعده مناسب می توان استفاده کرد . بنه با داشتن انواع املاح معدنی ، ویتامین و پروتئین تامین کننده نیاز های اساسی بدن می باشد و مکمل غذایی خوبی است .

پسته کوهی یکی از مهمترین مواد در درمان کم خونی می باشد و به خوبی می تواند کمبود آهن بدن را براورده سازد . تقویت سیستم ایمنی بدن نیز یکی دیگر از خواص این ماده می باشد که می تواند بدن را در برابر انواع بیماری ها ایمن سازد . تقویت سیستم گوارش ، کبد و درمان مشکلات مجاری ادراری از دیگر خواص معجزه آسای بنه می باشد .

شرکت پخش انواع مغز بنه کیلویی

شرکت پخش انواع مغز بنه کیلویی

در کشور ما شرکت های متعددی وجود دارند که پخش و توزیع انواع بنه و مغز را به عهده دارند و آن را به صورت کیلویی یا بسته بندی شده به طور عمده ارائه می دهند. امروزه با پیشرفت تکلنولوژی و ماشینی شدن زندگی مردم فروش اینترنتی محصولات نیز بسیار رواج یافته است و شرکت ها علاوه بر فروش مستقیم و حضوری از طریق آنلاین نیز اقدام به سفارش گیری از مشتریان نموده و محصولات را به وسیله ارسال پستی تحویل می دهند. پخش مغز بنه در شرکت ما نیز به دو طریق اینترنتی و حضوری انجام می شود و انواع مغز بنه درجه یک و صادراتی تا بنه های با کیفیت کمتر در دامنه های قیمتی متفاوت موجود می باشد .

جهت سفارش و خرید بنه کوهی به صورت عمده یا جزئی می توانید از راه ارتباطی مختلف با مدیران فروش دفتر در ارتباط باشید . بنه کوهی به تمامی نقاط کشور ارسال می گردد و هزینه ارسال بر حسب فاصله مکانی توسط اداره پست تعیین می گردد.

برای ارتباط بهتر در

whatss app

کلیک کنید یا

به سایت کوشا دانه مراجعه کنید و با دریافت کاتالوگ و همچنین نحوه خرید را از کارشناسان ما سوال فرمایید.

مطالب پیشنهادی

تماس بگیرید