فروش بنه مغز شده در کشورهای خارجی
اشتراک گذاری این مقاله در:
پسته وحشی

صادرات بنه مغز شده به کشورهای همسایه چه وضعیتی دارد؟

صادرات بنه مغز شده در حال حاضر به دلیل استقبال مشتریان و تجار خارجی بسیار رونق گرفته و تاکنون در این زمینه بسیار پیشرفت داشته است . البته آمار دقیقی از میزان صادرات بنه مغز شده وجود ندارد. یکی از دلایل نبود آمار دقیق صادرات میزان فراوان قاچاق این مغز دانه خوشمزه است . بنه مغز شده بیشتر از سمت مرزهای غربی به کشور عراق به صورت قاچاق صادر می شود و در بازارهای این کشور به معرض فروش قرار داده می شود.

صادرات بنه مغز شده به کشورهای همسایه چه وضعیتی دارد؟

فروش بنه مغز شده در کشورهای خارجی

فروش بنه مغز شده در کشورهای خارجی

مغز بنه در کشور عراق بازار بسیار خوبی دارد به طوری که ۸۰% بنه مغز شده فقط در اقلیم کردستان عراق به فروش می رسد و الباقی آن در سایر مناطق این کشور به مصرف می رسد. ضمن اینکه تجار کردستان عراق با نفوذ و روابطی که با سایر تجار کشورهای خارجی دارند توانسته اند سود خوبی را برای کشور و منطقه خودشان رقم بزنند. این تجار با صادرات دوباره بنه مغز شده ایران به کشورهای اروپایی من جمله آلمان، ایتالیا و فرانسه به دلیل قیمت پایین این محصول و نیز ارگانیک بودن مغز بنه باعث معرفی آن شده اند.

قیمت بنه مغز شده در استان کرمانشاه

قیمت بنه مغز شده در استان کرمانشاه

قیمت بنه مغز شده در استان کرمانشاه بستگی به عوامل زیادی دارد . یکی از این عوامل میزان پوکی بنه پسته کوهی است . با کوچکترین تغییر در میزان پوکی بنه پسته کوهی قیمت مغز بنه نیز تغییر خواهد کرد که این عامل باعث می شود خریداران در خریدهای خود بسیار دقت کنند تا احیاناً ضرری به خود و کار و کسب شان نرسد.تجار کرمانشاهی در استان کرمانشاه معمولاً به دلیل کمبود محصول بنه و صعب العبور بودن مسیرها و دسترسی بسیار سخت به پسته کوهی بیشتر به سایر استانهای دیگر کشور می روند و از آنجا محصول خود را خریداری می کنند. سپس با فرآوری بنه پسته کوهی و تبدیل آن به مغز بنه  آن را به کشور عراق صادر می کنند.

تجارت پودر بنه مغز شده در افغانستان با خرید دستگاه بنه شکن

تجارت پودر بنه مغز شده در افغانستان با خرید دستگاه بنه شکن

کشور بکر و دست نخورده ولی خسته از جنگ افغانستان، کشوری است که همسایه استان خراسان است ،مناطق شمال و شمال شرقی آن پوشیده از جنگل های بنه است . بنه پسته افغانستان به دلیل درشتی دانه های آن سر شار از روغن است . و با اطمینان می شود گفت که بنه مغز شده ان هم با گرم مغز بالا قابل استحصال است . تجار افغانستان با تهیه و خرید دستگاههای تولید و فرآوری بنه پسته کوهی و تولید مغز بنه و بعد از ان تولید پودر بنه می توانند سهمی در بازار گسترده مغزیجات داشته باشند.

برای مشاوره در

Whatss app

لطفاً کلیک کنید

مطالب پیشنهادی

تماس بگیرید