صادرات بنه مغز پسته دو پوست
اشتراک گذاری این مقاله در:
پسته

صادرات بنه مغز پسته دو پوست

آیا تا به حال مغز بنه کوهی مصرف کرده اید؟ یا اصلا می دانید بنه کوهی چیست و چه خواصی دارد؟ اگر آشنا نیستید نگران نباشید ما در این مقاله سعی کرده ایم شما را با صادرات مغز بنه و خواص بی نظیر و خرید بنه کوهی آشنا کنیم پس با ما همراه باشید. بنه کوهی نامی است که به پسته دو پوست داده اند. این پسته نیز دقیقا همانند دیگر آجیل و خشکبار است و شاید بتوان گفت خواصی بیشتر از سایر خشکبار دارد. بنه کوهی به دو رنگ دیده می شود. پسته کوهی سبز رنگ و پسته کوهی زرد رنگ.

صادرات بنه مغز پسته دو پوست

نحوه مصرف پسته کوهی

نحوه مصرف پسته کوهی

ممکن است این سوال برای شما پیش آید که تفاوت ابن دو نوع بنه کوهی در چیست؟ باید گفت که تفاوت صادرات مغز بنه در رنگ های مختلف به نوع آنهاست و خواص هر دو و مزه هر دو دقیقا یکی است‌. بنه سبز رنگ پوست نرم تری دارد و به راحتی شکسته می شود تا جایی که حتی با دندان نیز میتوان آن را له کرد و خورد‌‌. اما بنه کوهی زرد رنگ پوست ضخیم تر و در نهایت سفت تری دارد و خوردن بنه زرد به صورت خام تا حدودی سخت است چرا که بسیار ریز است و شکستن آن با دندان میسر نیست و باعث آسیب می شود‌.

بنابراین اکثرا طرفدار صادرات مغز بنه  سبز رنگ هستند چرا که خوردن آن لذت بیشتری دارد. از طرفی امروزه با توجه به پیشرفت صنعت استفاده از پسته کوهی به شکل های گوناگونی میسر است. شما می توانید پسته کوهی را یا به صورت خام مصرف کنید و یا مثل خشکبار دیگر به صورت بو داده و خشک شده مصرف کنید. مغز پسته کوهی نیز در بازار وجود دارد و می توانید تنها از مغز آن استفاده کنید. نکته جالب تر این است که شما می توانید در فصل رویش این دانه ان را تهیه کرده و در فریزر قرار دهید و در فصل های دیگر استفاده کنید بدون آن که مزه آن تغییر کند و می توان گفت تنها خشکباری است که به این روش نیز می توان آن را نگهداری کرد.

مرکز خرید مغز بنه صادراتی

مرکز خرید مغز بنه صادراتی

صادرات مغز بنه یکی از انواع صادراتی است که امروزه بیش از پیش رونق گرفته است .بنه کوهی یا همان پسته دو پوست یکی از دانه هایی است که در ارتفاعات سرسبز و مناطق کوهستانی رشد می کند. معمولا مراکز اصلی فروش بنه در شهرهایی مثل ایلام، کهکیلویه، شیراز و کردستان وجود دارد. بدین ترتیب می توان گفت تولید اصلی بنه مختص به این شهرستان ها می باشد و می توان بنه کوهی مرغوب را از این شهر ها خریداری کرد.

همان طور که در بخش قبلی گفته شد بنه کوهی خواص زیادی دارد که این خواص می توان به درمان بیماری هایی مثل: کم خونی، بیماری های پوستی، سنگ کلیه، نرمی استخوان، درد مفاصل اشاره کرد. طبع این دانه روغنی که چربی آن به مراتب بالاتر از پسته و دیگر خشکبار است گرم بوده و استفاده آن به خانم های باردار توصیه نمی شود‌. بنه کوهی از خشکباری است که  به صورت مغز هم مصرف می شود و مغز پسته کوهی نیز در بازار موجود است‌.

مغز این دانه روغنی  جهت صادرات مغز بنه با استفاده از دستگاه های کاملا پیشرفته تهیه می شود و اکثرا به صورت سالم بوده به همین جهت با توجه به کیفیت بالایی که مغز بنه کوهی در ایران دارد سالیانه بخش عظیمی از آن به کشور هایی دیگر از قبیل ترکیه، افغانستان و آذربایجان صادر می شود. از آن جایی که همیشه اجناس با کیفیت به دیگر کشور ها صادر می شوند پس اگر شما نیز خرید بنه کوهی را از مراکز خرید بنه صادراتی انجام دهید می توانید مرغوب ترین بنه کوهی را خریداری کنید. معمولا مرکز خرید صادرات مغز بنه  در شهر های ایلام و شیراز که معدن اصلی صادرات پسته کوهی هستند وجود دارد.  برای خرید می توانید با مجموعه کوشادانه در تماس باشید.

برای ارتباط بهتر در

whatss app

کلیک کنید یا

به سایت کوشا دانه مراجعه کنید و با دریافت کاتالوگ و همچنین نحوه خرید را از کارشناسان ما سوال فرمایید.

مطالب پیشنهادی

تماس بگیرید