صادرات بنه کوهی تازه به اروپا
اشتراک گذاری این مقاله در:
بنهپسته وحشی

صادرات بنه کوهی تازه به اروپا

بنه کوهی یکی از انواع پسته برداشت شده در برخی مناطق کشور می باشد که طرفداران زیادی نیز دارند . این دانه کوچک روغنی حاوی مقادیر فراوان مغذی و ویتامین ها می باشد و همچنین خواص درمانی فوق العاده ای دارد. بنه کوهی تازه ایرانی علاوه بر توزیع در سراسر کشور به دیگر کشور ها از جمله اروپا نیز صادر می شود و بیشتر از آن برای پخت و تزئین شیرینی های محلی استفاده می گردد.

بنه کوهی تازه بسیار خوش طعم و خوش رنگ می باشد و دارای قیمت مناسبی است .

صادرات بنه کوهی تازه به اروپا

درمان کم خونی با پسته کوهی

درمان کم خونی با پسته

کم خونی در بدن به دلیل عدم وجود هموگلوبین کافی روی می دهد ، در این صورت اکسیژن رسانی به بافت های مختلف بدن نیز با مشکل مواجه می شود و با علائمی نظیر خستگی زیاد ، رگ پریدگی ، تنگی نفس ، سردرد ، تپش قلب ، مشکلات پوست و مو ، سندرم پای بی قرار و شکننده شدن ناخن خود را نشان می دهد .

کم خونی دلایل مختلفی می تواند داشته باشد که از جمله آنها فقر آهن در بدن ، کمبود ویتامین ب ۱۲ و اسید فولیک می باشد ، با مصرف مقادیر بیشتر آهن به صورت قرص ، کپسول و یا حتی خوراکی های طبیعی می تواند این مشکل درمان گردد . آهن در مواد طبیعی مانند جگر ، گوشت ، زرده تخم مرغ ، سبریجات ، پسته ، فندق و بعضی حبوبات به وفور یافت می شود و با گنجاندن این مواد در تغذیه روزانه آهن مورد نیاز بدن تامین شده ، کم خونی نیز درمان می گردد .

پسته که از انواع تنقلات خوشمزه می باشد یکی از مواد سرشار از آهن و ویتامین های لازم برای خونسازی می باشد که آن را در همه گروه های سنی می توان استفاده کرد ، حتی بچه ها نیز این مغز را دوست داشته و به خوردن آن مشتاق می باشند .

در نوزادان بعد از شش ماهگی نیز می توان پسته را به صورت پودر در آورده با شیر یا سوپ کودک مخلوط کرده تا راحت تر جذب بدن شود . علاوه بر پسته معمولی بنه تازه نیز دارای همین ترکیبات و خواص می باشد و می توان آن را جایگزین پسته کرد و از فواید بی نظیر بنه کوهی تازه استفاده کرد.

عرضه پسته کوهی بسته بندی ممتاز

عرضه پسته بسته بندی ممتاز

همان طور که می دانید پسته انواع مختلفی داشته از جمله پسته های بادامی و فندقی که از لحاظ شکل با یکدیگر متفاوت بوده و خاستگاه آن نیز با یکدیگر فرق دارد ، تمامی این نوع پسته ها دارای طعمی فوق العاده و خواصی بی نظیر می باشند . اما یکی از انواع پسته کمتر شناخته شده که در ایران فراوان نیز روییده و برداشت می شود پسته کوهی یا همان بنه است . مغز بنه سبز رنگ و کاملا شبیه پسته می باشد اما ریز تر و حالت توپی گرد دارد.

همان طور که از اسم بنه کوهی تازه پیداست بیشتر در دامنه کوه ها و جاهای بکر در بین درختان جنگلی وجود داشته و برداشت می گردد . اما این بنه فقط در ایران شناخته شده نیست بلکه کشور های خارجی نیز با پسته کوهی ایران آشنایی داشته و این نوع پسته جای خود را در بازار های جهانی باز کرده است .

پسته بسته بندی شده ممتاز آماده شده و توسط شرکت های بازرگانی برای صادرات به کشور های متقاضی فرستاده می شود ترکیه ، عراق و کشور های اروپایی از جمله کشور های پرطرفدار پسته ایرانی می باشند . عرضه پسته بندی شده ممتاز صادراتی در فروشگاه ما با قیمت مناسبی صورت می گیرد و می توانید از طریق آنلاین یا حضوری اقدام به خرید آن نمایید .

برای ارتباط بهتر در

whatss app

کلیک کنید یا

به سایت کوشا دانه مراجعه کنید و با دریافت کاتالوگ و همچنین نحوه خرید بنه کوهی تازه را از کارشناسان ما سوال فرمایید.

مطالب پیشنهادی

تماس بگیرید