اشتراک گذاری این مقاله در:
پسته

صادرات بهترین پسته کوهی مغز شده در کشور

ایران به دلیل داشتن شرایط آب و هوایی مناسب و خاک حاصل خیز شرایط خوبی را برای رشد و پروش انواع درختان و میوه ها فراهم کرده است.

پسته کوهی یکی از این میوه ها می باشد که به سقر یا بنه هم معروف است این میوه سرشار از خواص دارویی و درمانی بوده و طرفداران بسیار زیادی دارد.

صادرات پسته کوهی مغز شده در کشور بسیار صورت می گیرد و سود زیادی هم برای کشور به همراه دارد.

صادرات بهترین پسته کوهی مغز شده در کشور

خواص پسته کوهی مغز شده برای پوست و مو

خواص پسته کوهی مغز شده برای پوست و مو یکی از بهترین خواص پسته کوهی مغز شده برای پوست و مو می باشد این میوه مقدار التهاب پوست را کاهش می دهد و برای درمان زخم ها مفید می باشد.

ضماد به دست آمد از پسته کوهی التهاب و سوزش به وجود آمده بر اثر گزش حشرات را بهبود می بخشد و همچنین باعث افزایش استحکام و رشد ناخن ها می شود.

ترکیب مغز پسته کوهی با مقداری روغن زیتون برای برطرف کردن خارش و ترک های پوستی مناسب است و می توان با این مغز ها یک ماسک طبیعی و فوق العاده برای شادابی و جوان سازی پکست تهیه کرد به این صورت که مقداری از آن را آسیاب و با آب مخلوط کرده و به شکل خمیر درآورده و بر روی صورت بگذارید.

این محصول همچنین برای بر طرف کردن و از بین بردن لکه های پوستی مانند ماه گرفتگی هم موثر می باشد به این صورت که مغز بنه را کامل کوبیده و بر روی آن قسمت بمالید تا کاملا محو شود.

استفاده از روغن و ضماد مغز پسته ی کوهی برای رویش مو ها و جلوگیری از ریزش مو بسیار مفید می باشد و سبب تقویت هرچه بیشتر و بهتر ریشه مو می شود.

در مقابل رادیکال های مضر بدن به خوبی مقاومت می کند و با تولید کلاژن در پوست سلول های مرده را از بین می برد و سبب جوان سازی و بر طرف کردن چین و چروک می شود.

ارزانترین قیمت پسته کوهی مغز شده طبیعی در کشور

ارزانترین قیمت پسته کوهی مغز شده طبیعی در کشور قیمت پسته کوهی طبیعی با توجه به کیفیت، رنگ و طعم آن مشخص می شود و معمولا به دلیل کاربرد و مصارفی درمانی و خوراکی فراوانی که دارد بسیار پر فروش می باشد.

رنگ پسته کوهی معمولا سبز تیره و از نظر شکل ظاهری کروی می باشد از نظر خواص و ارزش غذایی با پسته برابری می کند و مغز آن هم شبیه به پسته اما اندکی کوچک تر است.

برای خرید ارزانترین قیمت پسته کوهی مغز شده طبیعی در کشور می توانید به این سایت مراجعه کنید و محصول درجه یک و مرغوب با قیمت مناسب خریداری کنید.

مطالب پیشنهادی

تماس بگیرید