صادرات خلال پسته فله به ترکیه
اشتراک گذاری این مقاله در:
خلال پستهپستهمغز پسته

صادرات خلال پسته فله به ترکیه

حتما همه شما خلال پسته فله را در فروشگاه هایی که به فروش مواد اولیه شیرینی جات می پردازند، دیده اید. خلال پسته یک‌ ماده تزیینی بسیار ناب برای تزیین هر نوع غذا و شیرینی می باشد.

این ماده نه فقط در ایران بلکه در تمامی کشورهای جهان شناخته شده بوده و به وفور از ان استفاده می شود‌ برای همین خلال پسته ایرانی در بازارهای جهانی عرضه شده و فروش خوبی هم دارد. در واقع صادرات خلال پسته در کنار صادرات پسته و مغز پسته سالم، یکی از راه های کسب درامد برای کشور عزیزمان ایران، می باشد. یکی از کشورهایی که خلال پسته فله به انجا صادر می شود، کشور ترکیه است.

کشور ترکیه از جمله کشوری هایی ست که موقعیت گردشگری بالایی دارد و  توریستی محسوب می شود. این کشور برای فروش خوراکی ها و شیرینی ها، غذا و .. توجه زیادی به تزیینات دارد و هیچ چیز مثل خلال پسته نمی تواند زیبایی بخش خوراکی ها باشد. بنابراین خرید خلال پسته فله برای کشور ترکیه یک امر ضروری محسوب می شود و سبب رونق صنعت غذایی این کشور خواهد بود.

صادرکنندگان ایرانی به این نیاز کشور ترکیه واقف هستند و در تلاشند تا تاجران ترکی را به سمت خود جذب کرده و با ارائه خلال پسته با کیفیت، ان ها را مشتری دائمی خود سازند. خلال پسته فله غالبا در کیسه ها و کارتن های ده کیلویی، بسته بندی می شود تا ضمن حفظ کیفیت، هزینه کمتری را برای خریدار ایجاد نماید و در واقع ارزان تر محاسبه گردد.

صادرات خلال پسته فله به ترکیه

مناسب ترین پسته برای خلال

مناسب ترین پسته برای خلال

خلال پسته فله مصارف بالایی دارد و از این رو طرفداران و خریدارانش هم بی شمار هستند. خریداران داخلی و خارجی این محصول می دانند که کیفیت خلال پسته بستگی به پسته ای دارد که خلال پسته از ان تهیه و فراوری می شود. بهترین خلال پسته، خلال پسته ای است که قد کشیده ای داشته باشد ‌و کاملا سبز باشد. پس لازم است خلال پسته را از پسته های بلند و کشیده تهیه کنند.

از بین ارقام پسته که معروف تر هستند، پسته کله قوچی و احمداقایی قد بلندتری نسبت به دیگر ارقام دارند و می توان خلال بلندتری را با ان ها تهیه کرد. البته اگر سبز تر بودن خلال پسته اهمیت داشته باشد، طبیعتا می بایست از پسته های کال این ارقام استفاده کرد.

دسترسی به ارقام پسته کله قوچی و احمداقایی و یا پسته کال در ایران بسیار اسان است اما نکته اینجاست که این ارقام پسته به خودی خود جز گران ترین ارقام محسوب می شود و اگر کال هم برداشت شود، بر قیمت ان بسیار افزوده خواهد شد. هزینه فراوری و خلال کردن پسته و بسته بندی هم این افزایش قیمت خلال پسته سبز کشیده را تشدید خواهد کرد. در هر حال اگر خریداران خواهان‌ بالاترین کیفیت برای خلال پسته هستند باید به سراغ بهترین پسته ها  رفت و بالاترین قیمت را هم پرداخت. در کنار این مسئله، بسیار هم‌ مشاهده می شود که افراد برای پرداخت نکردن هزینه گزاف برای خلال پسته، از ارقام دیگر پسته ها مانند فندقی، پسته کوهی هم استفاده می کنند تا ضمن استفاده از مزایای این محصول، از لحاظ اقتصادی هم صرفه جویی کرده باشند.

ناگفته نماند که اهمیت مرغوبیت در تولید خلال پسته، بیشتر برای بخش صادرات می باشد و در سطح بازتر داخلی می توان از این حساسیت کاست مخصوصا که شرایط اقتصادی کنونی و تورم بازار، سبب رکود بسیاری از معاملات گشته است.

 فروشگاه خلال پسته بنه اصیل

 فروشگاه خلال پسته بنه اصیل

خلال پسته بنه یکی از نمونه های خلال پسته ارزان می باشد که دسترسی افراد و اقشار مختلف جامعه را به این‌کالا افزایش می دهد. این نوع از خلال پسته همانند خلال پسته های دیگر موجود در بازار دارای رنگ سبز بوده و خواص مشابه دارد و تنها تفاوتش در کوتاهی قد خلال ها ست.

با توجه به قیمت بسیار مناسب خلال پسته بنه، انتظار می رود تقلب کمتری در تولید این‌محصول صورت بگیرد اما در هر حال خریدار می بایست توجه کند که این محصول را از فروشگاه های معتبر تهیه نماید تا خلال پسته بنه اصیل به دستش برسد‌.

توجه به برند تولید کننده و نوع بسته بندی در کنار قیمت، نکاتی ست که هر خریدار عمده یا جز در نظر دارد. مجموعه تجاری کوشادانه، فروشگاه های اینترنتی را تدارک‌ دیده است که شما خریداران محترم می توانید بدون هیچ نگرانی و با اطمینان کامل، این کالا را تهیه نمایید و از اصیل بودن و کیفیتش مطمئن باشید.

برای ارتباط بهتر در

whatss app

کلیک کنید یا

به سایت کوشا دانه مراجعه کنید و با دریافت کاتالوگ و همچنین نحوه خرید را از کارشناسان ما سوال فرمایید.

مطالب پیشنهادی

تماس بگیرید