صادرات دستگاه پسته شکن برقی
اشتراک گذاری این مقاله در:
پسته

 صادرات دستگاه پسته شکن برقی

صادرات دستگاه پسته شکن یکی از منابع ارزاوری برای کشور عزیزمان ایران است. پسته شکن برقی، در ردیف صادرات کالاهای غیر نفتی بوده و اغلب به کشورهایی که محصولات باغی با پوسته استخوانی دارند، صادر می شود.

البته کشورهای اروپایی نیز وجود دارند که به دلیل خرید بنه کوهی و پسته دهان بسته، نیازمند تهیه دستگاه های بنه شکن می باشند تا بتوانند به صورت دلخواه به فراوری این مرواریدهای سبز بپردازند.

دستگاه های پسته شکن برقی یکی از ماشین الات مورد نیاز کشور ما و  هر کشور دیگری ست که باغات پسته و بنه‌ کوهی دارد. وجود این دستگاه هاست که سبب می شود کار فراوری پسته و تولید مغز پسته و دیگر مشتقات ان فراهم شود و هر تولید کننده بتواند کسب و کارش را رونق داده و به سوددهی برسد.

معمول این است که کالای صادراتی بسیار با کیفیت باشد. صادر شدن دستگاه های پسته شکن برقی ایرانی، مهر تاییدی بر کارامدی و توان فنی جوانان این مرز و بوم می باشد. جالب این است که نمونه های ایرانی دستگاه های پسته شکن، نه تنها قابل رقابت با نمونه های خارجی ست بلکه توانسته گوی رقابت را از ان ها برباید و در سطح جهانی بدرخشد.

 صادرات دستگاه پسته شکن برقی

اطلاعات جامع درباره دستگاه پسته شکن

اطلاعات جامع درباره دستگاه پسته شکن

اکنون که در مورد صادرات دستگاه پسته شکن ایرانی سخن گفتیم بد نیست اطلاعاتی را در مورد نحوه کارکرد و امتیازات این دستگاه ها داشته باشید. دستگاه های پسته شکن معمولا در سه شهر تبریز، کرمان و اصفهان تولید می شود و به لحاظ کارایی و تکنولوژی بکار رفته در طراحی و ساخت ان، دارای تنوع بسیار می باشد.

این دستگاه ها در سه سطح دستی، نیمه اتوماتیک و تمام اتوماتیک، دسته بندی می گردد و روز به روز بر سطح کیفیت دستگاه های جدید افروده می شود. این دستگاه ها بر پایه برق سه فاز تنظیم شده اند تا بتوانند با هر ولتاژ برقی فعال گردند. تمام مراحل کارکرد انها بدون دخالت دست بوده و در نهایت بهداشت مغز پسته فراوری می شود.

دستگاه های پسته شکن ایرانی قابلیت سورت کردن و درجه بندی مغز پسته را با کمک‌ لیزر و..‌ دارند و این یک امتیاز ویژه محسوب می گردد. حجم بالای مغز گیری پسته از ۳۰۰ کیلوگرم در ساعت تا چند تن از منحصر به فردترین کارکردهای این دستگاه پسته شکن ساخت ایران است.

استحکام و قدرت بالای قطعات دستگاه، قابلت تعمیر و تعویض  قطعات در داخل ایران، عدم تولید صدای ناهنجار، قابلیت مدیریت دستگاه با کمترین نیروی انسانی، سادگی کار با دستگاه و عدم نیاز به تکنسین دائمی در کنار دستگاه و در خط تولید، بهره مندی از قطعات برقی ایمن و امنیت بالا، سفارشی سازی دستگاه و امکان تولید ان ب  اساس نیاز خریدار و کارخانه استفاده کننده از ان، و … قابلیت هایی ست که دستگاه های پسته شکن ایرانی دارد.

داشتن گارانتی، خدمات پس از فروش طولانی مدت، دفترچه راهنمای قابل فهم و به زبان ساده برای استفاده از دستگاه، ارائه اموزش رایگان در زمان خرید، امکانات دیگری ست که تولیدکنندگان و صنعت گران‌ ایرانی برای دستگاه های پسته شکن تعریف کرده اند تا موجبات رضایت خریدار و مصرف کننده داخلی و خارجی را فراهم‌ سازند.

 وضعیت فروش پسته شکن در بازار جهانی

 وضعیت فروش پسته شکن در بازار جهانی

پسته شکن صادراتی ساخته شده در کشورمان، در بازارهای جهانی به راحتی شناخته شده و همانطور که اشاره شد،  رقابت بسیار ارزنده ای با نمونه های خارجی دارد. از همین رو ما روز به روز شاهد فروش بیشتر و صادرات گسترده تر ماشین الات پسته شکن صنعتی ایرانی در حوزه بین المللی هستیم.

بازارهای جهانی همیشه طالب مرغوب ترین و کارامدترین ها هستند. اگر محصول ایرانی توانسته در بازار جهانی عرضه اندام کند در واقع نشان از کیفیت و کارایی بالا دارد. این امتیاز سبب شده تا تاجران زیادی از طریق فروش دستگاه های پسته شکن ایرانی، به ثروت و سود هنگفت دست یابند.

بررسی سابقه فروش این دستگاه ها در کمپانی ها و مراکز تجاری و بازرگانی ماشین الات صنعتی، می تواند به راحتی صحت این ادعا را اثبات کند.

برای دسترسی به این سابقه درخشان، پیشنهاد می کنیم تا سابقه فروش و معاملات و صادرات دستگاه پسته شکن را در مرکز تجاری کوشادانه بررسی نمایید. خواهید دید حتی با وجود تحریم های ظالمانه، ایران همچنان توانسته از طریق فروش دستگاه های پسته شکن در بازارهای جهانی، ارزاوری خوبی برای کشور داشته باشد و چرخه اقتصاد را بگرداند.

برای ارتباط بهتر در

whatss app

کلیک کنید یا

به سایت کوشا دانه مراجعه کنید و با دریافت کاتالوگ و همچنین نحوه خرید صادرات دستگاه پسته شکن را از کارشناسان ما سوال فرمایید.

مطالب پیشنهادی

تماس بگیرید