صادرات مغز بنه ایرانی ممتاز
اشتراک گذاری این مقاله در:
پسته

صادرات مغز بنه ایرانی ممتاز

مغز بنه ایرانی ممتاز در دنیا نیز شناخته شده و محبوب می باشد . این نوع بنه در بسته بندی هایی شکیل برای صادرات آماده شده و طبق استاندارد های جهانی و قیمت روز توسط شرکت های بازرگانی صادر می گردد .

انتخاب مغز بنه ایرانی صادراتی خریدی مطمئن می باشد چرا که از ممتاز و درجه یک بودن آن اطمینان خواهید داشت . برای سفارش این نوع مغز بنه ممتاز می توانید به مرکز فروش پسته ما مراجعه نمایید تا در صورت عدم دسترسی از طریق آنلاین با ما در ارتباط باشید.

صادرات مغز بنه ایرانی ممتاز

آشنایی با انواع پسته

آشنایی با انواع پسته

دانه روغنی کوچک و مقوی پسته که در ایران کشت می شود خود انواع مختلفی دارد که بر اساس گوناگون آن را تقسیم بندی می نمایند . البته به پسته به طور کلی شامل پسته کوهی و پسته معمولی می شود .

یکی از تقسیم بندی های انواع پسته بر اساس زمان گل دهی آن انجام می گیرد که پسته ها به سه گروه دیر گل ، زود گل و متوسط گل تقسیم می شوند . یکی دیگر از تقسیم بندی ها بر اساس زمان رسیدن کامل پسته می باشد که پسته را به بخش های خیلی زود رس ، زود رس ، متوسط رس ، دیر رس و خیلی دیر رس گروه بندی می نمایند .

اما پسته از لحاظ اندازه ، طعم ، رنگ پوسته و مغز و مناطق برداشت به انواع گوناگونی تقسیم بندی می شود . انواع پسته های معروف و مرغوب ایران شامل کله قوچی ، فندقی ، بادامی ، اکبری و احمد آقایی می شود. صادرات پسته از بین پسته های معروف و درجه یک کشور صورت می گیرد .

در کنار این نوع پسته های صادراتی و ممتاز انواع دیگری از پسته نیز وجود دارند که معروفیت کمتری داشته اما نیاز کشور به پسته را رفع می کنند که از جمله آن ها می توان به پسته شیخ جباری ، رکن آبادی ، با دامی کج ، خنجری ، سیف الدینی ، ممتاز تاج آبادی و پوست کاغذی اشاره نمود .

هر کدام از این انواع پسته بر اساس کیفیت درجه بندی شده و از لحاظ قیمت متفاوت می باشند حال آنکه خاصیت پسته در آن ها یکی بوده و تفاوت چندانی ندارد ، تنها کاربرد پسته و بازار پسندی آن ها فرق دارد .

پخش انواع مغز پسته به صورت فله

پخش انواع مغز پسته به صورت فله

انواع پسته در کشور ما نیازی به معرفی ندارد و همگان با این محصول مهم و ارزشمند کشورمان آشنایی دارند . بازار خرید و فروش پسته نیز در کشور ما بسیار داغ می باشد و فروشندگان بسیاری در این زمینه فعالیت دارند .

ما در مرکز فروش خود با سابقه ای طولانی و تجربه موفق در امر عرضه پسته انواع پسته کوهی ، پسته خام ، مغز پسته ، پودر پسته و خلال پسته را با بهترین کیفیت به صورت مستقیم از تولیدی آماده نموده و در اختیار مشتریان گرامی قرار می دهیم. پخش انواع مغز پسته به صورت فله در فروشگاه انجام می شود و برای تهیه مغز پسته در تناژ بالا می توانید آن را سفارش داده و از تخفیفات خوبی نیز بهره مند شوید .

مغز بنه ممتاز نیز در فروشگاه آماده عرضه می باشد که از بهترین نوع بنه آماده شد و به صورت پاک شده و بدون هیچ ناخالصی می باشد ، این نوع مغز پسته جایگزین خوبی برای انواع مغز پسته در کاربرد های مختلف می باشد چرا که از قیمت ارزان تری برخوردار است . برای سفارش مغز بنه هم به صورت حضوری و هم اینترنتی می توانید اقدام نمایید و این نوع مغز با کیفیت را در اسرع وقت خریداری کنید .

برای ارتباط بهتر در

whatss app

کلیک کنید یا

به سایت کوشا دانه مراجعه کنید و با دریافت کاتالوگ و همچنین نحوه خرید مغز بنه ایرانی را از کارشناسان ما سوال فرمایید.

مطالب پیشنهادی

تماس بگیرید