صادرات مغز بنه خشک کردستان
اشتراک گذاری این مقاله در:
بنه

صادرات مغز بنه خشک کردستان

مغز بنه خشک از کالاهایی است که در ردیف کالاهای غیرنفتی صادراتی قرار می گیرد. بنه در شهرهای مختلف ایران از جمله کردستان، کرمانشاه، ایلام، زاهدان، خراسان، شیراز  و.. رشد می کند.  تولید کنندگان مغز پسته در این شهرها در تلاش هستند که بتوانند مغز بنه شهر خودشان را به درجه صادراتی برسانند و از این طریق ، ضمن شناساندن بنه به جهانیان، درامد خوبی نیز کسب نمایند.

در میان این استان های بنه خیز، هم اکنون شاهد صادرات مغز بنه خشک کردستان هستیم. این تجربه موفق علاوه بر تلاش تولید کنندگان و  تاجران ، مرهون کیفیت بالای مغز بنه خشک این خطه می باشد.

ونوشک معروف ترین نامی است که برای بنه یا پسته کوهی، در میان مردم کردستان رایج است. این مردم از دیر باز با خواص بنه اشنا بوده و در شکل های مختلف به مصرف آن می پرداختند و از مزایای ان بهره مند می شدند.

مصرف بنه رسیده اندکی سخت است و بهترین حالت خرید مغز بنه است تا به دشواری کمتری برای خریدار داشته باشد. برای همین در صادرات این دانه خوراکی، مغز بنه خشک شده بیشتر مورد توجه می باشد.

صادرات مغز بنه خشک کردستان

 اثرات جادویی مغز بنه بر سلامتی

 اثرات جادویی مغز بنه بر سلامتی

پسته وحشی یا بنه کردستان، به قدری پر فایده است که هر چه از ان‌ سخن گفته شود، باز هم حق مطلب ادا نشده است. اثرات جادویی شاید بهترین عنوانی باشد که بتوان برای فواید مغز بنه انتخاب کرد.

مغز بنه حاوی املاح و ویتامین های متعدد است و با این ارزش غذایی بالا می تواند تامین کننده تمام نیازهای متنوع بدن باشد. برای همین پسته کوهی را یک‌ تامین کننده نیاز عمومی بدن نام گذاری می کنند‌.

  • بنه علاوه بر تامین ضعف عمومی بدن، ضعف جنسی را نیز برطرف می سازد و بدون هیچ عارضه ای مانع از ایجاد اختلال جنسی در افراد می گردد.
  • خون ساز بودن بنه هم بر کسی پوشیده نیست. مصرف تعداد اندکی بنه در طی چند روز به راحتی این بیماری را ریشه کن می کند.
  • از بین بردن تهوع،  سرگیجه، پوکی استخوان، تاری دید از دیگر مزایای مصرف بنه است.
  • بنه سرشار از کلسیم بوده و مصرف ان برای پیر و جوان، کودک و بزرگ سال توصیه می شود چرا که بنه هم می تواند نرمی و هم پوکی استخوان را از بین ببرد.
  • التهابات معده و چرب بودن کبد از مشکلات رایجی ست که امروزه افراد متعددی با آن درگیر هستند. این افراد برای به دست اوردن سلامتی مجدد خود، کافی ست بنه را در سبد غذایی روزانه خود بگنجاند و شاهد معجزه گری آن باشند.
  • جالب تر از همه ی موارد فوق خوب است بدانید که بنه برای پوست تان نیز مفید است. چربی موجود در مغز بنه، تمام ناراحتی های پوستی را مرتفع می سازد و ضمن شفاف کردن پوست تان،  شما را از شر هر گونه التهاب، جوش و … خلاص می نماید.
  • مصرف مغز بنه ترک‌ لب را درمان می کند.
  • بنه حتی طاسی و ماه گرفتی را هم می تواند از بین ببرد .
  • تقویت کننده حافظه و ارام‌بخش اعصاب است و انرژی بدن را هم زیاد می کند.
  • افرادی که طبع سرد دارند می توانند با مصرف مغز بنه به اسانی مزاج خود را به اعتدال برسانند چرا که این ماده خوراکی بسیار طبع گرمی دارد و درمان سردرد مزاجی ست.

 تولید کننده مغز بنه خشک ممتاز

 تولید کننده مغز بنه خشک ممتاز

تولید کننده بنه خشک با توجه به شناختی که از مزایا و فواید مصرف بنه دارد، در تلاش است این دانه روغنی را به تمام مردم جهان بشناساند تا با افزایش رغبت برای خرید ان، رونق خوبی به کسب و کار خود بدهد. بنه در اشکال گوناگون قابل مصرف است، اما بنه خشک راحتی بیشتری در خرید و فروش، بسته بندی،حمل و نقل،  و… دارد و تقاضای بیشتری هم برای ان وجود دارد.

تولید کننده ی بنه می داند هر قدر کیفیت محصول را ارتقا دهد، درجه بندی بالاتری را از ان محصول خود خواهد کرد در نتیجه در تمامی فرایند تولید نهایت دقت را به عمل می اورد تا بنه اش ممتازترین بنه موجود در بازار خرید و فروش پسته ها باشد. کوشادانه به عنوان مجموعه تجاری که در حوزه تولید و خرید و فروش بنه، سابقه درخشان دارد، توانسته با بهترین تولید کننده های ی مغز بنه خشک ممتاز در ارتباط باشد و این محصول را به صورت نامحدود در اختیار خریداران قرار دهد.

شما خریداران گرامی برای اشنایی بیشتر با نحوه دسترسی و راه های خرید مغز بنه خشک، می توانید با شماره های درج شده در قسمت انتهایی مقاله، تماس حاصل فرمایید و با کارشناسان واحد فروش مجموعه، صحبت کنید. با ما به بهترین ها دست خواهید یافت.

برای ارتباط بهتر در

whatss app

کلیک کنید یا

به سایت کوشا دانه مراجعه کنید و با دریافت کاتالوگ و همچنین نحوه خرید را از کارشناسان ما سوال فرمایید.

مطالب پیشنهادی

تماس بگیرید