صادرات مغز بنه درجه یک
اشتراک گذاری این مقاله در:
بنهپسته وحشی

صادرات مغز بنه درجه یک

صادرات مغز بنه یکی از بخش های سودآور تجارت پسته است که کشور ما نیز در حوزه ی آن فعال است و سالانه حجم زیادی مغز بنه درجه یک را به بازار جهانی صادر می کند. خوشبختانه به فضل تلاش مستمر صادر کننده های ایرانی ما توانسته ایم مرغوب ترین مغز بنه را به این بازار ها عرضه کنیم و اعتماد آن ها را جلب کنیم و امروزه اکثر تولید کننده های می توانند سفارشات مشتری های خود را در اسرع وقت به آن ها تحویل دهند و مشتری ها این امکان را دارند که اگر میزان مورد نیاز آن ها در تناژ های بالا است آن را به صورت فله ی خریداری کنند و ما این اطمبنان را به شما می دهیم که این روش خرید نه تنها برای شما به صرفه است بلکه باعث می شود.

شما در کم ترین زمان ممکن، حجم بالایی از پسته بنه را خریداری کنید و مطمئن باشید که سعی تولید کننده های ما در این راستا بوده است که پسته کوهی ای که صادر می شود از لحاظ کیفیت با پسته ی بسته بندی تفاوتی نداشته باشد و برای رسیدن به این هدف بسیار تلاش کرده اند و به روز ترین و بهترین روش های صادرات را به کار بستند.

صادرات مغز بنه درجه یک

معرفی برترین صادر کننده مغز بنه

معرفی برترین صادر کننده مغز بنه

صادرات مغز بنه حوزه ای نیست که تمام کشور های دنیا بتوانند در آن فعالیت داشته باشند، چرا که پسته کوهی فقط در برخی کشور ها رشد می کند. به همین دلیل نیز تولید کنندگان کشور ما تمرکز خود را بر صادرات مغز بنه قرار داده اند و به طبع سود بالایی از این حوزه عاید آن ها می شود.

اما موفقیت در این بخش فقط به دلیل کم بودن رقیب حاصل نشده است و عامل مؤثر  دست یابی به این دستاورد، تحویل محصول درجه یک، به مشتری های خارجی بوده است و از طریق برنامه ریزی و استفاده از کارشناسان حاذق انجام شده است.

یکی از این شرکت هایی که توانسته در این حوزه حرفی برای گفتن داشته باشد، شرکت کوشا دانه است که تمام اصول تجارت بین المللی را رعایت می کند و تمام تلاش خود را کرده است که محصولات صادراتی خود را از بهترین باغداران پسته تهیه کند و به بازار جهانی عرضه کند. این شرکت در حال حاضر این توانایی را دارد که علاوه بر صادرات مغز بنه، خلال و پودر پسته مورد نیاز کشور های مختلف را نیز تأمین کند.

خرید بی واسطه مغز پسته کوهی

خرید بی واسطه مغز پسته کوهی

خرید بی واسطه و  مستقیم، یکی از بهترین انواع خرید محسوب می گردد که هم به نفع مشتری است و هم می تواند میزان رضایت مشتریان را نسبت به محصول خریداری شده بالا ببرد. خرید بی واسطه، لزوماً به معنای حضور شخص در اماکن و مراکز فروش و عرضه ی پسته بنه نیست، هر چند که ممکن است این کار  باعث شود، فرآیند خرید و فروش با اطمینان بیشتری انجام گردد، اما به دلایلی نیز انجام این کار همیشه امکان پذیر  نیست.

چرا که هم از لحاظ اقتصادی به صرفه نمی باشد و هم بسیار وقت گیر است. پیشنهاد ما برای حل این چنین مسائلی این است که  از گزینه ی خرید و فروش اینترنتی استفاده شود که کاملاً از دو اشکال قبلی که بدان اشاره کردیم، مصون می باشد.

اما متأسفانه در مورد این روش خرید اشکالاتی نیز مطرح است که قابل انکار نیست، اما می توان آن را رفع کرد و این پروسه نیازمند فرهنگ سازی و بالا بردن اطمینان افراد نسبت به یک دیگر می باشد و این دست آوردی است که نیازمند بررسی دقیق مؤلفه های تبلیغ، خرید و فروش است که باید توسط کارشناسان و افراد ماهر انجام شود.

برای ارتباط بهتر در

whatss app

کلیک کنید یا

به سایت کوشا دانه مراجعه کنید و با دریافت کاتالوگ و همچنین نحوه خرید صادرات مغز بنه را از کارشناسان ما سوال فرمایید.

مطالب پیشنهادی

تماس بگیرید