اشتراک گذاری این مقاله در:
مغز پستهپسته

صادرات مغز پسته تهران

شهر تهران خود تولید کننده مغز پسته و پسته صادراتی و انواع پست نیست اما قطب صادرات پسته تهران است چرا که مرکز تجاری تهیه, توزیع و صادرات این محصول در تهران قرار گرفته است.به همین خاطر تهران اولین صادر کننده پسته در کشور بوده است هم اکنون نیز بالاترین درصد صادرات انواع مغز پسته تهران را در کارنامه خود جای داده است در بین تمامی استان‌های صادر کننده این محصول رتبه  نخست را داراست.

به همین ترتیب بیشترین صادرات از طریق مبادی این  استان صورت می پذیرد اما با پیشرفته شدن بسیاری از استان های کشور استان آذربایجان غربی رقیب قدر برای تهران در این زمینه پای به میدان رقابت نهاده است اما تهران هنوز که هنوزه بیشترین شرکت های تولیدی و عرضه و صادرات این محصول را در خود جای داده است و دیگر رقبا جای کار بسیار دارند تا بتوانند به پای تهران برسند و مقام نخست را از این شهر بربایند.

درست است که صادرات مغز پسته تهران رواج فراوانی دارد اما این نکته که بیشتر شرکت های صادراتی در این شهر وجود دارد  نقطه عطفی به حساب می‌آید زیرا شرکت های نوپا و کوچک امکان رقابت با این محصول شرکت ها را در تهران نمی‌توانند داشته باشند  به این طریق این شرکت‌ها در شهرستان ها شروع به فعالیت می‌کنند که میدان رقابت باز و رقیب دراین زمینه برایشان کم, هزینه صادرات محصول و همچنین تولید و تهیه محصول بسیار کمتر از تهران می شود.

صادرات مغز پسته تهران

ویژگی های مغز پسته تهران

ویژگی های مغز پسته تهران

با توجه به اینکه خود مرکز استان تهران دارای آب و هوای کوهپایه ای است محصول پسته در این استان عمل نمی‌آید اما آنچنانی که ما می دانیم استان تهران بزرگترین مرکز خرید و فروش مغز پسته است زیرا تهران مرکزی تجاری این محصول قرار گرفته است.

شهر تهران دارای تمامی ارقام پسته از جمله مغز پسته دوپوست, مغز پسته سبز,مغز پسته ی دندانه, مغز پسته خرد شده, مغز پسته گندمی,مغز پسته کال,مغز لپه پسته, مغز تو جمع کن پسته,مغز دهن بست, که هر کدام از ارقام  نامبرده در تهران وجود دارد.

اما رقم های با کیفیت بالا به دلیل ویژگی صادراتی بودند بیشتر در تهران جمع‌آوری می شوند  تا جابجایی این محصولات به سهولت صورت پذیرد و خسارتی در مغز پسته ایجاد نگردد.به همین خاطر مغز پسته تهران بهترین و با کیفیت ترین مغزموجود در سراسر کشور است.  یکی از ویژگی‌های بسیار خوب مغز پسته قیمت بسیار مناسب  تمامی انواع مغز پسته است چرا که این محصول علاوه بر اینکه به صورت کاملا بهداشتی ودر بسته بندی های استاندارد به فروش می‌رسد و برندهای متفاوتی در این زمینه نیز در شهر تهران وجود دارند.

رقابت شدیدی بین جذب مشتری برای مغز پسته در تهران وجود دارد و همین رقابت باعث ایجاد قیمتی متعادل برای خریدار شده و همچنین کیفیت تولیدی مغز پسته را در این شرکت‌ها بالا برده است. که هر چه رقابت بیشتر باشد و شرکت‌های متعددی موجود باشند به نفع مشتری خواهد بود و زیرا محصولی  فوق‌العاده با منصفانه ترین قیمت را میشود خریداری نمود.

مرکز فروش مغز پسته تهران

مرکز فروش مغز پسته تهران

شهر تهران پایتخت ایران عزیز بزرگترین مرکز فروش مغز پسته تهران را دارد لیکن تمامی محصولات تولید شده در این زمینه بیشتر در تهران گرد می آمدند و به همین خاطر فروش پسته تهران بسیار رونق گرفته بود و همچنین صادرات مغز پسته از طریق این استان انجام می‌پذیرد.

نمایندگی های فروش مغز پسته در سراسر تهران حضوری فعال دارند و همیشه پاسخگوی  شما مشتریان عزیز خریدار پسته مرغوب هستند. پسته و مغز آن همواره جزو لاینفک خشکبار و آجیل مصرف خانوار ایرانی از قدیم الایام تاکنون بوده است به همین دلیل پسته در فرهنگ ما سابقه ای بس طولانی دارد.

با پیشرفت تکنولوژی و آشنایی همگان با این محصول بی رقیب و بی نظیر کشورهای زیادی خواهان خرید این محصول  شدند و از این طریق راه صادرات مغز پسته از تهران به تمامی کشورهای دنیا باز شد. هم اکنون مرکز فروش مغز پسته تهران این محصول بی مانند را به تمامی کشورهای جهان صادر می نماید. کشورهایی مانند آلمان ایتالیا اوکراین ترکیه امارات و کشورهای دیگر هم که خواهان فروش پستی تهران به خود هستند.

برای ارتباط بهتر در

whatss app

کلیک کنید یا

به سایت کوشا دانه مراجعه کنید و با دریافت کاتالوگ و همچنین نحوه خرید را از کارشناسان ما سوال فرمایید

مطالب پیشنهادی

تماس بگیرید