اشتراک گذاری این مقاله در:
پستهمغز پسته

صادرات مغز پسته کال سبز

مغز پسته کال سبز یکی از هشت نوع مغز پسته ای است که توسط تولیدکنندگان مغز پسته به دسته بندی می شود. اگر بگوییم که بهترین مغز پسته و گران ترین مغز پسته همین نوع است گزافه نگفته ایم. خوب است بدانید که بیشترین سهم تولید شده این نوع مغز یعنی حدود نود درصد آن به کشورهای خارجی صادر می شود و حتی در بین خریداران آن هم می توان بازرگانان کشورهای ثروتمند را بیش از دیگر کشورها مشاهده کرد.

در میان کشورهای تولیدکننده پسته در جهان یعنی، ترکیه، سوریه، اتحادیه اروپا، ایالات متحده آمریکا، و در سال ۲۰۱۴، ایران مقام اول صادرات را به خود اختصاص داد. پس از آن امریکا جهت محدود کردن کشور عزیزمان، با مقرر کردن تعرفه های بالای ۲۰۰ درصد در کشور خود، تلاش کرد درصد صادرات پسته ایرانی را کاهش دهد. کشورهای امارات، چین، آلمان و امارات و کشورهای حوزه خلیج فارس از عمده خریداران مغز پسته کال سبز ایرانی هستند.

مجموعه کوشادانه از مراکز فروشی است که در این صادرات نقش فعالی دارد و توانسته مشتریان دائمی خارجی برای خود تعریف کند.

صادرات مغز پسته کال سبز

ویژگی های بهترین مغز پسته کال

ویژگی های بهترین مغز پسته کال

بهترین پسته کال ویژگی های بارزی و بی نظیری دارد که زبانرد عام و خاص است. از عمده ترین و برجسته ترین این ویژگی ها، همانطور که از نامش پیداست، رنگ سبز آن است. این رنگ سبز مرهون برداشت زود هنگام پسته است. یعنی زمانی که پسته ها هنوز خندان نشده باشد و حدود یک سوم، پوست نازک روی مغز پسته ها اندکی تغییر رنگ داشته باشد و به رنگ زرد مایل به صورتی دیده شود. باغدار می داند که اگر دیرتر این زمان پسته را برداشت کند، دیگر مغز پسته اش آن رنگ سبز را نخواهد داشت و در درجه پایین تری از کیفیت قرار می گیرد.

ویژگی بعدی  مغز پسته کال سبز، یکدست بودن این رنگ سبز است . اگر مغزهای پسته کال، تفاوت رنگ داشته باشند، خریداران قیمت خوبی بابت آن نمی پردازند. پس باغدار و تولیدکننده می کوشد تا بهترین ماشین آلات سورتینگ رنگ را با بالاترین درجه دقت تهیه کند تا محصول با کیفیت روانه بازار نماید.

قیمت بالا هم ویژگی دیگر این مغز پسته کال سبز است که به نوبه خود لوکس و خاص بودنش را می رساند. این مغز معمولا توسط کارخانه دارانی خریداری می شود که خوراکی های لوکس تر تولید می کنند و زیبایی ظاهری و طعم برایشان بسیار اهمیت دارد و همچنین بخش عظیمی از تولیدات شان سوغات بوده و یا صادر می شود.

ارائه کننده مغز پسته کال سبز

ارائه کننده مغز پسته کال سبز

ارائه کننده مغز پسته کال سبز مجموعه هایی هستند که بازار مصرف و فروش را خوب می شناسند و همچنین خودشان از دسته افرادی می باشند که در درجه بندی کیفیت مغز پسته حرفی برای گفتن دارند. درجه بندی مغز پسته کال سبز یکی از مراحل بسیار پر اهمیت فرآوری پسته است که هم در تعیین بازار فروش و هم در تعیین قیمت، نقش اساسی دارد. با توجه به جایگاه صادارتی این نوع مغز در کسب درآمدهای غیر نفتی برای کشورمان، لازم است ارائه کنندگان مغز پسته کال، دقت بیشتری در این امر داشته باشند .

این ارائه کنندگان با توجه به بازار هدف، مغزهای کال سبز را بسته بندی کرده و آنها را در اوزان مختلف و با روش های متعدد به فروش می رسانند. خریداران این محصول هم غالبا یا آجیل فروشی های عمده در هر استان و شهرستان می باشند یا تاجرانی که قصد صادر کردن این مغزها را دارند و یا تولیدکنندگان صنایع غذایی مانند کارخانه های سوهان پزی، گز و قنادی های بزرگ و مشهور.

اگر قصد خرید مغز پسته کال سبز را دارید پیشنهاد ما خرید از مجموعه کوشادانه است چرا که با توجه به سابقه فعالیت خود، یکی را برترین ارائه دهندگان فعال در این عرصه می باشد.

برای ارتباط بهتر در

whatss app

کلیک کنید یا

به سایت کوشا دانه مراجعه کنید و با دریافت کاتالوگ و همچنین نحوه خرید را از کارشناسان ما سوال فرمایید.

مطالب پیشنهادی

تماس بگیرید